ben wielrenner.. als je nu testosteron suspensie zou zetten juist voor een wedstrijd van 4 uur zou dat bij eventuele controle dan nog op te sporen zijn?
Vraagje over testosteron suspensie
Collapse
X
-
4 uur voor de wedstrijd???? Wat heeft dit voor zin. Denk je dat de testo binnen 4 uur werkt en dat je er je voordeel mee kunt doen?. Dit moet je echt iets langer dan een dag gaan gebruiken en dan.... Ja, het is traceerbaar.
Ga nou gewoon lekker naturel fietsen. Of heeft je moeder vroeger niet verteld dat je niet vals mag spelen??
Comment
-
Hoho mensen, testosteron suspensie werkt heel erg snel, doordat er geen ester aan vastgeplakt is. De 'winnaar' van de Tour-de-France is hier ook op gepakt, dus voor wielrenners met ambities is dit helaas de dagelijkse realiteit.
Echter, het is redelijk snel uit je urine, maar niet uit je bloed. Zou er maar niet aan beginnen, kerel. Zoek het eerst eens in goede beentraining, gezonde, koolhydraatrijke voeding en supplementen als creatine, HMB etc.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
ik zei niet 4u voor de wedstrijd he ik zei als ik een wedstrijd van 4 u moet rijden.. zuiver heb ik tot nu altijd gereden.. maar dan merk je toch dat er anderen zijn die dan toch nog meer kunnen waarvan je weet dat ze dat vroeger niet konden.. en weet ook van andere wielrenners.. daarmee ga ik ook wat op zoek naar dingen.. maar als ze nu geen bloed trekken.. hoe snel is het dan uit je urine?? heeft iemand daar een antwoord op?
Comment
-
Of je houd je waardigheid? Doe even de test op Wat voor kuddedier ben jij? want dit is een beetje meeloperig. Als hun het doen hoef jij het nog niet te doen (toch!?) je komt er wel, het duurt alleen wat langer. Zeker tegen de regels ingaan is een respectloos iets.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Denk gewoon dat je het advies dat je zoekt niet hier gaat vinden Vinnie.
Het gaat jou puur om het wielrennen en dat is nu eenmaal een hele andere sport dan bodybuilding, in die wereld worden ook veel middelen gebruikt die voor bb'ers totaal niet interessant zijn en omgekeerd.
Daarbij moet jij ook nog eens ernstig rekening houden met doping controles iets wat zeker voor het overgrote deel van de mensen op dit soort sites geen enkele rol speelt.
Kortom, ik denk dat je er erg onverstandig aan doet om wat dan ook te gebruiken aangezien je er veel te weinig vanaf weet en heel jong bent.
Denk ook dat als je het toch wilt doen je hele andere adviezen nodig hebt dan je hier kunt krijgen!
Comment
-
Testosteron opsporen in urine is een lastige zaak. Om iemand op het gebruik van testosteron wordt er bloed getest. Voor deze test wordt ook bepaald of het om lichaamseigen testosteron gaat of dat er sprake is van synthetische componenten. In het bloed is dit wel een tijdje aan te tonen. Ik weet niet hoelang dat in urine het geval is.
Maar is het wel verstandig om testosterongehalte zo op te krikken? Klinkt leuk om een wedstrijd beter te kunnen fietsen en mischien wel te winnen.
Maar bedenk wel dat het in korte tijd opkrikken van je testoterongehalte je prostaat op cellulair niveau geirriteerd raakt. Lijkt me een beetje jammer om er op je 40e of 50e te horen te krijgen van de dokter dat je prostaat zo groot is als een tennisbal en er waarschijnlijk kwaadaardige cellen in zitten.
Maar goed die goede wedstrijden met de hulp van de testosteronsuspensie pakken ze je niet meer af!!
Dus ga gewoon clean rijden en probeer zoals Mr. Symmetry al zei het eerst met een goed koolhydraatrijk dieet en met een goede supletie. Je zult zien dat je hier goede resultaten mee kan boeken!! Laat je niet verleiden door andere wielrenners die het niet zonder troep kunnen.
gr
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment