D-bol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• D-bol

Wie van julie heeft dianabol al eens gecombineerd met iets anders en is er enorm van bij gekomen.
    Ik heb gelezen dat d-bol samen met primobolan een ongelooflijke combinatie is. Maar ik zou er nog deca willen bij nemen. Zou dit te zwaar zijn of zijn er andere produkten die er beter bij gaan. Ik wil een echte mass kuur hebben!
    Mijn vorige was deca+susta+primo. Ben toen 6 KG bijgekomen op +- 2 maanden. Was niet voldoende. Had er toen meer van verwacht. Daarom vraag ik ditmaal raad aan jullie. So please help me!

greetz slider,
    you're big? I wanna be enormous!!  

6 Kilo niet voldoende ?? Als dat 6 kilo spiermassa is dan is dat toch echt een heel goed resultaat.
    What's the difference between your wife and your gear?
    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
    I also love them both, and can't live without them.

Comment

Primo is niet per see een bulking AAS. Vaak wordt primo gebruikt in een cutting cycle. Heeft een gemiddeld effect en wordt vaak omschreven als een "gentlemen's" AAS (weinig sides). De winsten die behaald zijn met primo zijn vaak blijvend (weinig water) maar niet zo heel erg groot. Het is wel een zgn. class 2 steroid en daarom goed te combineren met een class 1 steroid zoals test,d-boll. Wat dat betreft klopt dat denk ik wel.

Misschien waren je gains tegenvallend omdat je te weinig at of trainde of was de doses laag. In principe kan 6 kg (lean muscle) een goede winst zijn, het hangt ook een beetje af of je daarvoor al veel kuurtjes gedaan hebt.
      Effectiviteit
      Volgens mij is er weinig primo in omloop nu (mijn source kan het niet leveren op dit moment), dus er is daarnaast ook een mogelijkheid dat het fake was/is.

Comment

ik ben bezig met een deca - d-bol kuur
        7 weken 200mg deca
        d-bol week 1 5-10mg
        week 2 10-15 mg
        week3 20mg
        week4 en 5 20mg week 6 afbouwen.
        nu na 3 weken al 7kg winst, weinig vocht. Dus het gaat super.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (janveeen @ Mei. 13 2003,10:10)]ik ben bezig met een deca - d-bol kuur
          7 weken 200mg deca
          d-bol week 1 5-10mg
          week 2 10-15 mg
          week3 20mg
          Dan eet en train je er heel erg goed bij!
          7 kilo na 3 weken met zo weinig... top

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sliderke deca met d-boll is een goede combinatie hoor, niks mis mee.

Greets...

Comment

De reden waarom ik het zo weinig winst vond is omdat de hoeveelheden die ik nam echt wel enorm waren hoor!
              Ik nam elke week 600 mg deca+ 1000 mg susta+ 300 mg primo.
              Zou het kunnen dat omdat dit zo veel was het effect verdween? Ik heb deze hoeveelheden uit verschillende sites en boeken gehaald. Zij zeiden allemaal dat je zo zwaar mag gaan.
              Curioso? Je zegt dat deca + d-bol goed werkt? Dus er moet niets bij? En hoeveel zou je aanraden om echt super te groeien? Want ik wil nu echt eens dat de mensen die me 2 maanden niet zien verschieten van de groei.

laat eens iets weten please,

groetjes

Comment

Als je dat wil zou ik toch niet gaan voor deca met D-bol, vooral niet als je al zo'n zware kuur met test achter de rug hebt.

Ik denk dat als jij wil dat mensen schrikken van jou groei je beter een test-alone kuur kunt doen, er staat een hele mooie op Bodypage waar ze je een flinke winst van massa beloven.

Ga je daar niet voor dan toch zeker wel een combi met een test variant (sustanon,-testoviron...).

En by the way op internet stikt het van de voorbeelden met massakuren.

Succes.

Groeten JAN

Comment

Hoi, ik ben nu eerst aan het cutten, maar zal binnen een jaar ook een d-bol only kuurtje doen, 20-25mg per dag voor 6 weken. Na gigantisch veel op inet te hebben gelezen, kan je met een d-bol only goede resultaten behalen 8-10 Kg, waarbij je plm 80% van kan overhouden. Maar met nadruk, al die mensen hebben zich erg aan trainen, rust en voeding gehouden. De experts zijn echter van mening dat het beter is om het te combineren met injects. Op zich hebben ze daar ook plausibele redenen voor. Maar als je net als ik alleen wilt ervaren hoe je erop reageert zou ik een lichte 6 weken pakken. Vraag me over een half jaartje, dan kan ik je vertellen over hoe of wat. Maar, dacht dat ccpn een dbol only had gedaan en een goed resultaat had behaalt. Maar zo zijn er honderden, van elite-fitness, steroidology, aantal engelse en duitse forums aan toe. Maar als d-bol je eerste aas is, en je niet wilt prikken, zou ik toch voor dbol kiezen.

Suc7 met je besluit.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (janveeen @ Mei. 13 2003,10:10)]ik ben bezig met een deca - d-bol kuur
                    7 weken 200mg deca
                    d-bol week 1 5-10mg
                    week 2 10-15 mg
                    week3 20mg
                    Dat schijnt idd erg goed te werken deca met dbol, werkt synergetisch. Maak ie wat pics na afloop?

Grtz

Comment

Lijkt me een goed besluit dan Riki
                      Je hebt er goed over nagedacht in ieder geval. Persoonlijk zou ik zeker stacken maar voor een eerste keer kan het. Wel nakuren he?

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 15 2003,08:47)]Lijkt me een goed besluit dan Riki
                        Je hebt er goed over nagedacht in ieder geval. Persoonlijk zou ik zeker stacken maar voor een eerste keer kan het. Wel nakuren he?

Greets...
                        Heb het spul al in huis, heb naast clomid ook maar nolvadex gehaald. Maar het blijft mooi in de kast. Eerst maar eens een half-1 jaar normaal trainen. De fundering weer herstellen.

Grtz

Comment

Janveen? 200 mg deca per week is da niet wat weinig?
                          Dan moet die d-bol toch echt wel ongelooflijk aanslagen!

groeten

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (sliderke @ Mei. 15 2003,15:57)]Janveen? 200 mg deca per week is da niet wat weinig?
                            Dan moet die d-bol toch echt wel ongelooflijk aanslagen!

groeten
                            Nee de 2 werken synergetisch.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Riki @ Mei. 15 2003,10:54)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 15 2003,08:47)]Lijkt me een goed besluit dan Riki

Greets...
                              Heb het spul al in huis, heb naast clomid ook maar nolvadex gehaald. Maar het blijft mooi in de kast. Eerst maar eens een half-1 jaar normaal trainen. De fundering weer herstellen.

Grtz

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X