D-bol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ok riki. Dan moet ik dit zeker eens proberen. Laat nog iets van je horen voor verdere resultaten.

ok?
    you're big? I wanna be enormous!!  

Comment

Riki: Als je echt een dbol only kuur wilt doen, dan zou ik aan het eind van je kuur zeker de dosis afbouwen. Bij injects vinden de meesten mensen het niet nodig, omdat o.a. test langzaam uit je lichaam verdwijnt, maar met dbol is dat maar een paar uur. Je zal absoluut betere resultaten overhouden als je afbouwd. Zoek eens op het internet naar 'The layman guide of steroids' daar staat een dbol only kuur in voor mensen die voor het eerst A.S. gebruiken. Mick Hart (de schrijver) is zeer ervaren in het gebruik/advies van A.S.
      What's the difference between your wife and your gear?
      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
      I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (diet4ever @ Mei. 15 2003,20:37)]Riki: Als je echt een dbol only kuur wilt doen, dan zou ik aan het eind van je kuur zeker de dosis afbouwen. Bij injects vinden de meesten mensen het niet nodig, omdat o.a. test langzaam uit je lichaam verdwijnt, maar met dbol is dat maar een paar uur. Je zal absoluut betere resultaten overhouden als je afbouwd. Zoek eens op het internet naar 'The layman guide of steroids' daar staat een dbol only kuur in voor mensen die voor het eerst A.S. gebruiken. Mick Hart (de schrijver) is zeer ervaren in het gebruik/advies van A.S.
        Weet ik diet, heb me er goed in v erdipet, eerst eens kijken wat er au natural nog te behalen valt.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (diet4ever @ Mei. 15 2003,20:37)]Riki: Als je echt een dbol only kuur wilt doen, dan zou ik aan het eind van je kuur zeker de dosis afbouwen. Bij injects vinden de meesten mensen het niet nodig, omdat o.a. test langzaam uit je lichaam verdwijnt, maar met dbol is dat maar een paar uur. Je zal absoluut betere resultaten overhouden als je afbouwd. Zoek eens op het internet naar 'The layman guide of steroids' daar staat een dbol only kuur in voor mensen die voor het eerst A.S. gebruiken. Mick Hart (de schrijver) is zeer ervaren in het gebruik/advies van A.S.
          ik heb de laymans guide maar even online gezet, wel makkelijk.

Deel 1
          Deel 2

misschien wel handig om ergens neer te zetten op een centrale plaats, mr C ..

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Jack @ Mei. 16 2003,14:37)]
            Originally posted by [b
            ik heb de laymans guide maar even online gezet, wel makkelijk.

Deel 1
            Deel 2

misschien wel handig om ergens neer te zetten op een centrale plaats, mr C ..  
            Echt top Jack, klasse!

Comment

Klasse Jack

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 16 2003,15:37)]Klasse Jack

Greets...
                Curiosio lees eens het stukje van Mick betr. hoe clen te gebruiken.
                They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Jack @ Mei. 16 2003,14:37)]misschien wel handig om ergens neer te zetten op een centrale plaats, mr C ..  
                  Zou ik wel een klein beetje voorzichtig mee zijn. Files zijn nl. copyrighted.
                  Het is absoluut goed leesvoer voor alle beginners. Mick blijft nl. aan de veilige kant betr. de hoeveelheid AS te gebruiken tijdens een kuur.

Comment

Ik heb het gelezen Diet en moet zeggen dat hij zeker erg aan de veilige kant blijft wat ook goed is natuurlijk.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Riki @ Mei. 15 2003,18:03)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (sliderke @ Mei. 15 2003,15:57)]Janveen? 200 mg deca per week is da niet wat weinig?
                      Dan moet die d-bol toch echt wel ongelooflijk aanslagen!

groeten
                      Nee de 2 werken synergetisch.

Grtz
                      DE meeste zo niet alle combi's (stacks) werken synergetisch, dat is zeker niet alleen het geval met deca en D-bol.

Ik verbaas mij trouwens in deze post dat er zo positief over dat D-bol only kuurtje wordt gesproken, mijn inziens is het een (slecht) anabool, en niet alleen voor de lever maar voor het lichaam in het algemeen, vochtretentie, LDL t.o.v. HDL cholesterol enz. ik ben van mening dat je eigenlijk helemaal geen 17 aa. orals zou moeten nemen. Een goede kuur kan evenzo met alleen injects een goed resultaat opleveren, het zal iets meer tijd kosten voor de totale werking maar het effect zal niet minder zijn, zo wel op je lever.

Groeten JAN

Comment

Komt door mensen als smalluser die er echt een heel mooi resultaat hebben behaald. 6 kg over gehouden na 6 weken d-boll met een max van 35mg per dag.
                        Het blijkt gewoon echt te kunnen met de juiste dicipline, training, voeding en nakuur.

Persoonlijk zou ik er zoals ik al zei ook niet voor gaan en het zeker stacken.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 17 2003,18:14)]Komt door mensen als smalluser die er echt een heel mooi resultaat hebben behaald.  6 kg over gehouden na 6 weken d-boll met een max van 35mg per dag.
                          Het blijkt gewoon echt te kunnen met de juiste dicipline, training, voeding en nakuur.

Persoonlijk zou ik er zoals ik al zei ook niet voor gaan en het zeker stacken.

Greets...
                          Om eerlijk te zijn denk ik dat ik als een komeet zal gaan, ik reageer heel geveoelig op medicijnen, en zelfs op supplementen zoals blijkt met xenadrine. Ik zal mijn kuur die ik in gedachte heb voor over een x aantal maanden posten, zodat jullie mijn kuur misschien iets kunne aanscherpen.

Grtz

Comment

Helamaal goed Riki hoewel een d-boll only er niet heel spannend uit ziet natuurlijk
                            6 weken een consante dosis, eventueel afbouwen.
                            Dat je er goed op zult gaan denk ik ook wel als ik dit al lees....

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X