vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje

ik heb mijn kuur binnen, 12 primo en 12 susta
    ik wil een kuur volgen van 12 weken
    wekelijks 1 primo en 1 susta
    mijn vraag is , is dat een goede programma voor mijn 1ste kuur
    en wat raden jullie me aan als nakuur

Je hebt je kuur al binnen, en vraagt alsnog of het wel een goede kuur is
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

sorry verkeerd uitgelegd
      ik heb het nog niet gebruikt

Comment

Neej maar wel al gekocht toch?
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

ja ik heb het al gekocht en mijn vraag is welke programma zal ik het best gebruiken.hoeveel maal per week en wat raad je me aan als nakuur
          en bedankt voor uw aandacht

Comment

Verstand komt met de jaren toch?
            Je hebt je leeftijd mee (32) maar absoluut niet voldoende trainingservaring óf kennis om aan een kuur te beginnen. Je traint pas 6 maanden na een stop van 3 jaar, de tijd die je voor die stop getraind hebt is korter dan de stop zelf dus die kun je gerust vergeten.
            Je pezen zijn nog amper gewend aan de belasting die je er naturel op uit kunt oefenen, laat staan dat ze de extra kracht van een kuur aankunnen. Komt bij dat als je geen flauw idee hebt van hoeveelheden of nakuur je duidelijk veel te weinig kennis hebt om ook maar enigzins verantwoord te kunnen kuren.

Mijn enige advies is dan ook, verdiep jezelf eerst een heel wat beter in de materie en ga eerst eens lekker een poos naturel trainen!
            Leer meer over training en voeding en de winst die je daarmee kunt behalen, ook je stats (1.76/68 kg) zeggen dat je nog bij lánge na niet toe bent aan een kuur.

Comment

licht het aan mij of uhhh...

mensen denken echt dat het snoepgoed is
              Who's the Chef

Comment

Geheel met Shannasse eens..Het is gewoon stom om een kuur te kopen zonder dat je weet wat de gevaren zijn en hoe je ze moet gebruiken..

gRtz.
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik ben een tijdje weggeweest hier, en ik dacht dat de meeste van die vragen ook weg waren, maar kijk er zit nog eentje tss.

effe serieus nu, sorry kerel maar jij bent niet toe aan een kuur, lees hier wat info over de gevaren van as, slaap er een nachtje of twee over, denk dan nog eens goed na wat je wil doen.
                  Train naturel, eet goed, rust veel en je komt er ook

Grtz
                  stil growing

Comment

bedankt voor uw reacties ik zal er eens over nadenken

Comment

Ik hoop het!
                      Het komt misschien allemaal wat hard over soms maar het is wel eerlijk, en de enige die je ermee hebt als je alles naast je neer legt ben jij zelf en misschien een beetje je dealer...
                      Hier heeft niemand iets te winnen bij het aan- of afraden van een kuur dus kun je er gerust vanuit gaan dat het enige doel jouw welzijn is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X