1st kuur!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1st kuur!!

hoi,

ook ik ben van plan een kuur te beginnen.
    ik heb me reeds voorgesteld maar nogmaals ik ben 28 jaar,
    1,80 meter, van 68kg naar 81kg en train reeds 6 maanden.

over drie maanden wil ik beginnen met kuur. Daarom wil ik goed voorbereid zijn en alle middelen en informatie in huis hebben.

ik weet dat dit vrij snel is om te beginnen met kuuren daarom wacht ik ook nog even.

zelf dacht ik aan 500 test en 400 deca elke week (week 1t/m 10)

nakuur nolvadex

doe ik hier goed aan? of kan ik beter het een en ander aanpassen?

Niet kuren! Je traint nog te kort en je gaat tot nu toe ongelofelijk goed vooruit. Daar hebben anabolen niets aan toe te voegen. Na zo'n kuur zal het je trouwens ook niet of nauwelijks meer lukken om op natuurlijke manier iets te winnen, terwijl je dat nu wél lukt. 13 kilo in 6 maanden is een geweldig resultaat, dus ga eens over op wat supplementen als je dan per se iets wilt slikken. Creatine, HMB, Vitaminen-mineralen, Whey of eventueel BCAA's.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Helemaal eens met Mr. Symmetry, een kuur heeft voor jou nog helemaal geen enkele zin en levert zelfs naast de gebruikelijke gevaren en bijwerkingen voor jou nog extra gevaar op.
      Pezen hebben behoorlijk wat tijd nodig om zich aan te passen aan krachttraining in het algemeen en ook aan het steeds grotere gewicht waarmee getraind wordt. Ongetwijfeld ben jij met die gewichtstoename steeds behoorlijk veel sterker geworden en je pezen moeten dus al alle zeilen bijzetten om zelfs maar een beetje bij te blijven. Gooi daar een kuur overheen en je hebt een bijna 100% garantie op blessures te pakken.
      Daar nog bij opgeteld het feit dat je niet of nauwelijks meer naturel zult gainen na een kuur en de conclusie lijkt me duidelijk!

Je hebt gezien je gains flink wat aanleg en kunt dus nog enorm veel winst halen met juiste voeding, juiste training en evt supplementen. Dat is dan ook nog eens winst die kwalitatief hoog is en veel blijvender dan eventuele winst van een kuur.
      Ik zou je dus willen aanraden om de kuur te laten voor wat het is en het forum te gebruiken om je verder te verdiepen in training en voeding, de enige echte en juiste basiselementen van deze sport.
      Als je minstens twee jaar traint en alles goed doet kun je altijd nog een kuur overwegen.

Comment

met bijde bovenstaande eens
        een kuur zal je niet veel goeds doen in vegelijking met de gains die je nu al zelf haald kerel

je naturele groei gaat naar mijn idee nu nog zo goed denk dat je nog wel een jaar of 2 door kan knallen voor je aan een kuur moet gaan denken
        Who's the Chef

Comment

oke oke,

zoals ik al eerder aangaf weet ik dat t nog te vroeg is om te kuuren.
          ik was zowiezo van plan om nog 3 maanden te wachten.
          nu zal ik 6 maanden wachten op jullie adfies (dan heb ik een jaar getraind.)
          ik heb me laten informeren dat je minstens 9 maanden moet trainen.
          en dat je daarna niet meer zo snel vooruitgaat. ik merk nu al dat t niet zo snel meer gaat als de eerste maanden.

waarom ik nu al dit topic nu al geopend heb is om me vroegtijdig te laten informeren en als ik dan tot de juiste kuur gekomen ben ik nog alle tijd heb om alles in huis te halen.

weet iemand eigenlijk waar ik anabolen kan laten testen?

Comment

Man jij hebt echt hopeloze informanten. De eerste 5 jaar hoef je nog niet te kuren. Je weet niet wat anabolen tot gevolg kunne hebben, maar ga er maar vanuit dat er zeker dingen kunnen voorvallen, waardoor je het niet na kunt vertellen.
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

dav hij is wel een stukje ouder als jij kerel dan gaat het niet meer zo heel hard hoor

maar die 9maanden heb ik nog nooit van gehoord miss wel als je je eten niet op orde hebt en als je altijd het zelfde schema hanteerd

dat je nu al merkt dat het niet meer zo hard gaat zal hoogs waarschijnlijk psigisch zijn
              Who's the Chef

Comment

nou ik heb de boodschap begrepen!!!

ik wacht nog wel even tot de pezen wat sterker zijn!!
                maar was het kuurschema eigenlijk wel in orde?
                en hoe lang kan je anbolen eigenlijk bewaren?

vast bedankt voor de reacties

groetjes

Comment

Geduld is nog steeds een schone deugd makker!!!

En hou er rekening mee dat de vooruitgang die je reeds gemaakt hebt zich niet meer zal herhalen, als je nu meteen aan anabolen begint zal je nog een sprongetje maken... Maar wat nadien??? Ga je blijven trainen als je geen enkele vooruitgang meer maakt??? Of ga je van de ene kuur in de andere rollen om toch maar steeds weer wat bij te komen?

ps om op je eigelijke vraag terug te komen: ik denk dat dit al een redelijk zware kuur is voor een eerste te zijn. Maar er zijn hier anderen die daar veel beter kunnen over oordelen dan ik...

greetzzz
                  The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

blijf toch wel bij me standpunt, sowieso niet voor je 30ste kuren, en beter nog een stuk later.
                    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Zeker voorlopig nog niet gaan kuren. Je bent nog veel te kort aan het trainen. De spiermassa die je nu wint is ook kwaliteits spiermassa, deze kan je veel beter vasthouden dan de spiermassa gewonnen met a.s.. Zou gewoon nog een hele tijd naturel trainen.

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Alles is al gezegd zie ik, dus niet kuren, je traint niet lang genoeg, krijgt verkeerde info, de kuur dat je neerzet is veel te zwaar als 1ste kuur, zelfs als 2-3 de kuur.

Grtz
                        stil growing

Comment

oke dit topic kan gesloten worden ik ben overtuigd!!!

iedergeval hartstikke bedankt allemaal!!

gr

Comment

Bij deze dan. Succes!
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X