gebruik HCG tijdens kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gebruik HCG tijdens kuur

Is er iemand hier die HCG tijdens zijn kuur gebruikt? Kan iemand mij vertellen hoeveel je minimaal moet gebruiken per week, alleen om de kans te minimaliseren van het krimpen van je ballen, zonder dat je kuur tegenwerkt. Ik ga de lepori 2500Iu ampulles gebruiken. Hoe kan ik het het beste doseren. en kan ik de vloeistof in een insuline naald bewaren, en meerdere malen gebruiken, of kan ik het beste de gemende vloeistof in een andere trekflesje injecteren? Of zal dat weinig verschil maken?

alvast bedankt, supreme

In de moderne manier van kuren gaan gebruikers meestal na een week of 5 500 ie HCG per keer gebruiken. Sommigen doen dat 1x per week, anderen 2x. Er zijn ook gebruikers die elke dag 250 ie zetten. En dan is er nog de groep die na hun kuur 1 of 2x 2500 ie zet. De laatste manier voorkomt dus niet het krimpen van de ballen, maar brengt ze (hopelijk) wel weer op ongeveer de juiste grootte.

Het bewaren kan in de spuit in de koelkast zelf tot maximaal 10 dagen. Wél elke keer een nieuwe naald erop zetten. (Ik ga ervan uit dat je het subcutaan zet met een insulinespuitje)

Naar het schijnt wordt HCG met een soort zoutoplossing geleverd. Als je bij de apotheek bacterievrij water haalt en daar je HCG mee mengt is het naar verluid langer houdbaar tot misschien wel 6 weken. Op de diverse boards vind je hier echter niet eenduidigheid over. Ik adviseer je dus zelf ook nog wat research te doen en het eventueel bij een apotheek te vragen.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Research zal ik zeker ,nog doen. Bedankt voor je snelle reactie, ik groei al goed op minimale hoeveelheid test, helaas mijn ballen ook, ghehe. Ik ga het inderdaad subcutaan zetten, vind dit de makkelijkste manier. Gebruik altijd de 10/100 vaste spuitjes, want dat gebruik ik ook voor mijn STH, zal dus alleen voor mijn HCG een aantal losse moeten halen.

In elk geval bedankt,

supreme

Comment

Afhankelijk van hoelang je kuren gaat. Stel dat je 8-10 weken kuurt, dan heeft dit zin.

Maar kuur je langer, zou ik toch eerder opteren om enkele injecties van 2500 iu na de kuur te zetten. Is toch wat goedkoper.

HCG is net als hgh en igf nogal fragiel in alle opties. Het bewaart niet lang, je moet er voorzichtig mee omgaan, éénmaal het opgelost is.

Best ook optrekken in een gewone 2.5 ml spuit. Optrekken met optreknaald, deze is stuk dikker, en geeft minder schade aan de actieve stof die opgetrokken wordt.
        Je kan de stof toedienen met dezelfde 2.5 ml spuit, echter ander naaldje, een sc naald. De juiste hoeveelheid toedienen, en rest bewaren in frigo.
        Je kan de hcg bvb met 2ml vloeistof op lossen en dan per 0.5 ml toedienen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X