boldenone en deca goede combi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• boldenone en deca goede combi

is deca in combi met boldenone een goede stack.

Deca en boldenon hebben min of meer dezelfde werking, dus ze zijn niet geschikt om te stacken. Als je deca met iets wilt stacken zou ik voor test gaan. Eventueel nog aan gevuld met dboll, en je hebt een perfecte massa kuur.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by harold View Post
      Deca en boldenon hebben min of meer dezelfde werking, dus ze zijn niet geschikt om te stacken. Als je deca met iets wilt stacken zou ik voor test gaan. Eventueel nog aan gevuld met dboll, en je hebt een perfecte massa kuur.

Grtz..
      wat zou jij kiezen deca op boldenone

Comment

Is, zoals Harold al zegt, beslist geen goede combi om meerdere redenen:
        Ze werken niet synergetisch, wat wil zeggen, ze versterken elkaars werking niet. Daarbij schijnt deze combinatie ook nog eens je bloed erg te verdikken, door een verhoging van het aantal rode bloedcellen. Dat is een redelijk gevaarlijke situatie. Niet doen dus.

Boldenone of deca: de keuze is aan jou. Deca vind ik beslist beter, maar houdt wat vocht vast; boldenone houdt vrijwel geen vocht vast, maar geeft weinig resultaat onder de 600 mg.

Nog iets: de doseringen/produkten die jij (hebt) gebruikt staan in geen verhouding tot de vragen die je stelt, excusez le mot. Probeer eens wat meer te lezen over anabole steroiden en hun eigenschappen. Zomaar een tip.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ben het een keer met sym eens zowel over de vraag of je de twee kan combineren, wat nergens op slaat en het feit dat ik een tijdje geleden een kuurschema van je heb gelezen met hoeveelheden van rond de 1000mg en 10iu dus mag aannemen dat je er verstand van heb.
          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Ik zou dan toch voor deca kiezen. Dit omdat het in combinatie met test gewoon een goede massa kuur is.

Grtz.
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

heb ook me twijfels

miss iemand aders onder zijn account??
              Who's the Chef

Comment

@Been nope lees andere topic maar eens. Hij zit al een half jaar op 1000mg test en 10 iu sth
                Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X