vragen ivm acne door anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vragen ivm acne door anabolen

Yo kerels

Als ik voldoende kennis heb over anabolen – wat voorlopig niet zo is – bestaat de kans dat ik een kuur ga volgen. Ik ben nu bijna 21 en ga er nog minimum een jaar mee wachten.
    Als ik het ga doen wordt het waarschijnlijk een korte, niet te hoog gedoseerde d – boll only kuur met napo’s ( 30mg/dag gedurende 6 weken, nakuur met nolvadex ) Dit is maar een idee en het is zeker niet definitief. Een belangrijke factor bij het nemen van mijn beslissing zijn natuurlijk de side effects van een dergelijke kuur.

Op internet lees ik veel over acne door dianabol. Daarover heb ik volgende vragen :

Zijn er hier mensen die dit meegemaakt hebben ?
    Geldt de regel : Hoe meer je slikt, hoe meer acne ?
    Is de acne blijvend of verdwijnt hij geleidelijk na het beeindigen van de kuur ?

Ik vind dit belangrijk omdat ik op mijn 18de een enorme acne – aanval heb gehad door een natuurlijke testosteronboost. Er was op mijn gehele rug geen vierkante centimeter te vinden waar geen pukkel op stond. Ik wil dit absoluut nooit meer meemaken. Ik heb toen zware roaccutane pillen moeten slikken waardoor ik een hele zomer depri was en nooit in de zon mocht lopen…

Acne ontstaat meestal door veranderingen in je hormoonhuishouding. Zoals je dat vooral bij pubers ziet. Het testosteron (of oestrogeen) gehalte gaat omhoog en de puisten zijn dan duidelijk waarneembaar.
    Bij een (pre)hormoon kuur verander je dus ook je hormoonhuishouding. Er is dan een grote kans dat je acne krijgt in meer of mindere mate.
    Als je stopt met de kuur doe je vaak een nakuur om de lichaamseigen hormoon productie weer op gang te brengen. Daarna gaat je lichaamseigen hormoonproductie weer richting normaal. Dan verdwijnt vaak ook de acne weer. Maar ik ken mensen die daar nog lang gevoelig voor acne blijven.
    Het is ook heel erg persoon gebonden.

Verdiep je in ieder geval in de werking van anabole steroiden. Zorg dat je alles weet over de positieve effecten en zeker ook de negatieve effecten hiervan. En weet wat je gebruikt en waar het vandaan komt.

gr

Comment

lekkere avathar
      on the road to get huge

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
        lekkere avathar
        Het zal ook eens niet!

Comment

Het is inderdaad heel persoons gebonden.Ik denk zelf als je als gevoelig bent voor acne de kans groot is dat deze terug komt. Maar met het ene middel zal je er meer last van hebben dan met het andere middel.

Grtz.
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Zullen we de reactie's weer even wat meer on-topic gaan houden Hardcoremenneke?

@ G. Coria: ik hoop dat je die info inderdaad voor de (verre) toekomst opvraagt, met 21 ben je nog erg jong.
            Zijn ook signalen dat de gevoeligheid voor acne groter is naarmate de leeftijd lager is maar daar heb ik zo mijn twijfels over, denk dat het gewoon zoals eerder al gezegd persoonsgebonden is.

Comment

ken erover meepraten ik heb erge acne gehad..door het gebruik van bijvoorbeeld Tren..Dianabol geeft niet zo heel veel acne heb ik gemerkt..En als ik denk zo zie dat je een vrouwtje ben moet je er helemaal vanaf blijven.Acne is niet mooi bij vrouwen..Dus stay who you are en lekker trainen gewoon

Comment

Originally posted by XeNoGeaR View Post
                En als ik denk zo zie dat je een vrouwtje ben moet je er helemaal vanaf blijven.Acne is niet mooi bij vrouwen..Dus stay who you are en lekker trainen gewoon

Don’t worry ik ben zeker geen vrouwtje . Die meid op de foto is een vriendin van mij. Ik was vroeger nogal mager maar de laatste 4 jaar is het een pak beter geworden. In het eerste jaar ging het allemaal snel maar de laatste 2 jaar werd het wat moeilijker ( logisch ). Training en voeding zijn in orde maar ik heb niet de genetics om breed te worden. Vandaar dat ik een kuur overweeg. Ik ben een lange afstandsloper geweest ( halve marathon ), en die zijn per definitie niet breed. Kijk maar naar al die kenianen op tv. Ik heb het lopen gelaten voor wat het is en nu ben ik vooral met fitness en voetbal bezig, dus moet ik wat doen aan mijn lichaamsbouw. Ik ga voorlopig door met hard trainen en supplementen. Als ik over een jaar niet echt een stuk verder sta ga ik misschien een kuur overwegen. In tussentijd ga ik me zeker verdiepen in de theorie rond anabolica. Ik slik niks voor ik er alles over weet

Comment

Originally posted by G. Coria View Post
                  Ik tussentijd ga ik me zeker verdiepen in de theorie rond anabolica. Ik slik niks voor ik er alles over weet
                  Gelijk heb je!!

Maar ik denk dat je eerst moet proberen om het maximale uit je zelf te halen doormiddel van voeding, training en een goed supletie voor dat je gaat kuren. Zeker als je naast het trainen aan hardlopen hebt gedaan is het moeilijk spiermassa te bouwen.
                  Ik denk namelijk dat je nog lang niet alles uit de kast hebt gehaald om veel massa aan te zetten doordat je ook veel aan herdlopen was.
                  massa bouwen en hardlopen is namelijk een beetje tegestrijdig!

gr

Comment

iedereen heeft weer andere bij werkingen bij verschillende as
                    is het zelfde als bij medicijnen
                    maar acne gevoelig zijn wordt het risico erg groot
                    en tis vaak niet dat als je stopt met D's dat het dan gelijk weg gaat kan erg lang duren
                    Who's the Chef

Comment

inderdaad, het kan zeker lang duren voordat je er helemaal vanaf bent.
                      Eerst moet je hormoon huishouding weer helemaal normaal zijn, en dat duurt zelfs met een nakuur erg lang.

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by G. Coria View Post
                        Yo kerels

Als ik voldoende kennis heb over anabolen – wat voorlopig niet zo is – bestaat de kans dat ik een kuur ga volgen.
                        Op internet lees ik veel over acne door dianabol. Daarover heb ik volgende vragen :

Zijn er hier mensen die dit meegemaakt hebben ?
                        Geldt de regel : Hoe meer je slikt, hoe meer acne ?
                        citaat:"1. Het gebruik van te hoge doseringen: bodybuilders zijn extremisten,zoals er nauwelijks andere atleten zijn. Men handelt volgens de klassieke misvatting: " meer is beter". Als 5 tabletten goed zijn, dan zijn 10 tabletten dubbel zo goed. Met zo'n instelling worden voor potentiële bijwerkingen alle deuren geopend, zonder dat het optreden ervan op zijn minst door een duidelijk verbeterde werking gerechtvaardigd zou zijn. De effectiviteit van bijna alle steroïden is tot op zekere hoogte afhankelijk van de dosis, die dan bereikt is, als de bindingsverhouding van steroidmoleculen en steroidreceptoren is uitgeput. Zijn de receptoren van de spiercel verzadigd, dan zoeken de overgebleven steroidmoleculen een ander doelgebied. Leverfunctiestoornissen, nierproblemen, haaruitval, acne, hoge oestrogeenspiegel, verminderde eigen hormoonproductie, agressiviteit hebben hun oorsprong vaak in veel te hoge doseringen. Zogenaamde megadoseringen resulteren niet in duidelijk grotere kracht- en massatoenamen. Wie meent, dat 50 dianabol en 1000 mg testosteron per dag de enige weg naar het ideale lichaam is, die is - zacht gezegd - een beetje verkeerd geïnformeerd."
                        Kort om veeel heel veel lezen uiteindelijk ga je merken dat je een redelijke afweging kan maken en vergeet niet as blijft een risico niet de as is een risico die zijn relatief veilig maar puur alleen t feit dat je t niet van de bron zelf zal krijgen neem dat altijd in je besluit mee
                        Last edited by onderhandelen; 19-02-2007, 13:10.
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it

Comment

En nu maar hopen dat jij vooral je eigen advies heel erg goed op gaat volgen...
                          Gezien het feit dat jij met jouw stats wilt gaan kuren ben je misschien niet de eerst aangewezen persoon om adviezen uit te delen.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                            En nu maar hopen dat jij vooral je eigen advies heel erg goed op gaat volgen...
                            Gezien het feit dat jij met jouw stats wilt gaan kuren ben je misschien niet de eerst aangewezen persoon om adviezen uit te delen.
                            zeer zeker ben ook niet van plan om op zeer korte termijn as te gaan gebruiken wil eerst kijken wat r uit te halen valt op de normale manier.
                            advies is te zwaar, wil graag info delen ben geen adviseur of ervaringsdeskundige op as gebied heb r wel veel over gelezen
                            We like it

Comment

persoonlijk heb ik niet echt veel last van acne gehad door de kuur. alleen een paar groten maar zeker niet rug vol.
                              ergste was proviron. dat was dus niet de kuur zelf. maar daar heb ik bijna een jaar van vol gezeten op mn rug, schouders en bovenarmen. van 7 tabletjes!!
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X