Mike hart over nolvadex in laymans guide 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mike hart over nolvadex in laymans guide 2

Please note also that Nolvadex (tamoxifen) is used in both cases. I am not concerned about the fact that some people may say that it could reduce muscle growth by as much as 5 % - bollocks. The fact that my nipples could end up pointing out like chapel coat hangers if I didnt use it is the main thing that would worry me!

Dit ga ik tzt dus ook doen, dan maar 5 % minder gains.

Grtz

Het is vroeg genoeg om te beginnen als je last krijgt dus waarom al meteen? Zonde van het mischien onnodige verlies.
    Zodra je tepels gevoelig worden cq zeer gaan doen meteen beginnen dan is er niks aan de hand.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 17 2003,07:43)]Het is vroeg genoeg om te beginnen als je last krijgt dus waarom al meteen? Zonde van het mischien onnodige verlies.
      Zodra je tepels gevoelig worden cq zeer gaan doen meteen beginnen dan is er niks aan de hand.

Greets...
      Cur, als het 5% scheelt kan je toch beter aan de veilige kant gaan zitten, bovendien zou je in mijn geval niet zo'n opgeblazen kop krijgen met een dbol-only kuurtje, je houdt dan nml geen vocht vast. Dan lever ik maar 5% in.

Grtz

Comment

Oke duidelijk verhaal, als je er voor kiest en weet dat het wat van het resultaat kost dan is het goed toch

Greets...

Comment

Ik ga met mr.C. mee.

"Je gaat toch ook niet de hele dag paracetamol slikken voor het geval je hoofdpijn mocht krijgen!!"

Groeten JAN

Comment

Ik gebruik altijd tijdens m'n hele kuur een anti-e. Ieder z'n keus.
            What's the difference between your wife and your gear?
            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
            I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (diet4ever @ Mei. 17 2003,12:34)]Ik gebruik altijd tijdens m'n hele kuur een anti-e. Ieder z'n keus.
              Lijkt me een heel goed plan. Die Mike hart kan het weten die 2de versie van zijn boek is gewoon erg nuttig.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (jan @ Mei. 17 2003,08:40)]Ik ga met mr.C. mee.

"Je gaat toch ook niet de hele dag paracetamol slikken voor het geval je hoofdpijn mocht krijgen!!"

Groeten JAN
                Tuurlijk helemaal mee eens .... nolva neem je als je last krijgt van gevoelige tepels NIET EERDER.

Ter bestrijding van vochtretentie is proviron een veel betere keuze.

Groet Smalluser

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (smalluser @ Mei. 17 2003,13:38)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (jan @ Mei. 17 2003,08:40)]Ik ga met mr.C. mee.

Groeten JAN
                  Tuurlijk helemaal mee eens .... nolva neem je als je last krijgt van gevoelige tepels NIET EERDER.

Ter bestrijding van vochtretentie is proviron een veel betere keuze.

Groet Smalluser
                  Smalluser, was het voordeel van provi t.o.v. nGolva.

Grtz

Comment

Een van de voordelen is dat het niet ten koste van je kuur resultaten zou gaan.

Greets...

Comment

Ik heb hier die nolva liggen, zal die dan ook gebruiken tzt.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Riki @ Mei. 17 2003,19:12)]Ik heb hier die nolva liggen, zal die dan ook gebruiken tzt.

Grtz
                        Gewoon bij de hand houden tijdens je kuur en sowieso nakuren met de nolvadex.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X