Is de werking van tren e ook minder dan die van tren ace bij gelijke dosis ?
kuren met rembolone
Collapse
X
-
Originally posted by harold View PostTren is een van de zwaarste a.s. vandaar dat het word afgeraden. Ik zou als ik jou was nog niet met tren gaan kuren. En gewoon een andere goede massa kuur in elkaar zetten. Als ik jou was zou ik dan voor de enth. gaan scheelt veel prikken.
Grtz..
Comment
-
Originally posted by banaan View PostIs hetzelfde alleen je hoeft minder te prikken met de enanthate versie.
Comment
-
Met de acetate versie wordt meestal 75mg om de dag gezet. Ik vind dit wat weinig eigenlijk. Zelf ga ik altijd op 400mg enanthate per week zitten.
Al zou ik het niet aanraden om in je derde kuur tren te gaan gebruiken.Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
Originally posted by banaan View PostMet de acetate versie wordt meestal 75mg om de dag gezet. Ik vind dit wat weinig eigenlijk. Zelf ga ik altijd op 400mg enanthate per week zitten.
Al zou ik het niet aanraden om in je derde kuur tren te gaan gebruiken.
Sorry Banaan. Ik ben niet helemaal duidelijk geweest in mijn vraagstelling. Om de hoeveel dagen moet ik tren ent. injecteren en wat is de minimale hoeveelheid?
Comment
-
Originally posted by pjas View PostSorry Banaan. Ik ben niet helemaal duidelijk geweest in mijn vraagstelling. Om de hoeveel dagen moet ik tren ent. injecteren en wat is de minimale hoeveelheid?
Weet je zeker dat tren iets voor jou is? Ik durf namelijk te beweren dat juist die steroide bij (prof)bodybuilders de boel van binnen écht kapot maakt. Totdat je nieren het begeven heb je meestal geen idee wat ze voor je (kunnen) betekenen. De profs die helaas het leven lieten en later zijn onderzocht bleken vaak totaal uitgedroogde verschrompelde nieren te hebben, naast een 2- tot 3x vergrootte lever, dichtgeslibde aders en een sterk vergroot hart. Dat krijg je niet van 8 weken tren natuurlijk, maar het is een gevaarlijk goedje. Het feit dat sommige gebruikers een paar tellen na hun injectie een enorme hoestbui krijgen van dat spul geeft toch al aan dat hun lichaam er dus totaal niet blij mee is.
Er zijn vast nog wel andere middelen die je kunt proberen?We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Weet je zeker dat tren iets voor jou is? Ik durf namelijk te beweren dat juist die steroide bij (prof)bodybuilders de boel van binnen écht kapot maakt. Totdat je nieren het begeven heb je meestal geen idee wat ze voor je (kunnen) betekenen. De profs die helaas het leven lieten en later zijn onderzocht bleken vaak totaal uitgedroogde verschrompelde nieren te hebben, naast een 2- tot 3x vergrootte lever, dichtgeslibde aders en een sterk vergroot hart. Dat krijg je niet van 8 weken tren natuurlijk, maar het is een gevaarlijk goedje. Het feit dat sommige gebruikers een paar tellen na hun injectie een enorme hoestbui krijgen van dat spul geeft toch al aan dat hun lichaam er dus totaal niet blij mee is.
Er zijn vast nog wel andere middelen die je kunt proberen?[/quote]
Dank je voor je advies. Maar wat kan ik dan nemen ipv tren in mijn kuur. ???
Ik heb voor tren gekozen omdat de laatste kuur testo + deca totaal niet aansloeg en ik alleen maar vocht heb vast gehouden. Vandaar dat ik deze kuur met tren +sustanon + winstrol wil proberen. Wat raad jij mij dan aan?Last edited by pjas; 12-01-2007, 12:47.
Comment
-
@Mr Symmetry. natuurlijk, maar het is een gevaarlijk goedje. Het feit dat sommige gebruikers
een paar tellen na hun injectie een enorme hoestbui krijgen van dat
spul geeft toch al aan dat hun lichaam er dus totaal niet blij mee is.
Dat is ook zo ik had daar veel last van en ben daar toen mee gestopt.
Is de optie mischien boldenone?een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Ik zit nog steeds te twijfelen wat nu te nemen. Ik las dat niet veel mensen boldenone een geweldig As vinden. Aangezien ik op testo+deca niet goed ging zit de optie tren nog steeds in m'n hoofd. Ondanks dat veel mensen het afraden op dit forum.
Maar als ik het onderstaande kuurtje neem met weinig tren is dit een optie of ben ik nu ongelooflijk eigenwijs?
1-8 tren e 200mg/week
1-10 sustanon 500mg/week
4-9 winstrol 40mg/dag
Ik ben benieuwd naar jullie reactie
Comment
-
200mg tren gaat niet veel doen inderdaad, 400mg zou strak zijn.
waarom eigenlijk sustanon en niet test-e? (heb niet het hele topic gelezen dus misschien heb je dat al verteld)
tren en winstrol is erg lekker overigens
wat voor deca had je de laaste keer en hoeveel mg per week?
Comment
-
Originally posted by Damned View Post200mg tren gaat niet veel doen inderdaad, 400mg zou strak zijn.
waarom eigenlijk sustanon en niet test-e? (heb niet het hele topic gelezen dus misschien heb je dat al verteld)
tren en winstrol is erg lekker overigens
wat voor deca had je de laaste keer en hoeveel mg per week?
Ik wil bewust met de tren laag blijven omdat ik dat nog nooit heb gebruikt en het een zwaar AS is. waarom zou 200mg/week niets doen als het gestack wordt met winstrol +testo? Dat is toch de bedoeling van stacken zodat je laag in de hoeveelheden kunt blijven.?
maar de laatste keer ging ik totaal niet op m'n tweede kuur test e (500mg +deca200mg/week norma). Vandaar dat ik sustanon wil proberen en ik weet testo blijft testo maar sustanon heeft andere esters. Misschien ga ik hier beter op.Last edited by pjas; 14-01-2007, 21:08.
Comment
-
ik zeg gaat niet veel doen en niet gaat niets doen bro.
door te stacken kun je inderdaad van alles minder nemen als je het goed doet tenminste.
keus voor sustanon is duidelijk. zou het wel 3x per week zetten maar misschien wilde je dat al.
200mg deca per week is erg weinig dus dat je weinig merkte is niet zo vreemd.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment