Oral only kuur binnen 6 maanden, na mijn cutten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oral only kuur binnen 6 maanden, na mijn cutten

Na bijna 2 maanden elk stukje wat ik over dbol kon lezen, gelezen te hebben, en aangezien dit mijn eerste kuurtje zal gaan worden, en ik het prikken niet zie zitten, ben ik tot het volgende gekomen. Moet er wel bijzeggen dat mijn lichaam extreem gevoelig op medicijnen (supplementen, zie xenadrine-log) werkt. Heb wel besloten om op en af te bouwen ondanks dat het volgens vele niet hoeft, maar zit liever iets aande veilige kant. Hier is ie dus:

week 1: 20mg p/d + 1 nolva p/d
    week 2: 25mg p/d + 1 nolva p/d
    week 3: 30mg p/d + 1 nolva p/d
    week 4: 30mg p/d + 1 nolva p/d
    week 5: 25mg p/d + 1 nolva p/d
    week 6: 20mg p/d + 1 nolva p/d

Nakuren met clomid, voor de rest zal ik gedurende de periode uiteraard goed rusten en eten.

Grtz

Oke ik ken de gedachten erachter maar zeg het toch

Laat die nolvadex achterwege en hou het gewoon bij de hand voor het geval dat je last krijgt. De kans daarop is zeker met deze hoeveelheden zowieso erg klein.
    Je zou het kunnen gebruiken om na te kuren dat scheelt weer centjes.

Nakuren met clomid is overigens niks mis mee.

De hoeveelheden die je gaat gebruiken zijn laag maar ik denk dat je er wel resultaat mee zult halen gezien je ervaringen met Xenadrine.

Het voordeel d-boll is dat je het makkelijk kunt verhogen als je niet het gewenste resultaat hebt.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ten eerste wil ik de overeenkomst van D-bol met xenadrine wel eens weten.

Ten tweede vind ik dit GEEN kuur, je gaat je eigen systeem plat leggen met alle negatieve bijwerkingen die je met een ECHTE kuur ook zou hebben met 210mg p/w, daarbij ga je dan ook nog eens de zaak wat afremmen door er elke dag nolvadex aan toe te voegen, D-bol is een AS dat sterk aromatiseert wat dan ook tevens zijn werking voor een grooot deel verklaard, als je dan met die hoeveelheid die jij neemt dat effect ook nog eens gaat temperen zal er weinig van de werking over blijven.

Dianabolkuurtje:

wk 1 35mg
      wk 2 35mg
      wk 3 40mg
      wk 4 40mg
      wk 5 40mg
      wk 6 35mg
      nakuur clomid/nolvadex

Groeten JAN

Comment

Ik ben het opzich met je eens Jan maar als ik al zie hoe hij op die Xenadrine reageert zou ik het zeker met 25mg proberen.
        Makkelijk zat om alsnog naar de 30-35mg te gaan.
        Ik hoef het zelf ook niet te proberen zou te weinig zijn. Nam zelf 50mg p.dag.

Greets...

Comment

Die xenadrine heeft daar helemaal niets mee te maken mr.C, het gaat erom dat je je eigen systeem plat legt en er dus voor moet zorgen dat je genoeg test op die syntetische manier binnen krijgt, als je dan ook nog je IGF gaat remmen met nolvadex zou je ZEKER hoger moeten.

Het is inderdaad zo dat je tijdens de kuur kunt verhogen, maar ik had het even over een ideale kuur, en die blijkt toch ongeveer bij de 300 mg p/w te liggen, dus met die wetenschap zou je dus makkelijk gelijk de ideale dosis kunnen hanteren!!

NB. ik zou met D-bol wel altijd nolvadex achter de hand houden omdat het makkelijk gyno veroorzaakt, vooral bij de iets jongere gebruiker die zonder AAS al vaak gyno krijgt.

Zou je mij dat vergelijk met die xenadrine is uit willen leggen Curiosio.

Groeten JAN

Comment

Ik bedoel het vergelijk in de zin dat hij zegt op alle medicijnen e.d. erg goed te reageren. Ook op iets als Xenadrine reageert hij heel sterk. Zelf nam ik 4 tabs en merkte niets van wat hij zegt te merken met 3 tabs. In gewicht schelen we maar een kilo of 7-8 dus daar ligt het niet aan.

Uiteraard is het letterlijke vergelijk Xenadrine - d-boll niet te maken.

Omdat hij op al dat soort dingen sterk reageert en het zijn eerste keer is zou ik het gewoon proberen zo. Als ik iets zou "adviseren " aan iemand zou ik zeggen 30-35mg p. dag.
            Met d-boll moet je in ieder geval boven de 15mg per dag zitten anders heeft het zoals jij al zegt geen nut en gaat alleen je eigen test-produktie plat.

Greets...

Comment

M.a.w. hij gaat dus ook extra reageren op die nolvadex!!

Groeten JAN

Comment

Nu draaf je door Jan
                Hoewel nolvadex bv je eetlust sterk kan remmen... als hij echt zo gevoelig is zou me dat dan ook niet verbazen.

Greets...

Comment

Ben het niet helemaal eens met jullie, 10 mg dbol verhoogt de test met 500%, dus doe de wiskunde, ik ben idd erg gevoelig mbt medicijnen. Denk dat ik als een kanon zou gaan, als ik al zo hard ga met iets simpels als xenadrine, misschien moet ik eerst zonder nolvadex proberen, maar ben bang dat ik met dbol door de gevoeligheid ook snel aromatiseer, vandaar de nolva erbij. Is het een optie om anders een halve nolva p/d erbij te nemen. Heren graag uw reactie.

Smalluser geef eens ff de dosissen die jij hebt gebruikt en het schema, want jij reageerde toch ook zo gevoelig?

Grtz      

Comment

Riki geloof me dat 10mg per dag meer schade als resultaat oplevert. Dat het met 500% verhoogt betwijfel ik ook
                    De praktijk wijst uit dat je van 10mg niet groeit en het wel je eigen test-produktie plat gooit. Al met al zul je er eerder op achteruit gaan dus.
                    10mg d-boll kan wel maar dan om te bridgen. Na een kuur elke ochtend op een vast tijdstip nemen dan lift het mee op je eigen test produktie. Zelfs dan hersteld je lichaam maar voor maximaal 80%.
                    Neem je het later op de dag gaat het plat.

Het is ook niet voor niets dat de meest gebruikte hoeveelheid
                    zeker in een eerste kuur op 30-35mg per dag ligt.

Alleen omdat jij zo sterk reageert op medicijnen e.d. denk ik dat je de kuur zoals je zegt te willen doen ook zou kunnen proberen.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 18 2003,12:02)]Riki geloof me dat 10mg per dag meer schade als resultaat oplevert. Dat het met 500% verhoogt betwijfel ik ook
                      De praktijk wijst uit dat je van 10mg niet groeit en het wel je eigen test-produktie plat gooit. Al met al zul je er eerder op achteruit gaan dus.
                      10mg d-boll kan wel maar dan om te bridgen. Na een kuur elke ochtend op een vast tijdstip nemen dan lift het mee op je eigen test produktie. Zelfs dan hersteld je lichaam maar voor maximaal 80%.
                      Neem je het later op de dag gaat het plat.

Het is ook niet voor niets dat de meest gebruikte hoeveelheid
                      zeker in een eerste kuur op 30-35mg per dag ligt.

Alleen omdat jij zo sterk reageert op medicijnen e.d. denk ik dat je de kuur zoals je zegt te willen doen ook zou kunnen proberen.

Greets...
                      Ik bedoel er mee aan te geven dat tussen de 20-35mg te zitten resp 1000-1750% verhoogt. Heb nog wel een vraag aangaande hoeveel tabs per keer slikken en op welke tijden, halfleven is 4,5-8 uur. En voor of na het eten?

Grtz

Comment

Halfwaarde tijd is 4.5 a 5 uur dus het mooiste is om de 4 uur ongeveer. Tabs verdelen over de dag. Ik zou ze na een maaltijd nemen.

Greets...

Comment

Ik wil nog ff zeggen dat je niet alle D-bol kuurtjes kunt relateren aan één persoon (smalluser) want dat word zo ongeveer op alle boards gedaan, omdat hij er zo goed op vooruit is gegaan zou een D-bol only kuurtje goed zijn??
                          Ik weet uit ervaring dat je een berg vocht,-een plofkop,-een pomp tijdens het trainen die alles vast zet! (bij die napo's van mij tenminste)krijgt, en die kilo's die je aan komt vliegen er na de kuur weer net zo hard af.

Maar goed ik geef het op, ik zou wél willen zeggen,"veel succes" en ik hoor wel wat het is geworden.

P.S een aantal jaren geleden scheen er wel hele goeie Dianabol te krijgen zijn,-de Echte Thai-bol!! en dat was een wereld van verschil heb ik me laten vertellen.

Groeten JAN

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (jan @ Mei. 18 2003,13:33)]Ik wil nog ff zeggen dat je niet alle D-bol kuurtjes kunt relateren aan één persoon (smalluser) want dat word zo ongeveer op alle boards gedaan, omdat hij er zo goed op vooruit is gegaan zou een D-bol only kuurtje goed zijn??
                            Ik weet uit ervaring dat je een berg vocht,-een plofkop,-een pomp tijdens het trainen die alles vast zet! (bij die napo's van mij tenminste)krijgt, en die kilo's die je aan komt vliegen er na de kuur weer net zo hard af.

Maar goed ik geef het op, ik zou wél willen zeggen,"veel succes" en ik hoor wel wat het is geworden.

P.S een aantal jaren geleden scheen er wel hele goeie Dianabol te krijgen zijn,-de Echte Thai-bol!! en dat was een wereld van verschil heb ik me laten vertellen.

Groeten JAN
                            Heb hele goede russische dbol, jan, maar mijn schema is niet alleen based op smalluser, hebben letterlijk honderden posts gelezen die goed hierop gingen en de nolva erbij vanwege de vochtretentie eigenschappen, maar bedankt voor je uitgesproken mening, zet me weer aan het denken. Als ik niet op deze hoeveelheden goed ga verhoog ik ze zoalsa jullie hebben voorgesteld.

Grtz

Comment

Jan geloof me dat ik het helemaal met je eens ben.
                              Iemand als smalluser is ook zeker een uitzondering echter tevens het bewijs dat het wel kan

Nogmaals zou persoonlijk zeker stacken.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X