Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 18 2003,16:33)]Jan geloof me dat ik het helemaal met je eens ben.
Iemand als smalluser is ook zeker een uitzondering echter tevens het bewijs dat het wel kan
Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 18 2003,17:35)]Persoonlijk zou ik inderdaad stacken met deca en sus.
Greets...
Ik weet dat het beter is maar zie dat prikken niet zo zitten en ik wil eerst weten hoe ik op een aas reageer, nou is dbol niet de lichste, dus dat geeft me een indicatie over hoe of wat. Die eerste cyclus is ook uit nieuwsgierigheid, want tijdens mijn zes jaar trainen heb ik jongens gezien, die ook op mijn gewicht zaten 109-110 kg, na 2 jaar gebruik. Heb altijd echter in een goede basis geloofd. ALs er nog primo tabs waren had ik het daarmee uitgetest. Maar ik heb de tijd misschien verander ik nog wel van gedachten.
Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 18 2003,19:24)]Zit je nu rond de 110kg dan?
Ben je zwaarder als ik
Greets...
Nope, woog vanochtend 100, 1 kg afgevallen door de xena, maar denk dat ik ook weer wat spier erbij heb, ben aan het cutten Cur, maar na mijn cutten wil ik wel die dbol proberen.
Jup, ik zou het mooi vinden als ik op de 95 uitkom maar dan wel met plm 7-8% bf. Zal daarna 2-3 maanden natural daarop blijven trainen en dan het dbol-kuurtje draaien en hoprlijk op 110 kg uitkomen, en daarna weer cutten, en zien wat ik over houdt.
Cur, we streven naar zoveel mogelijk na het cutten, de spiegel zal me wel vertellen of ik goed zit, mijn schatting is dat ik van de dbol 10 erbij krijg.Vergeet niet dat ik vier jaar geleden redelijk droog 109 woog. Ik ga foto's maken before en after in poses, ook bloedwerk, zodat andere er ook wat aan hebben, en zal proberen het zo goed mogelijk te beschrijven.
Ben nog eens in de boeken wezen snuffelen en kwam tot de volgende persoonlijke conclussie: Kuur D.bol met Nolva: , ik ben juist wel nieuwsgierig naar die combinatie D-bol/nolva. Volgens de boeken aromatiseert D-bol zeer sterk en zet hierdoor buiten spiermassa ook veel vocht en soms vet aan, ook de kans op gyno is niet gering.
Misschien is het zo dat wanneer je er p/d 10 a 20 mg tamoxifen bij doet je de ideale AAS hebt, het remt je IGF natuurlijk wel iets maar de vervelende bijwerkingen worden hierdoor ook wat terug genomen waardoor je er waarschijnlijk na de kuur ook meer van over houdt. Lees:minder winst,-minder verlies!!
Citaat[/b] (jan @ Mei. 29 2003,13:08)]Ben nog eens in de boeken wezen snuffelen en kwam tot de volgende persoonlijke conclussie: Kuur D.bol met Nolva: , ik ben juist wel nieuwsgierig naar die combinatie D-bol/nolva. Volgens de boeken aromatiseert D-bol zeer sterk en zet hierdoor buiten spiermassa ook veel vocht en soms vet aan, ook de kans op gyno is niet gering.
Misschien is het zo dat wanneer je er p/d 10 a 20 mg tamoxifen bij doet je de ideale AAS hebt, het remt je IGF natuurlijk wel iets maar de vervelende bijwerkingen worden hierdoor ook wat terug genomen waardoor je er waarschijnlijk na de kuur ook meer van over houdt. Lees:minder winst,-minder verlies!!
Ben benieuwd Riki
Groeten JAN
Zal nog eventjes duren Jan, maar ik doe iig wel de combi, het risico voor bitchies is me te groot met dbol, verwacht dat ik erg sterk op dbol zal reageren. Maar ben nu nog aan het cutten, maar over maand of 2/3 ga ik die dbol only doen, wil eerst zo droog als de pest zijn, zodat mijn metabolisme lekker snel is voordat ik aan de bulk ga.
Citaat[/b] (smalluser @ Mei. 29 2003,21:41)]Zou pas naar een anti-e grijpen als het nodig is. Maw als je de voor-verschijnselen van gyno krijgt.
Met die lage dosering en dan ook nog een anti-e erbij (direkt al) haal je de effectiviteit wel heel erg naar beneden.
Je neemt toch ook geen hoofdpijn tablet omdat je denkt hoofdpijn te krijgen ?
Groet Smalluser
Small, wat voor doseringen had jij nu voor die dbol only cycle die je had genomen. En had je ook akapuxuh? Neem een halve nolva naast de doseringen in deze thread, maar zoals ik al zei, zal nog wel even duren.
Citaat[/b] (smalluser @ Mei. 29 2003,23:46)]Je blijft eigenwijs he
Ik zat op 5 weken gem. 30/35 mg.
Akpuxuh - als je akapuxuh hebt dan is het nep > letter teveel
Groet Smalluser
Let niet zo nauw op de spelling, maar jij hebt het goed gespeld idd. Ik zit dan nog net iets lager dan jouw cycle. Wat had je er ook alweer aan overgehouden.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment