Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb vanmorgen mijn eerste tab genomen en merk nog niets. Nu net mijn 2e genomen en daar laat ik het bij voor vandaag.
Morgen ga ik naar 3 tabs als het nu goed blijft gaan tenminste.
Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 19 2003,15:03)]Heb vanmorgen mijn eerste tab genomen en merk nog niets. Nu net mijn 2e genomen en daar laat ik het bij voor vandaag.
Morgen ga ik naar 3 tabs als het nu goed blijft gaan tenminste.
Oke ik geloof dat ik wat begin te merken..
Heb vandaag borst en triceps getraind en heb nu soort "de kriebels" in mijn spieren. Ik kan het niet goed uitleggen maar het is een soort trillend gevoel. Staat ook een enorme spanning op maar dat kan niet met de clen te maken hebben volgens mij.
Vanaf een uur of 5 ben ik ook wat trillerig. Zat een blaadje te lezen en kon het niet stilhouden.
Jup, begint dus al te werken, spanning kan wel want het stimuleert het centraal zenuwstelsel, maar denk er goed aan langzaaaaaaam opbouwen!!! Ben benieuwd dit zal wel een stuk sneller werken. En is nog goedkoper dan xena ook, maar goe, net zelf 1.30 mins cardio gedaan, zal niet klagen maar, blah, wat valt dat cutten tegen. aIig suc7, laters.
Curiosio: clen een uur voor de training kan een enorme pomp in de spieren geven. Let op; vooral met biceps dat je niet onverwachts kramp krijgt.
Trilling... da's clen, zou even niet de dosis verhogen maar even wachten tot de trilling weg is. Heb je geen problemen met slapen. Zou na een uur of 3-4 s'middags geen clen meer nemen.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Heb geen problemen met slapen maar dat heb ik echt nooit.
Heb vandaag 3 tabs genomen, net de 3e en het klopt wat je zegt over die pomp Diet.... rug-biceps....heerlijk
Kramp kreeg ik in mijn onderarmen maar dat trok vrij snel weer weg. Ben ook (nog) meer water gaan drinken.
Mijn temperatuur was 2 minuten geleden 37.9 graden.
Kan goed kloppen want ik heb me de t***** gezweten tijdens mijn training.
Ben heel benieuwd hoe snel ik resultaat ga zien, merken doe ik het in ieder geval
Citaat[/b] (lorenzo @ Mei. 20 2003,09:15)]Maak je ook een foto als je klaar bent,dit heb ik zelf nooit gedaan dus ben nieuwschierig naar het resultaat.
Heb vandaag niet heel veel gemerkt van de clen. Had het wel wat warmer als normaal.
Gaat wel lekker naar mijn idee. Zit er wel heel hard over te denken om de winstrol er bij te gaan nemen. Mede omdat het en goede eiwit spaarder is
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment