Eertse kuur.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eertse kuur.

Hey iedereen,

ik heb me net even voorgesteld in het "voorstel" gedeelte op dit forum.
    maar kort samen gevat. Ik ben 30 jaar, weeg 77.2 Kg en ben 1.82 groot.
    Van mezelf vind ik dat ik altijd wel een beetje gespierd ben geweest.
    mooie lijnen... maar niet echt uitgezet.
    Heb een paar echte goede vrienden leren kennen die al een paar jaar af en toe trainen, ook hebben zij ervaring in kuren.
    Na lang twijfelen heb ik mezelf overtuigd om ook een kuur te proberen.
    Zij begeleiden mij zeer goed. zowel in traings - als voedingsschema.
    vanavond ga ik men kuur halen, ik zal dan ook hier posten wat ik krijg en welk schema ik voorgeschoteld krijg.
    op men voeding let ik zo goed mogelijk.
    ben nu 1 maand intensief deze schemas aan het volgen.

Mijn eetschema ziet er +- als volgende uit.
    08.00: 1 banaan + 2 a 3 sneetjes bruin brood met kippewit en een schijfje ananas + 3 pillen voedings-supplementen (proteine/kolhydraten)

10:00 een shake

12:00 2 Broodjes kippewit of 2 broodjes tonijn + 3 pillen voedings-supplementen (proteine/kolhydraten)

14:00 potje tonijn

16:30 een shake

18:30 avondmaal, varierend van kip/rijst/brocolli/kalkoen/ met aardappelen
    + 3 pillen voedings-supplementen (proteine/kolhydraten)

20:00 trainen

22:00 shake + 3 tabletten creatine

tussendoor eet ik nog een pak rijstkoeken en drink 1 Liter citroenwater/dag.

training:

1ste dag: borst + biceps
    2de dag: triceps + rug
    3de dag onderarmen + schouders

2 dagen rust en dan opnieuw beginnen.

ik ga niet uitgebreid in detail met de oefeningen omdat ik gelezen heb dat er dan maar een personal coach moet genomen worden ipv hier schemas te vragen.
    maar ik kan wel zeggen dat het 4 oefeningen per spiergroep zijn en setjes van 4x8. maar ik denk dat dat wel standaard is..

Ik ga dus vanavond men kuur halen. Het is een komplete kuur (met nakuur en spuiten bij).
    Moet zeggen ben er wel vrij zenuwachtig voor. En ik hoop niet op al te veel neveneffecten.
    Ik hoop feedback te krijgen over de kuur die ik ga nemen. (als dit mogelijk is).

alee dan...
    tot gauw
    Vodzo

Kuren...? Je bent gek, dat je dat nu al gaat doen.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

waarom ben je nu intensief eet schemas aan het volgen
      omdat je gaat kuuren?is dit je eertse keer dat je een eet schemas aan het volgen ben?
      meer details graag ,hoe lang je traint je . wat is je doel om te kuren
      hoe ziet je kuur eruit

welkom

je heb pas vrienden,als ze wat aan je verdienen$

Comment

hoe ziet je kuur schema der uit ??

sorry dat ik het zeg maar je eet nog minder als me oma man
        verdiep je eerst is daar in en ga dan is kuren
        je zal met je kuur wel wat winnen maar is lang niet maximaal
        Who's the Chef

Comment

het is voor alles de eerste keer... Zowel het trainen als het eten.
          ben nu mijn 5de week trainen begonnen.. Daarvoor eigenlijk nooit intensief
          getrained, wel is wat met gewichten gespeeld maar eigenlijk nooit effectief getrained.
          Ik deed alleen dagelijks een sit-up of 600 en ook 600 push-ups verspreid over de dag. dat was gewoon om wat in conditie te blijven.

waarom ik zo eet ? omdat mijn spieren dit toch nodig hebben....
          principe van de muur met bouwstenen toch... ?

veel eiwitten koolhydraten en zo weinig mogelijk vetten.

Het resultaat dat ik wil boeken is dat ik wat uitzet.
          bredere schouders, armen, mooie biceps/triceps.
          Er wordt verwacht +- 10 kg bij te komen waarvan er 5 a 6 overblijven.
          van zodra ik de kuur in mijn hebben post ik hier alle info.

Misschien is het wel best dat ik een paar maanden wacht alvorens de kuur te gebruiken. Eerst wat meer trainen op deze manier.

Comment

ja sgoed, zal mij nog eens verdiepen in het eten....
            men zegt mij idd "ete, ete, ete en nog eens eten"

Comment

hoi hoi

Mijn oprechte mening, doe het niet..

Krijg van jou de indruk dat je niet weet waar je over praat, (misschien je vrienden wel), maar zelf door vrienden zou ik me niks aan laten smeren.
              Verdiep je in de materie, de middelen, voeding, maar vooral het menselijk lichaam ( anatomie e.d.) search the net...

Groetjesssss

Comment

ja idd, ik ga daarvoor niet liegen. ik ken er niet zoveel van en vertrouw hierop
                compleet mijn vrienden. Maar wou toch eerst hier ff posten wat ik zoal zou krijgen.

Comment

je hoeft mij niet uit teleggen wat voeding voor een belang heeft kerel

mijn oma verhaal was sarcastisch bedoeld in de zin van je eet veel te weinig

je kan wel gaan kunen maar je train nog amper
                  zou lekker eerst is een jaar of 4 -5 gaan trainen zodat je lichaam kan wennen aan belasting en vooral je pezen
                  die doen en meer als een jaar over om zich aan te passen aan bepaalde belasting
                  dus als je ze gelijk de volle laag geeft door explosief te groeien door de as zit een blesure niet veer van je bed kerel

ga eerst is trainen en goed eten moet je is kijken wat er met je lichaam gebeurt.
                  Who's the Chef

Comment

hoe ziet je kuur eruit?
                    wat je eet lust ik ook maar daar hebben de experts vast nog wel tips voor.

Comment

Jij gaat niet kuren, laten we daar duidelijk over zijn Verkoop die zooi maar aan de eerste de beste graftak en ga je eerst maareens concentreren op een goed voedings en trainings schema. Die kilotjes die je met die dure kuur aan wil komen, behaal je gemakkelijk zonder die kuur, terwijl een kuur enorm slecht voor je is. Of kijk je er al naar uit om je ballen te zien krimpen? En aggresief over straat te gaan.

Veel succes!

Comment

niet kuren niet doen.denk er pas over 3 jaar er maar weer over.nog beter over 5 jaar.als je intensief aan het trainen bent.

je heb pas een vriend,als hij wat aan je verdiend$

Comment

hmja, na dit hier zoal gelezen te hebben spoort het mij echt niet aan om te kuren.
                          Ik ga het waarschijnlijk dan ook niet doen. eerst nog lange tijd gewoon trainen met goed voedingsschema.

Toch even vermelden wat ik heb doorgekregen.
                          Naargelang de waarden die ik hier lees op het fora vind ik deze maar bizar.
                          ik heb net via sms doorgekregen, straks toch is ff vragen of het juist is?

Ma en Do 1 mg test + 1 mg deca

Methandienone: (pillen)
                          1ste week 2 /dag van ma tot vrij
                          2de - 7de week 3/dag van ma tot vrij

tamoxifen: (pillen)
                          vanaf 8ste week, de eerste 2 weken 4/dag
                          de volgende 2 weken 2/dag

Comment

u huh, als dat je kuur is, dan veel succes. Gaat toch niks uithalen.

Comment

Kerel, dump die 'vrienden'!!
                              Je traint 5 weken, je voedingsschema is alles behalve optimaal en die zogenaamde vrienden van je willen je op een gram test en een gram deca per week zetten?!?

Die willen je niet zien groeien, die willen je ofwel dood hebben ofwel heel veel geld aan je verdienen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X