1ste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1ste kuur

heb juist mijn eerste kuurtje gestoken het bevatte winstrol sustanon en deca en voor erna clenbuterol ben er 5 kilo van bijgekomen heb me laten vertellen dat je er normaal 10 kilo van moet bijkomen klopt dat en kom je nog bij als je kuur gedaan is

greetz

Denk dat je bf% ook aanzienlijk gezakt is door de clen, dus je weegt maar 5 kg zwaarder maar je bf% is ook naar beneden hetgeen dus kan betekenen dat je in totaal wel 10 kg bent aangekomen.

Grtz

Comment

nee ben nu op het einde van mijn 6de week moet mijne clen nog nemen zijn tabs 3 per dag 0.02mg

Comment

Dat had ik dan verkeerd begrepen, ja je zou als je dosissen in orde zijn wel wat meer moeten zijn aangekomen. Of je hebt niet goed gegeten/gerust. ANders was misschien 1 van je middlene fake, das ook nog een optie.

Grtz

Comment

Als je nu goed zou eten en veel rusten goed trainen en dan deze kuur nemen bestaat uit 200mg deca per week en 200 mg winstrol komt overeen met beide 2ml en dan nog 1 keer susta er bij hoeveel zou je dan moeten bijkomen normaal

greetz

Comment

Zijn lage doseringen dus denk maximaal een kilo of 8 a 10.

Volgens welk schema ga je de clen gebruiken?

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

mijn schema was
              maandag susta en winstrol
              woensdag deca
              donderdag winst
              ma di do vrij 3 tabs clen (moet ik nog doen)

Comment

Ik moet je zeggen dat ik het niet helemaal snap.
                Wie heeft dit schema samengesteld?
                Van de winstrol zet je dus 200mg in 1 keer begrijp ik.
                En die clen zou ik dan 2 dagen op 2 dagen af doen.
                Beter zou zijn 2 weken op en 2 weken af maar oke.

Zie er ook geen nakuur in staan in de vorm van clomid of nolva?

Greets...

Comment

ik heb die gekregen van iemand die daar iets van kent zegt hij. geen na kuur vond ik ook al vreemd heb 30 tabs clen hoe kan ik die best nemen??

greets

Comment

Dan kan ik je bij deze vertellen dat je naar die persoon niet meer moet luisteren
                    Altijd nakuren!!

Gelukkig heb je dit forum gevonden zodat je veel informatie hebt over alles m.b.t. BB.

Welke clen heb je? Tabs van 0.02mg of 0.05mg?

Greets...

Comment

tabs van 0.02 mg ventolase noemt da

Comment

Ik zou die clen laten zitten en zorgen dat ik aan nolvadex of clomid kwam.

3 weken na je laatste deca injectie mee beginnen.

Je kunt altijd nog clen gaan gebruiken als je droger wilt worden maar dan heb je meer nodig.
                        Zou dan opbouwen naar 5 tabs per dag.
                        2 weken op en 2 weken af.

Greets...

Comment

Vooral voor je eerste kuur is dit heeeel weinig.Voortaan je eerst beter laten informeren.
                          oldpride.nl

Comment

-Ten eerste: winstrol heeft een hele korte halflife - ook als je winstrol depot (de injecteerbare)gebruikt Ik neem aan dat je de Ttokkyo Labs winstrol gebruikt dit is nl een van de weinige die 100 mg/ml is De meeste zijn 50 mg/ml als je dan 2 ml spuit injecteer je dus 100 mg zijn en niet 200 mg. Daarnaast zijn er redelijk veel AS opd e markt die onderdosed kunnen zijn m.a.w. er zit minder werkzame stof in dan erop staat. Ook kan het zijn dat je een fake te pakken hebt.
                            -Ten tweede: deca en sust zijn lang werkende AAS; dit wil zeggen dat ze tot 3 a 4 weken na de laatste injectie nog werken. Daarom zul je wellicht nog wat door kunnen groeien. ook na je 6 weken (daarom adviseerd Mr. C om na drie weken te gaan nakuren). Het wil ook zeggen dat het spul pas na drie weken injecteren goed gaat werken.
                            -ten derde: de doses zijn niet groot d.w.z. verwacht niet gelijk tientallen kg erbij. Op zich is er niet verkeerds aan om met kleine dosis te beginnen. Je ziet dat je al 5 kg erbij hebt wat op zich helemaal niet verkeerd is.
                            -ten vierde de kuur is redelijk kort. Als Deca en sust goed gaan werken na 3 a 4 weken is de kuur al bijna weer over.
                            -ten vijfde let even goed op je lichaam je natuurlijke test level zal verlaagd zijn en een nakuur van Chlomid/nolva kan nodig zijn. Ook als de dosis niet te hoog is vindt er toch een zekere shut down plaats.
                            - ten zesde Bij iedereen werken AAS een beetje anders je kunt nooit zeggen dat je hier of daarmee gegarandeerd 10 kg aankomt. Bij iemand van 50 kg is een winst van 5 kg procentueel even veel als een winst van 10 kg bij iemand die 100 kg weegt. Bovendien is het afhankelijk van voeding training rust enz.
                            - ten zevende Mr C heeft gelijk; niet meer luisteren naar die leverancier. (kwalijk iemand die dingen verkoopt waar hij zelf niet zoveel van afweet).
                            - ten achste wellicht vooraf gaand aan je kuur hier (op dit board) en daar wat meer info inwinnen. De mensen willen je over het algemeen wel helpen op dit board. Is voor jezelf ook wat prettiger als je weet wat er gebeurt en kan gebeuren.

Wil hier niet te belerend overkomen, en persoonlijk ben ik wel een voorstander van niet al te zware kuurtjes. Ik vind het ook toch wel een aardig resultaat 5 kg. Probeer het maar eens vast te houden de volgende paar maanden.

Comment

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X