1ste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben begonnen met de clen. is dat normaal als je 3 x 0,02mg neemt een uurtje voor het trainen dat je na het trainen staat te trillen op je benen en vrij agressief staat je kunt het vergelijken met inneens 20 redbulls te zuipen.
    Heb voor na mijn kuur proviron is dat ongeveer hetzelfde dan clomid en nolva of niet

greetz Benny

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (belgian boy @ Mei. 28 2003,11:00)]Ben begonnen met de clen. is dat normaal als je 3 x 0,02mg neemt een uurtje voor het trainen dat je na het trainen staat te trillen op je benen en vrij agressief staat je kunt het vergelijken met inneens 20 redbulls te zuipen.
      Heb voor na mijn kuur proviron is dat ongeveer hetzelfde dan clomid en nolva of niet

greetz Benny
      Nee is niet het zelfde. Proviron onderdrukt je natuurlijke test, het doet dus precies het tegenovergestelde van wat jij wil.

Zorg dat je nolva of clomid hebt. Ik geef zelf de voorkeur aan clomid.
      What's the difference between your wife and your gear?
      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
      I also love them both, and can't live without them.

Comment

Ik vind dat als jij het verschil niet weet tussen proviron en een opstarter je nog helemaal niet klaar bent om te kuren, je had vooraf veel meer research kunnen doen, dat doe je immers nu toch ook op internet (achteraf).

Groeten JAN

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (jan @ Mei. 29 2003,07:37)]Ik vind dat als jij het verschil niet weet tussen proviron en een opstarter je nog helemaal niet klaar bent om te kuren, je had vooraf veel meer research kunnen doen, dat doe je immers nu toch ook op internet (achteraf).

Groeten JAN
          Spijtig, maar Jan heeft helemaal gelijk!

Grtz

Comment

Jammer genoeg wel Riki, het is nu eenmaal zo dat wanneer ze een pilletje van de dokter voorgeschreven krijgen heel de bijsluiter aandachtig gaan bestuderen over eventuele bijwerkingen, maar wanneer het op AAS aankomt alles klakkeloos wordt geslikt en gespoten zonder maar enigzins te weten wat het nu eigenlijk inhoudt en wat daar de BIJWERKINGEN van zijn.

Groeten JAN

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (jan @ Mei. 29 2003,13:24)]Jammer genoeg wel Riki, het is nu eenmaal zo dat wanneer ze een pilletje van de dokter voorgeschreven krijgen heel de bijsluiter aandachtig gaan bestuderen over eventuele bijwerkingen, maar wanneer het op AAS aankomt alles klakkeloos wordt geslikt en gespoten zonder maar enigzins te weten wat het nu eigenlijk inhoudt en wat daar de BIJWERKINGEN van zijn.

Groeten JAN
              Jup, begrijp er ook geen hout van dat mensen het als smarties beschouwen, het is/zijn medicijnen waar je de nodige voorzorgen voor moet nemen.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (jan @ Mei. 29 2003,07:37)].... Ik vind dat als jij het verschil niet weet tussen proviron en een opstarter je nog helemaal niet klaar bent om te kuren, je had vooraf veel meer research kunnen doen
                Groeten JAN ....
                Helemaal eens met Jan .... zucht .... no offence bro maar ga eerst je research doen LEZEN LEZEN LEZEN every where on the net, weken/maanden.

Groet Smalluser

Comment

he mateke, luister maar naar jack, cur. en Ax, die kerels kennen er meer van dan je maat die er iets van kent...
                  greetz...
                  It's not about the beauty, be a BEAST!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X