Kuur - Trenbolone/sustanon

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kuur - Trenbolone/sustanon

    Hoi,ben van plan te kuren met trenbolone 10ml, en super susta 10ml van generic supplements, mijn vraag is kan iemand mij hier meer info over geven de resultaten die ik kan bekomen etc ?

    grtz

  • #2
    hoe lan train je al?????????

    Comment


    • #3
      super-susto is auw

      welke ester heeft de tren? Of is het supertren?
      the one and only tabata overlord

      Comment


      • #4
        ik train al 3 jaar maar spijtig genoeg niet continu met gebreke,


        trenbolone enanthate

        super susto : is test propionate 50mg/ml
        test phenylpropionate 75mg/ml
        test isocaproate 75mg/ml
        test decanoate 100mg/ml

        Comment


        • #5
          Is een standaard combi voor een gevorderde gebruiker, vind ik. Nog nooit gekuurd? Denk dan eens aan winstrol of anavar of testosteron-only.

          De winst van supersusto + supertren (pfff, ik word gek van al die UG-superlatieven) kan tussen de 5-10 kilo uitvallen, maar alles hangt af van je voeding, training, rust en ervaring. En dan nog de nakuur en de libidodip... ben je daar op voorbereid? Vriendinnetje ingelicht dat je een paar maanden geen seks wil na je kuur? Think about it.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

          Comment


          • #6
            als eerste kuur vindt ik het ook veel te heftig, tren is een middel voor gevorderde gebruikers, dit is echt heftige shit waarvan je zware hoestbuien krijgt en dan nog wel van die chemi kufs.

            Waarom altijd grijpen naar die as met die super namen, denk je nu echt dat je daar super van gaat groeien.

            Kijk eerst eens even naar je voeding en training, je zegt zelf dat je niet continue traint altijd met tussenstops. Probeer eerst dat op orde te krijgen en een goede regelmaat in je training te krijgen, en als je echt wil kuren denk dan eens wat mr Symmetry aangaf.

            Grtz
            stil growing

            Comment


            • #7
              Mr.symetrie wil ik niet tegen spreken,lijkt me iemand met al behoorlijk wat ervaring.

              Je zou inderdaad naar andere middeletjes kunnen kijken,maar A.U.B geen anavar.Daar ga je echt niet op is leuk voor vrouwen.

              Comment


              • #8
                Uit ervaring, eerste kuur: test only 500 mg pw. En ge zult groeien als nooit tevoren. De Tren voorlopig laten voor wat het is, de toekomst.

                Grtz

                Comment


                • #9
                  Originally posted by michael06 View Post
                  Mr.symetrie wil ik niet tegen spreken,lijkt me iemand met al behoorlijk wat ervaring.

                  Je zou inderdaad naar andere middeletjes kunnen kijken,maar A.U.B geen anavar.Daar ga je echt niet op is leuk voor vrouwen.
                  Anavar is imo een fitness en beachsteroid, niks op de markt zal je er zo uit laten zien. Strak, stevig, en een smalle taille. Ongeevenaarde pomp. En dat alles voor minieme sides.

                  Ik ken persoonlijk zelfs 1 iemand die zijn modelcarriere eraan te danken heeft. Voor powerlifters en vechters is het ook een lekker ding.

                  Voor brute massa moet je bij var niet zijn. Dan moet je hoger gaan doseren(80+mg) en dat kost handen vol geld.

                  Weinig maar superieure massa en dus houdbare massa, verbeterde collageensynthese(versteviging van de pezen dus minder kan op blessures, snellere genezing en meer kracht), verliezen van orgaanvet(absolute topper hiervoor) en verbetering van het creatinephosfaatsysteem.
                  Last edited by Genjuro; 19-06-2007, 18:47.
                  the one and only tabata overlord

                  Comment


                  • #10
                    hoy thx voor al jullie reacties, heb gehoord dat het een zwaar kuur is maar is eigenlijk mijn 2de kuur.en ben van plan alles te geven voor max resultaten.

                    tuurlijk ben ik van plan op men voeding te letten en een goei trainingschema te behoude, ja toen met tussenstops maar ben nu al 6 maand continu bezig vandaar .

                    week 1 maandag 1ml tren / 1ml susta
                    donderdag " "
                    week 2 idem etc..

                    5weken lang en dan 2weken na mijn laatste injectie clomid.

                    wat denken jullie ?

                    grtz
                    Last edited by Thedream; 19-06-2007, 22:01.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Thedream View Post
                      wat denken jullie ?
                      Dat je het toch wel gaat doen, ook al raadt iedereen het af.
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

                      Comment


                      • #12
                        tuurlijk da ik vroeg wat ik ervan kon verwachten kreeg gwn de negatieve dingen, wat kank eruit halen door goed te traine en goeie dieetschema ? kwil eigenlijk de sixpack eruithalen.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Thedream View Post
                          tuurlijk da ik vroeg wat ik ervan kon verwachten kreeg gwn de negatieve dingen, wat kank eruit halen door goed te traine en goeie dieetschema ? kwil eigenlijk de sixpack eruithalen.


                          Voor een sixpack hoef je niet te gaan kuren let gewoon op je voeding maak een voedingschema en hard traing en gij zult die sixpack krijge zelfs anabole. Is geen wonder middel denk daar maar eens aan

                          Comment


                          • #14
                            topic is 5 jaar oud O.o ?
                            Mind is everything.

                            Comment


                            • #15
                              gast?? ben je stoned ofzo? topic uit 2007... deze bump is wel epic

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X