sust/var

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sust/var

dit zou het moeten zijn.
    ga het op 6 weken houden (hangt af van resultaat) anders 8wkn
    Week 1 t/m 6 250mg sus om de 3dagen
    Week 1t/m 4 40mg anavar

2wkn nakuur nolvadex 40mg

Zelf denk ik dat het beste is de 40mg ineens in te nemen voor de training. Of splits ik ze best op, 20/20? Kwestie van de halfwaardetijd?

Ziet er leuk uit.Zal je log in de gaten houden.
    oldpride.nl

Comment

Heb nog geen commentaar gehoord dus ben ik vandaag maar begonnen.
      Dus de eerste 250mg sust. zit er in alsook 40mg var erbij in genomen. Ongeveer een uur voor de training, dus niet gesplitst in 20/20.

Nog een vraagje, sus om de 3dagen dus de volgende is dinsdag. Dan kom ik op 750mg per week, toch?
      Had liever op de 500mg per week gezeten in zien hoe het gaat. Maar dan is het om de 4dagen en zit je niet meer met stabiele bloedwaardes

Comment

nee, op 583mg per week.
        the one and only tabata overlord

Comment

Var opsplirtsen.

Comment

dus de var opsplitsen 20/20
            Met var is het mijn eerste keer dus is 40mg per dag voldoende?

Comment

gisteren 2e sust gestoken. Moet wel zeggen mijn kont doet zeer, en dat is niet van de gewoonte. Is dan ook weeral een jaar geleden.
              De var neem ik nu 20/20 smorgens en 's avonds.
              Zondag en maandag wel niet kunnen nemen want ben ergens blijven slapen.
              Nu me klaar maken om te gaan trainen

Comment

Originally posted by spacehunk View Post
                Nu me klaar maken om te gaan trainen
                suc6
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Gisteren de derde sus. erin. Heb em deze keer links in mijn bil gestoken want de andere kant deed nog te zeer. Is toch altijd effe wennen links steken en met je linkse hand als je rechts bent, best wel grappig zicht, dat gesukkel.
                  Werk nu 10dagen lang s nachts, dus mijn bioritme is om zeep, kom telkens maar rond 7u smorgens thuis. Maar ga nog wel trainen, voordeel is dat ik tijd genoeg heb om goed te eten.
                  EN dat is nu hetgene dat zeker begint te werken, het hongergevoel. Sinds gisteren eigenlijk. Gisteren nog goed gegeten s avonds, na eten nog een shake. Om 23;00 beginnen werken, en had al terug honger. Uiteindelijk heb ik een potje met sla,garnalen en tomaten op, 2blikken makreel, dubbele shake met banaan, 500gr mager platte kaas met een verse aarbeien, en als ik thuis kwam met grote honger 5eitjes(omelet) met 200gr magere spek en tomaat erbij.
                  Als ik in mijn bed kroop woog ik 93kilo.
                  Krachttoename voel ik nog niets.
                  Vandaag te laat op om te gaan trainen dus ben juist dan maar effe de fiets op, 22km in kleine drie kwartier.
                  Seffes hier nog wat met gewichtjes bezig houden.

Comment

Waarom zet je niet in he Quad's dan?

Wat waren je begin stat's?
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post

Wat bedoel je met "zet je niet in he Quads"? Begrijp je hier eventjes niet Been

zal effe vlug herhalen, 34jaar, 1,80m, 92kilo, BF heb ik via internet dus niet nauwkeurig zal hem wel eens deftig laten meten 15,5%

Comment

Nou begrijp ik em denk ik. Tja ben juist thuis en beetje moe.
                        Omdat ik het nog nooit gedaan heb en lijkt me een beetje scary, op Ă©Ă©n of ander manier zie ik die naald daar niet ingaan...
                        Dat bedoelde je toch hoop ik?

Comment

Ja dat bedoel ik.
                          In je quad's kan je er goed bij en kan je het netjes zetten.
                          In je bil is de kans groter dat je draait of beweegt en iets beschadigd.
                          Who's the Chef

Comment

Ja dat bedoel ik.
                            In je quad's kan je er goed bij en kan je het netjes zetten.
                            In je bil is de kans groter dat je draait of beweegt en iets beschadigd.
                            Heb het vorig en het jaar daarvoor ook daar willen zetten kwestie van afwisseling.
                            Maar als ik dan zo naar mijn been zit te staren, vraag me nou ni waarom, dan twijfel ik en zet ik em dan toch maar in mijn bil.

Comment

Wat me ook opvalt is dan ik verdomd slecht slaap. Heel de week die voorbij is laat in slaap vallen, dan nog eens veel wakker worden en onrustig slapen.
                              Vanmorgen was ik echt moe, om 8u in mijn bed en om 10;30 sliep ik nog niet. Heb van pure frustratie xanaxke genomen om toch eens langer dan 6u aan een stuk te kunnen slapen. Heb nu tot 17;00u geslapen, en niet veel wakker geworden. Eindelijk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X