snelle log test e/ deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• snelle log test e/ deca

Hier ff mijn bevindingen tijdens mijn 1e kuur.

1e inject werdt er in geknalt en voelde me daarna beetje moe, vaag en werdt ff 1 min geil van alles. Dagen daarna voelde ik mn ballen kriebbelen soort van steekjes beetje vaag maar teken dat t werkte.Dat vage, moe heeft een tijd aan gehouden elke keer na inject

Tot week 5 had ik meer energie en gelijdelijke kracht toename. Merkte dat deca eerder in kickte als test omdat ik 4 dagen last had van mijn grote vriend
    kwam omhoog niet kei hard voelde als rubber aan en trok zich meteen terug, zeer frustrerend.

Op een gegeven moment begon Test te gaan werken extra geil ed werdt ik niet wel merkte ik dat ik opeens super sterk werdt gewichten waar ik moeite mee had super licht werden en schoot vooruit.

Vanaf dat moment werkte beide medicijnen in hun piek en begon te zweten werdt laks, moe, vergeetachtig zweete als een gek iets wat ik nooit nooit heb gedaan

Waar je echt rekening mee moet houden is het vergeetachtige/laksheid en je grote vriend. Je leven gaat draaien om trainen eten en slapen

Nadelen die ik heb ondervonden:
    Axis plat
    Pukkels op de meest rare plekken
    2x het gevoel gehad dat ik out zou gaan (denk zelf zuurstof gebrek)

Tegen het einde van de kuur voelde ik dat mijn lichaam vermoeid was/werdt door dat heftige getrain had toen nog 2 wkn te gaan. Heb toen meer rust genomen.

Tijden kuur heb ik 2 momenten gehad dat ik dacht waar in the hell ben ik mee bezig stop r mee t is pittig, vermoeiend zwaar en lang het is geen pretje.

Ben eerder gestopt met deca als met test wat ik merkte is dat ik spierpijn kreeg, tijdens kuur had ik daar geen last van.

nu ff mn stats ben van 58 kg naar 69 kg geschoten hoop nu nog een paar kilos te kunnen pakken. Iets wat mij nooit nooit lukte. Doe aan gewicht waar ik ooit anderhalf jaar over heb gedaan, heb alleen striemen gekregen op mn billen omdat ik die nooit eerder heb getraint.

T was zwaar, kut, verott uiteindelijk ben ik blij dat ik het gedaan heb, ben zelf verzekerder geworden zie er beter uit volgens mensen. Kleding staat beter dat is nog t beste en mooiste uit de kuur

Voor alle mensen die hun eerste kuur willen gaan doen realiseer je goed dat t echt echt zwaar gaat worden je echt echt goed moet eten rusten en trainen. Stel je zelf de vraag heb ik de tijd/ energie om mijn leven te laten lijden door trainen en alle side effects.
    Hoop dat jullie hier wat aan hebben grts onderhandelen
    Last edited by onderhandelen; 11-07-2007, 13:39.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Knap informerend stukje.

Grtz

Comment

mooi

inderdaad een mooi resultaat en een mooi stukje van j edag boek.
      sucses.

Comment

mooi stukje kerel, goed dat je ok alle positieve en negatieve dingen vermeld.
        vind 69kg niet egt veel eigenlijk, maar wat is je lengte?

post eens een before en after pics anders, ok wel eens leuk om te zien..

grtz

Comment

Hij is 1 meter 80...
          the one and only tabata overlord

Comment

zeker leuk stukkie om zo te lezen, ben zelf ook bezig met kuren test + deca alleen begin ik later met deca, nu eerst alleen test, maar wat ik zelf merk dat je een eigen leven ermee gaat leiden. Idd slapen eten trainen slapen, maar ook omdat je hormonen erbij krijgt je stemming wisselingen. Soms wel lachen maar soms ken je mensen afschieten dat is best pittig om je dat goed in te houden, dat is wel een flink nadeel. Ben nu met 2 weken ook al bijna 6 kl erbij en benieuwd hoeveel ik nu nog bij kom er ga overhouden. alles verloopt wel lekker.

Ken je een paar foto's laten zien van voor de kuur & na de kuur.

Gr. Rob
            Last edited by robin21; 13-07-2007, 09:25.

Comment

om precies te zijn ben ik 1.78

before en after pics zou ik wel willden doen maar bespaar jullie ff mijn ellende heb namelijk van die grote knal bulten op mn rug gekregen niet van de as hoor maar van gebruik van eiwitten. ff een voorstelling van hoe ik er uit zag, film machinist check die hoofd rol speler zo zag ik r uit en zie r nu stukken beter uit voller dikker meer spier
              http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...-eiwitten.html

stemmings wisselingen heb niet gehad, komt denk ik omdat k rustig van aard ben. Baal nu af en toe je mist t wel bedoel zelfs t vervelende prikken mis ik

was vergeten te melden dat ik na 1e inject ziek ben geworden (griep) en nu ook, herstel vlot btw.

Ff kleine mededeling heb eergister eindelijk mn natuurlijke geilheid gevoelt t gevoel van ik wil vrouwen versieren dingen ondernemen een soort van honger/hunkering naar lekkers hahaha en mijn grote vriend pfffff deed t perfect, hoop dat dit t begin is van herstel.

6 kg is veel Robin 21 doe je goed vollhouden

groetjes onderhandelen
              Last edited by onderhandelen; 13-07-2007, 17:25.
              We like it

Comment

Kreeg je het gelijk na je 1e injectie ?

Ik heb er gelukkig tot nu toe geen last van gehad alleen een paar bijwerkingen, maar dat is alleen maar goed lijkt mij als k wel bijwerkingen heb.

Verder voel ik me prima in top conditie en wil me eigen alleen maar sterker maken. De drang voor trainen is nu echt enorm!

6 kl is idd veel, maar wel goed hoe meer hoe beter, want aan t eind val ik toch een aantal kilo's terug.

Gr. Rob

Comment

Hoop dat je veel vast kan houden.
                  Ben benieuwd of je een dipje krijgt en wat je er mee zou gaan doen.
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by robin21 View Post
                    Kreeg je het gelijk na je 1e injectie ?
                    Gr. Rob
                    Ligt r aan wat je bedoeld die knal bulten kreeg ik na gebruik van oude pot eiwitten

Originally posted by robin21 View Post
                    Verder voel ik me prima in top conditie en wil me eigen alleen maar sterker maken. De drang voor trainen is nu echt enorm!
                    goed opletten dat je niet te veel gaat trainen hehe groote valkuil

6 kl is idd veel, maar wel goed hoe meer hoe beter, want aan t eind val ik toch een aantal kilo's terug.

Originally posted by been View Post
                    Hoop dat je veel vast kan houden.
                    Ben benieuwd of je een dipje krijgt en wat je er mee zou gaan doen.
                    hehe je gaat zkr balen idd
                    Last edited by onderhandelen; 14-07-2007, 19:54.
                    We like it

Comment

Hoop voor je dat je sterk genoeg in je schoenen staat en blijft trainen ook al heb je geen zin.
                      Who's the Chef

Comment

nee nee zo'n dip heb ik gelukkig niet meer in de zin van dat ik onzeker ben af en toe fftjes een half uurtje

Trainen gaat goed hoor ben her en der en nog op zoek naar sportschool daar hahaha hoe ziek fucking duur losse les 7e ben zelfs 14e tegen gekomen hoe absurt, en maar klagen dat Nederlandse bevolking te dik is en niet wil bewegen duuuh.

2x in 3 dagen tijd dat mijn grote vriend heel goed meewerkt klinkt raar maar ben er echt blij mee 11 wkn zonder gevoel is kut
                        We like it

Comment

Nee bedoelde of je ziek werd na je 1e injectie ?

ja die valkuil heb ik vaker gehoord dus daar hou ik ook zeker rekening mee, bedankt!

Idd, " De dip " daar zit ik ook wel mee, maar daar moet ik me overheen zetten. Heb de dip nog niet eerder mee gemaakt dus weet niet hoe zoiets uit pakt, maar hoop zo positief mogelijk.

Gr. Rob

Comment

Ja na 1e en laatse inject. schijnt normaal te zijn bij gg of gs spulletjes

Dip valt mee hoor niet te druk over maken stelt niet zo heel veel voor.
                            We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X