boldenone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• boldenone

ik wil in mijn volgende kuur eens wat anders al deca, maar nou heb ik gehoord dat bold er heel lang over doet voordat hij inkickt.
    weet iemand hier ook hoe lang dat is?

en wat ik hoor is het dus alleen intresant om 16 weken of langer te kuren met bold

Originally posted by masterthief View Post
    ik wil in mijn volgende kuur eens wat anders al deca, maar nou heb ik gehoord dat bold er heel lang over doet voordat hij inkickt.
    weet iemand hier ook hoe lang dat is?

en wat ik hoor is het dus alleen intresant om 16 weken of langer te kuren met bold
    boldenone kickt in na een week of 3 of 4. nou 16 weken is beetje overdreven zou het gewoon 10 weken doen maximaal 12 weken.

Comment

Je moet het wel hoger doseren dan de deca
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
        ja idd wel hoger dan deca, deca neem je 400 tot 600mg, boldenone 600 tot 800mg. als je de boldenone van gg heb die is 250mg/ml ik zou dan gewoon 2x 2ml per week zetten dat is 1000mg.

Comment

Originally posted by kees View Post
          het schijnt te zijn dat als je het gewoon op gewoon doseert op 500 of 600 en dan voor 16 tot 20 weken dat het beter is om dat je het echt pas gaat zien vanaf een week of 10 12 dus daarom schijnt bold uitermate geschikt is voor de langere kuren

Comment

Originally posted by masterthief View Post
            het schijnt te zijn dat als je het gewoon op gewoon doseert op 500 of 600 en dan voor 16 tot 20 weken dat het beter is om dat je het echt pas gaat zien vanaf een week of 10 12 dus daarom schijnt bold uitermate geschikt is voor de langere kuren

onzin 600 tot 800mg voor 10t/m12 weken

Comment

Ik heb wat studies en andere kuurschema's gelezen waar ze 300 a 400 mg p.week zetten/aanbevelen met een goed resultaat.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                Ik heb wat studies en andere kuurschema's gelezen waar ze 300 a 400 mg p.week zetten/aanbevelen met een goed resultaat.
                vind ik vrij weinig 400 is al minimaal wat je moet nemen, ik zou voor 600 gaan en dan 10 weken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X