thanks dino , hier heb ik tenminste wat aan..
10 weken kuur
Collapse
X
-
die bron is zeker al iemand van 70 jaar met ouderwetse kuren.
winstrol zet je om de dag. echt niet 2x per week.
je testo wat dino zegt zou ik om de 4 of 5 dagen een ml zetten a 250mg. zelf zou ik geen dboll of winny doen, maar bij die testo een halve deca zetten, dus 100ml a 100mg. dat is als eerste kuur perfect. winstrol kan je later na je nakuur wel als only kuurtje doen om wat harder te worden.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postdie bron is zeker al iemand van 70 jaar met ouderwetse kuren.
winstrol zet je om de dag. echt niet 2x per week.
je testo wat dino zegt zou ik om de 4 of 5 dagen een ml zetten a 250mg. zelf zou ik geen dboll of winny doen, maar bij die testo een halve deca zetten, dus 100ml a 100mg. dat is als eerste kuur perfect. winstrol kan je later na je nakuur wel als only kuurtje doen om wat harder te worden.
Comment
-
Nee.
Clen gebruik je niet tijdens de kuur.
Hou het gewoon simpel en maak het jezelf niet te moeilijk.
Er zijn al prima kuurschema's langs gekomen dus vergeet wat je ''betrouwbare bron'' je verteld hebt want die gast is niet goed bij zijn hoofd.
Trenbolone is voor gevorderden en niet voor beginners.
Eerst een simpel kuurtje met test en evt wat deca/dbol and that's it.
Je kan later nog van alles proberen maar nu moet je rustig beginnen en niet teveel willen.
Bovendien kan je op een test only of de evt andere opties minimaal 10 kilo winnen en dat lijkt me toch niet verkeerd.
Comment
-
Ben je er nou al uit welke esther de tren is? Neem aan als je hem 3 keer per week zet dat het tren ace is.
En hoeveel mg ga je de rest allemaal zetten dan?
Behoorlijk heftig hoor meteen aan de tren voor een eerste kuur, maar goed je zal er wel goed over nagedacht hebben.
Ondanks dat iedereen het een kutkuur vond ben je er toch aan begonnen, en ga je toch op je in jou ogen betrouwbare bron af.
Succes in ieder geval en keep on posting.
Comment
-
Wel netjes van je dat je in een week tijd 4 kilo of iets minder kwijt bent. Zoals je eerder aangaf wou je pas beginnen met je kuur als je op ongeveer 85 kg zat.
Hopen dat de kilo's er net zo hard bij komen als ze er af gaan, zou helemaal top zijn.
Gewoon lekker blijven prikken, 3 of vier keer in de week en komt allemaal goed.
Succes
Comment
-
Ik heb toch gezegd dat ik de tren 3maal per week ging zetten, dus het is de tren acetate..
ik ga het houden op 300mg per week want moet ook begrijpen dat het heftig is en dat mijn lichaam het nog moet wennen.
Had maandag 150 mg geprikt en juist nog eens geprikt met 75 mg tren acetate en vrijdag weer 75 mg, zo zit ik toch aan 300 mg per week en goed verdeeld.
volgende week begin ik dan met de combi tren a + test prop..
De test ga ik ook op 300 mg per week houden maar wel 2 keer per week prikken. (maandag en vrijdag)
Grtz?
Comment
-
jezus, waar zit jij met je gedachten. Er word hier echt afgeraden door ervaren gebruikers dat je geen tren moet zetten, en meneer gaat het toch doen. Dan kom je met vragen welke nakuur je moet doen, of clen erin hoort enzo. je komt met een belachelijk schema, en wilt niet luisteren. Zoek eerst zelf eens wat uit, dus lees veel op internet zorg dat je weet waar je mee bezig bent..
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Is al te laat Harold, hij heeft de eerste injectie er ondanks de goede adviezen al in gejast. Typisch als je het mij vraagt, maarja."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment