10 weken kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

woow
    geen woorden voor.
    one goal: power and mass

Comment

ja ben ook echt benieuwd..
      hoop op een mooie 9- 10 kilo..
      denk dat ik bruto toch zeker 13-14 kilo zal bijkomen als ik zo blijf eten!
      MAAR moet zeggen dat die tonijn en rijst mij de oren uitkomen echt waar!

Comment

@ anne ? wat is nu jou bedoeling? als je tegen aas bent blijf dan weg uit dit gedeelte

Comment

goede vooruitgang man..zeker goed blijven drinken,vooral water liefst twee a drie liter per dag.succes verder.greetzz

Comment

drink zeker 2 a 3 liter water per dag!
            maar smorgens heb ik toch vaak een droge mond en keel.. is dat een teken dat die 2 - 3 liter nog niet voldoende zijn...

Comment

je drinkt genoeg daar ligt het niet aan,kan ook met je kuur te maken hebben die droge mond.ik had het altijd met dianabol een droge mond dus misschien dat jij dat heb van de tren.

Comment

ja hoop het dat dat de reden is..
                heb het ook als ik aan het trainen ben, alsof ik dan 2 dagen niets gedronken heb, mensen kijken me altijd raar aan als ze mij dan 5 glazen na elkaar zien drinken hehe

Comment

Zou bij het trainen gewoon een 1,5 liter spafles meenemen. Gaat bij mij ook altijd op, zit je nooit dorstig en hoef je niet steeds je training te onderbreken voor een glas water.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X