eerste kuur ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eerste kuur ?

hey

hier mijn vraag ik heb jullie een tijdje geleden meegedeeld dat ik mijn eerste kuur ga zetten eind deze maand .nu begin ik steeds meer te twijfelen of ik wel de goede samen stelling heb gedaan.sommige zeggen te weinig in mg andere zeggen weer houdt te veel vocht op of teveel voor een eerste keer.ik weet het nu niet meer . mijn samen stelling was test enth. 250 mg 1pw 10 w deca nandr. 200 mg 1pw 8 w en methandienone of d boll 30 mg ed 6 w kunnen jullie zeggen of dit nu goed is of niet (ja het is niet goed voor je lichaam haha) of mss heeft er iemand ander voorstel het zou voornamelijk massa moeten zijn aangezien ik mijn bf goed vindt en het liefst geen waterballon wordt.

groetjes ralph29

Denk dat je meer replies krijgt als je het even in een overzichtelijk schema giet.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Denk zelf dat je die dianabol echt niet nodig hebt voor de eerste kuur, gaat dan vanzelf hard zat.
      Zou de rest zo laten, als je alleen test zou nemen zou ik zeggen zet hem om de 5 dagen, dan kom je ongeveer op 375mg per week uit.
      Maar je zet er ook al deca bij, dus lekker laten zo, denk dat 8 kilo wel het minimale zal zijn wat er aankomt. Mits voeding en traing goed is.

Comment

zou test op 500 zetten en deca 400... dboll had ik er zeker bij gepakt

ga je lekker knallen vanaf t begin ipv van 4 a 5 wkn wachten

vocht van dboll loopt los vanaf t moment dat je stopt met dboll, ga je direct zien

als je m doet doe m dan goed

wat is je nakuur ????
        Last edited by onderhandelen; 18-02-2008, 21:24.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Denk dat 8-9kg toch al heel aardig is. Hoeveel denk je daarbij te knallen met je dboll?
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vind dat ie het al goed genoeg doet/ gaat doen.
            Weet zeker dat eentje van elk in de week meer als voldoende is, en die test enenthate die merk je wel eerder hoor als na 4 weken.
            Lekker die diana in de kast houden voor de volgende keer.
            Vocht ja zeker, maar ben je ook zo weer kwijt, maar is niet zo dat je er uitgaat zien als een volgelopen doedelzak hoor, gaat helemaal goed komen.

Comment

nakuur zou zijn nolvadex iedien nodig al onder de kuur of zeker 2 weken erna of clomid dat is wat ze me gezegd hebben . dus de kuur is toch wel ok om als eerste keer te doen en vocht gaat dan ook wel meevallen . zijn er ook mensen die een hele andere samenstelling van as kunnen aanbevelen ? om te beginnen , omdat ik deze kuur van paar vrienden heb overgenomen klinkt het beetje vertrouwd of zeggen jullie gewoon lekker laten zo en gaan ervoor

greetzzzz

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                Vind dat ie het al goed genoeg doet/ gaat doen.
                Weet zeker dat eentje van elk in de week meer als voldoende is, en die test enenthate die merk je wel eerder hoor als na 4 weken.
                Lekker die diana in de kast houden voor de volgende keer.
                Vocht ja zeker, maar ben je ook zo weer kwijt, maar is niet zo dat je er uitgaat zien als een volgelopen doedelzak hoor, gaat helemaal goed komen.
                mijn persoonlijke mening/ervaring is dat ik naar mensen heb geluisterd die 250/200 aanrade zonder kickstart .....conclusie teleurstellende resultaten

sorry bij mij is test e toch echt week 5 begonnen en t was zeer frustrerend om de weken door te komen tot aan....

@GeneralIx, los van wat dboll extra bij gaat brengen is t een feit dat dboll-test en deca een ultieme synergy's kuur is

is moeilijk om uit te leggen moet je zelf ervaren/ zien

@ralph, ik zou hcg dr bij pakken als ik jou was...deca drukt zwaar heel zwaar, verder zou ik zorgen voor goeie sups in de nakuur

veel suc6 igg
                We like it

Comment

zou een kickstart van 30 mg per dag doen voor vier weken en een test 500 mg per week voor 10 weken en een deca van 200 mg per week voor 9 weken en dan de nakuur in week 13 tot 16 met nolva 40 mg per dag en clomid 50 mg per dag. hoop dat je er wat aan heb,iig succes man,greetzz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X