Nieuw Kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw Kuur

Hallo Allen,

Ben vandaag me 3e week ingegaan van me kuur (startdatum was maandag 25 feb.) die als volgt eruit ziet;

Mijn start stats zijn;
    Lengte; 1.85m Gewicht; 85kg Bf; 10%

W 1- 5 D-boll 30mg GS
    W 1-10 Deca 400mg GG
    W 1- 2 Susta 1000mg (2x p/w prikken) Organon
    W 3-13 Susta 500mg " " " "
    W 6-14 Proviron 50mg p/d EPL
    W 11-14 Winny 40mg p/d EPL

W 15-16 Nakuur Nolva 40mg, Clomid 100mg EPL
    W 17-18 Nakuur Nolva 40mg, Clomid 50mg EPL
    W 19-20 Creatine, Tribulus, Mariadistel, Paardenbloem, Prostavit, Selenium, Zink, Foliumzuur, Vit ect.

Tot heden ben ik tevreden, want was na 1 week 86,7kg geworden en vandaag (einde week 2/start week 3) was ik 89,1kg. In totaal 4.1kg in 2 volle weken

Voedingschema heb ik, en trainen gaat ook wel lekker heb niks te klagen.

Mijn doel is min 95kg, maar mag absoluut niet klagen als ik in de buurt van 100kg kom

Ik hoor het wel van jullie, laterzz..

Donnie.
    Last edited by Multi-Junk; 11-03-2008, 00:05.

Alleen 1 ding vind ik minder en dat is dat ik een flink opgezwollen buik heb.

En nee dat komt niet door de D-boll (vocht) want ik loop er langer mee, nu al zo enkele maanden mee.
    Tis geen belemmering maar zou veel mooier zijn met een plat buikje, en ondanks de bolle buik is de six-packs duidelijk te zien.

Denk toch dat ik ga rennen of hoog tempo helling lopen, heb het gevoel dat dat toch iets helpt bij het terugtrekken van het buikje.
    Heb ook vacuum stomach (buikspier oefening met ademhalingstechnieken) een tijdje uitgeprobeerd, maar helaas.
    Heb veel vezelrijke voedingen drankjes geprobeerd, was zelfs enkele maanden geleden voor een echo naar de ziekenhuis gegaan. Geen zwelling of dergelijk aan de nieren of lever en ook geen sprake van spastische darmen.

Heb ook geen lichaamlijk klacht of pijn eraan, ook geen afwijking of dergelijke problemen aan de stoelgang.
    Tis heel raar ondanks ik eraan begin te wennen, misschien mensen hier ervaring mee..??
    Hoor het graag, alvast bedankt.

Laterzzz...

Comment

Vind het een nette kuur.

Gezwollen buik heb ik alleen als ik aan de creatine zit.
      Train je wel je buikspieren? Het kan ook een genetische kwestie zijn.
      Eet je veel zuivel? Kan ook een reactie zijn daarop.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Thnx Symmetry.

Jah vorig jaar gebruikte ik voor het laatst creatine, maar inderdaad dan zwelt het meer op.
        Ik train 2/3 p/w buik. Heb zowel meer setjes minder herhalingen (zwaar) en ook andersom (licht) geprobeerd.
        Denk ook niet dat het genetisch is, zijn allemaal magertjes in de familie
        En ik ben zelf van 65kg gekomen
        Zuivel..?? Magere kwark 500gr, en 500ml magere melk en 100gr 10+kaas. (maar dit allemaal in me voedngsschema tijdens kuur, daarvoor at ik niet zoveel zuivel en die buik was er toen ook al).

Laterzzz...

Comment

check je nakuur/sups damn kerl wauww

wat is de functie van paardenbloem?
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post

wat is de functie van paardenbloem?
            Paardenbloem is voor het reinigen van de nieren als ik het goed zeg, een beetje hetzelfde wat mariadistel voor de lever doet.

Vind het wel fijn na de orals ff alles te reinigen o.a. lever, nier, prostaat ect...

Laterzzz...

Comment

Vandaag weer getraind, en ging beter dan verwacht.
              Krachttoename en uithoudingsvermogen duidelijke verbetering/vooruitgang.
              Goeie pomp tijdens trainen, alleen minder defenitie ondanks ik ruim 5 kilo ben aangekomen binnen 2 weken.
              Denk dat dat na de D-boll wat beter zal zijn, wanneer het vocht weg trekt en begin met de proviron.

@ Onderhandelen; waar blijft nou je vorige avatar..??

Comment

Netjes hoor
                Who's the Chef

Comment

mooi kuurtje Multi Junk

Comment

Heb vandaag weer gemerkt dat ik net zoals vorige week met de borst oefeningen snel uitgeput raakt.
                    Waarschijnlijk vermoeide armen. Want ben bijna met elke spiergroep wat betreft kracht vooruit gegaan behalve met borst (ondanks flinke pomp).
                    Misschien ff weer me schema omgooien/aanpassen of een rustdag inprikken voor de borsttraining.
                    Voor de rest was alles pico bello
                    Morgen weer trainen als alles goed gaat, en het weekend rust!!
                    Wens iedereen alvast een fijne weekend, rook en drink met mate

Laterz...

Comment

Week 3 voorbij, en vandaag start week 4.
                      Heb me vandaag weer gewogen en ben sinds vorige week 1.2kg aangekomen en zit nu op een totaal van 90.3kg na 3 volle weken
                      Alles loopt zoals verwacht, maar alleen het kracht neemt niet echt behoorlijk toe, wat ik wel verwacht had (vooral met de D-boll weken). Ik merk het meest tijdens de borstoefeningen. Heb wel behoorlijke pomp, maar das ook alles...
                      Maar jah, heb geduld zit pas begin week 4 en heb nog ruim 10 weken te gaan tot aan me nakuur.
                      Zolang ik schone massa win en mezelf niet blesseer mag ik me tevreden voelen toch...

Comment

Originally posted by Multi-Junk View Post
                        Week 3 voorbij, en vandaag start week 4.
                        Heb me vandaag weer gewogen en ben sinds vorige week 1.2kg aangekomen en zit nu op een totaal van 90.3kg na 3 volle weken
                        Alles loopt zoals verwacht, maar alleen het kracht neemt niet echt behoorlijk toe, wat ik wel verwacht had (vooral met de D-boll weken). Ik merk het meest tijdens de borstoefeningen. Heb wel behoorlijke pomp, maar das ook alles...
                        Maar jah, heb geduld zit pas begin week 4 en heb nog ruim 10 weken te gaan tot aan me nakuur.
                        Zolang ik schone massa win en mezelf niet blesseer mag ik me tevreden voelen toch...
                        Ziet er goed uit bro!! Zie net dat we op dezelfde dag zijn begonnen!!
                        Lekkere kuur trouwens! Hoeveelste kuurtje is dit? Niet je eerste neem ik aan?

grtz.
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

We gaan gewoon mekaar motiveren hahaha
                          Dit is trouwens me derde kuur.

Comment

Originally posted by Multi-Junk View Post
                            Denk dat dat na de D-boll wat beter zal zijn, wanneer het vocht weg trekt en begin met de proviron.@ Onderhandelen; waar blijft nou je vorige avatar..??
                            je 1e x proviron in je kuur?zo niet wat merk je er van..toegevoegde waarde zegmaar
                            welke avatar bedoel je?
                            We like it

Comment

Je vorige avatar, wat je hiervoor had

Inderdaad dit is de eerste keer dat ik prov. in me kuur heb. Heb er persoonlijk geen ervaringen mee, maar schijnt goed te zijn voor eventueel vochtretentie, stim. van eigen test ect.
                              En zeker in combi met winny (laatste 4 weken) zorgt het voor absolute dichtheid van de spiercellen en je zou er veel droger uit je kuur komen. Das het theorie ervan, ik zal het over enkele weken in het praktijk ervaren.
                              Zal me ervaring hierover met jouw en mede formleden delen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X