Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Inderdaad dit is de eerste keer dat ik prov. in me kuur heb. Heb er persoonlijk geen ervaringen mee, maar schijnt goed te zijn voor eventueel vochtretentie, stim. van eigen test ect.
En zeker in combi met winny (laatste 4 weken) zorgt het voor absolute dichtheid van de spiercellen en je zou er veel droger uit je kuur komen. Das het theorie ervan, ik zal het over enkele weken in het praktijk ervaren.
Zal me ervaring hierover met jouw en mede formleden delen...
oke....ga t ook voor 1e x toepassen, maar moet je zkr doen je ervaring delen ik ben benieuwd, zodra ik begin met kuur ga ik ook loggen
Weet niet meer wat ik hiervoor heb gehad, had een liggende chick met kousen aan en een bb chick, back- side alleen zichtbaar hmmzz welk van de 2 zal t zijn
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Ben er weer na een poosje, pc was defect kon afgelopen week niet op int.
Hij werkt weer dus snel ff een update.
Laatste week ging het trainen weer optimaal. Week 4 zit er nu op 24-03.
Zelfs borst (wat minder was qwa kracht) is vooruit gegaan.
Heb in principe niks te klagen, behalve binnenkant van me pols doet extreem pijn tijdens het trainen van borstspier (schuin/plat bankdrukken los dumbell).
Het is net een straal die van je pols naar je elleboog loopt, pees/zenuw...???
En vervolgens is het na een dag rust weer over.
Ik zie het wel hoe het gaat de aankomende dagen.
Ben trouwens weer wat aangekomen en stond afgelopen maandag op 92KG.
Das weer zo een 7KG sinds de start (4 weken).
Maar weet zeker dat dat na week 6 niet meer zo snel zal gaan met de KG's.
Denk juist dat ik misschien wel wat kan verliezen, dit ivm einde D-boll dus geen vochtbom meer
Ben benieuwd wat het aanstaande maandag (eind week 5) word, en dan zien we het wel verder.
Hey all,
Snel een update, pijn in de pols veel minder dan afgelopen dagen.
Spontaan weg zal ik maar zeggen. Maar ben benieuwd hoe het morgen zal gaan, want heb meestal last als ik borst pak.
Dus toch maar niet te vroeg juichen.
Training gaat goed, voeding is altijd goed gebleven...
Ben 0.5KG aangekomen laatste week. Had meer verwacht, maar heb niks te klagen zolang het lijntje omhoog loopt
Denk dat het nu ook niet meer zo makkelijk zal gaan op de weegschaal als voorheen. Want de D-boll ligt eruit nu.
In ieder geval ik ben groter geworden, oog ook wat forser.
Ben nu in totaal in 5 weken 7.5 KG aangekomen, en sta nu op 92.5 KG.
Hopen dat het de komende weken ook zo positief zal blijven, adios amigos
Snel een update. Gisteren einde week 6 en het gaat wel lekker.
Kracht gaat beetje bij beetje omhoog.
Mijn gewicht is stabiel gebeleven, denk dat dit komt omdat ik al een week gestopt ben met D-boll.
Hoop dat ik niet blijf haken bij dit gewicht. Maar komende weken zullen we het weten.
Nee dat lukt me niet. Vreet al weken heel veel, dus nog meer vreten lukt me zeker niet.
Of ik moet het uit kotsen...
Maar ik zie wel hoe ik er over enkele weken later voor sta, en als ik nog hetzelfde ben qwa massa dan zal ik me voeding iets verminderen en weken daarop weer verhogen.
Misschien dat dat wel helpt.
Vind het al tot heden een net resultaat terwijl ik nog halverwege zit.
Maak me niet echt druk omdat ik een aantal weken zal blijven haken.
Ben blij zolang ik maar niet daal in me massa...
Nee dat lukt me niet. Vreet al weken heel veel, dus nog meer vreten lukt me zeker niet. Of ik moet het uit kotsen...
Maar ik zie wel hoe ik er over enkele weken later voor sta, en als ik nog hetzelfde ben qwa massa dan zal ik me voeding iets verminderen en weken daarop weer verhogen.Misschien dat dat wel helpt.Vind het al tot heden een net resultaat terwijl ik nog halverwege zit.Maak me niet echt druk omdat ik een aantal weken zal blijven haken. Ben blij zolang ik maar niet daal in me massa...Laterzz
Ja das de truuck daarom vroeg ik t....tijdens kuur moet je je cal/eiwitten ook verhogen.....als je niet oppast...kan je tov effect krijgen
vreten hoeft niet je kan wat vaker shakes nemen....moet wel redelijk blijven
zolang je niet afvalt no worry's, kan me herr. dat ik ook een bepaald punt in kuur kreeg dat ik niet hoger kwam
op zich zelf nette results eerlijk is eerlijk in verhouding tot je gewicht, doe je goed
in t weekend zal ik je pix wel zenden tot nu toe weinig tijd gehad ivm tentamens, keep on posting is leuk om te volgen.....suc6 verder
We like it
Jullie hebben ook vaak een nachtelijk onderonsje!!
Multi junk voeding moet je idd verhogen ik was vorige week ook maar 0,2kg aangekomen! Eten kwam me me neus ook uit! Heb het toch voor elkaar gekregen om meer te proppen en ging vanmorgen stiekem op de weegschaal staan en toch weer 0,9kg erbij niet heel veel maar als het het weekend veel hebt gezopen gesnoven slecht gegeten en veel geneukt met 2 dames is het het toch waard geweest! Was bang dat ik af was gevallen!
Jullie hebben ook vaak een nachtelijk onderonsje!!
Multi junk voeding moet je idd verhogen ik was vorige week ook maar 0,2kg aangekomen! Eten kwam me me neus ook uit! Heb het toch voor elkaar gekregen om meer te proppen en ging vanmorgen stiekem op de weegschaal staan en toch weer 0,9kg erbij niet heel veel maar als het het weekend veel hebt gezopen gesnoven slecht gegeten en veel geneukt met 2 dames is het het toch waard geweest! Was bang dat ik af was gevallen!
Dus gewoon blijven proppen!! succes verdersssss
grtz.
Hahaha ik vind het een kunst hoor om zoveel te eten..
Denk toch dat het door de D-boll komt, maar zoals ik eerder zij ik wacht een aantal weken (blijf natuurlijk wel doorvreten) en zie wel hoe ik ervoor sta.
Man man man oke 2 dames kan ik wel voorstellen (prachtige cardio waar je je niet snel bij zou vervelen) maar ik hoef je niet duidelijk te maken dat roekeloos drinken snuiven is niet echt toepasselijk he..
Maar jah vind het tog knap hoe je het voor elkaar heb gekregen.
Denk dat je meer resultaat zou boeken als je het weekend thuis voor de buis zat
@Kevf; Trouwens je hebt weinig keus als je alleen maar in de nachtdiensten zit, slaap je overdag, train je in de avond, en vreet je 8 uur lang tijdens de nacht en ga zo maar door. En ik slaap zeker ruim 10/11 uren op zijn minst..
Trainen ging niet optimaal reden hiervoor was dat ik ruim 4/5 dagen flink verkouden was. Voeding ging behoorlijk moeilijk dus heb maar de eiwitten flink omhoog gegooid.
Nog 3 weken en denk dat ik winny voor 4 weken ga nemen zoals van te voren gepland.
Sta nu op 92.7 KG na 7 volle weken.
Hoop dat ik komende dagen meer motivatie en zin krijg nu dat in toch een beetje ben uitgeziekt.
Tot gauw weer en iedereen een gezond trainingsweek toegewenst...
Twee weken prive druk gehad, ondanks dat ging het trainen goed alleen het eten wat minder.
Heb 9 volle weken achter de rug nu en zit op 93 KG, gaat heel moeizaam met het gewicht maar voor de rest ben ik tot heden te vreden.
Begin week 11 komt nog de winny erbij, heb me vet% nog niet gemeten maar denk dat het goed zal komen tot week 15.
Wens jullie allemaal nog fijne feestdagen en tot next time.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment