As hulp bij aansterken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• As hulp bij aansterken

Dag allemaal ik loop sinds een week met krukken en men been in het gips wegens een knieschijf die uit de kom is geweest en een half gescheurde knieband. De dokter zei me dat ik er licht op mag steunen en heel veel men bovebeenspieren moet trainen (aanspannen) omdat die de knieschijf mee op zen plaats houden. Ik had net een kuurtje winstrol gekocht. Kan ik dit heel beperkt gebruiken om men bovebeenspieren aan te sterken? Is mischien een domme vraag maar ik dacht mischien helpt het om sneller te genezen.

Allereerst bestaan domme vragen niet
    Persoonlijk zou ik zeggen niet doen. Het gaat niet helpen in het genezingsproces en de kans dat je het teveel gaat belasten wordt er alleen maar groter door.
    Ben bang dat dit gewoon zo zal moeten genezen en dat je daar wel een week of 6-8? mee kwijt bent?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Helemaal mee eens.Je kan beter even wachten met je kuur voordat je alles sloopt.Je hebt eigenlijk best wel geluk dat je mag trainen en dat het niet hoeft te genezen door middel van rust.
      oldpride.nl

Comment

Trainen mag ik ze ni lorenzo, alleen moet ik ze aanspannen (in de gips) Ik besef ook wel dat het erger kon zijn. Als de band helemaal gescheurd was moest ik geopereerd worden.

Comment

Aanspannen, ff aangespannen houden en weer ontspannen.
          Had inderdaad slechter gekunt als ze volledig waren afgescheurd.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Rust, rust rust is het beste advies wat de mensen je kunnen geven..en veel eten helpt natuurlijk heel goed.

D.W.
            ***Geweld eindigt waar respect begint***
            ____
            Email:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X