jaja. bruce is niet van plan mr. olympia te worden. ik wil van mn laatste kuur nb. als het doet wat ik wil, een goeie maken. dus ik heb veel info nodig.
ik denk zelf:
zes weken
trenbolone(ja tochmaar wel) eod of ed 75mg. (kijken hoe het werkt en dan dus evt. naar elke dag)
winstrol 50 eod
propionaat 100 eod (bij de tren in, dus missch. ed)dit ivm inzakken test. level
week 1-4: 50mg dianabol van gs. (zie bij jack geen vochtkop, dus akapuxuh is geschiedenis)
gedurende eerste vier weken nolva of clomid eod (1tab) en de laatste 2 weken eo2d
eventueel boldone erbij voor de gewrichten. ik weet dat deca progesteron bevordert en tren ook dus deca is geen optie. maar van boldone weet ik niet of het bij tren kan. dus graag info hierover mocht je het weten. evt. wijzigingen zijn ook welkom.
ik ga extreem eiwitten eten en pasta's.
doel: naar de 100 kg met ong. 10%vet, of minder.
ik denk zelf:
zes weken
trenbolone(ja tochmaar wel) eod of ed 75mg. (kijken hoe het werkt en dan dus evt. naar elke dag)
winstrol 50 eod
propionaat 100 eod (bij de tren in, dus missch. ed)dit ivm inzakken test. level
week 1-4: 50mg dianabol van gs. (zie bij jack geen vochtkop, dus akapuxuh is geschiedenis)
gedurende eerste vier weken nolva of clomid eod (1tab) en de laatste 2 weken eo2d
eventueel boldone erbij voor de gewrichten. ik weet dat deca progesteron bevordert en tren ook dus deca is geen optie. maar van boldone weet ik niet of het bij tren kan. dus graag info hierover mocht je het weten. evt. wijzigingen zijn ook welkom.
ik ga extreem eiwitten eten en pasta's.
doel: naar de 100 kg met ong. 10%vet, of minder.
Comment