Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (moody @ Aug. 27 2003,15:08)]Ok Ax , stel dat ik ineens opdrijf naar 50 mg per dag , hoelang kan ik dan nog doorgaan op deze dosis ,moet ik dan nog bijbestellen want ik heb maar 1 potje met 100 stuks (GS) of zal ik dan minder lang kuren op hogere dosis?
50 mg vond ik persoonlijk ook aan de hoge kant maar in de praktijk werkte het toen pas echt goed bij me.
Waar blijft je up-date Moody? Ik ben erg nieuwsgierig!!
Citaat[/b] (Koenkie @ Sep. 09 2003,16:15)]moody heeft voor het laatst een bericht geplaatst in forum Kuren & resultaten in onderwerp Winstrol kuurtje week 1 op Aug. 27 2003,15:08
Is al tijdje niet meer online geweest. Kunnen we wel ff wachten dnek ik :S
Op 3-9-2003 voor het laatst online geweest maar niet gepost
Hey jongens sorry voor het wachten ,maar ik ben serieus ziek geweest. Ik zat in mijn 2de week en ben eerst zwaar verkouden geweest en direct daarop volgend een buikgriep langs de 2 kanten alles eruit.
IK ben dus gestopt na 1.5 week en zat op 40 mg ,maar voelde niet erg veel, buiten een licht gevoel in mijn hoofd.
Denk dat ik maar opnieuw ga starten maar dan wel terug inj.kuurtje i.p.v oral en mischien de winny voor de lente houden. Alle geluk is de griep niet in de 3de of 4de week opgedoken want dat had een ramp geweest.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment