Originally posted by onderhandelen
View Post
het is zo ver:)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Daarom dus Cees, en wat ik dus ook nog niet wist maar wat me onlangs is verteld door Punani, is dat HCG je eigen test produktie onderdrukt, dus waarom zou je het nog meer gaan onderdrukken dan al gebeurt?! En oja als je dat laatste niet gelooft moet je maar effe googlen.
Comment
-
Originally posted by zwaan View PostDaarom dus Cees, en wat ik dus ook nog niet wist maar wat me onlangs is verteld door Punani, is dat HCG je eigen test produktie onderdrukt, dus waarom zou je het nog meer gaan onderdrukken dan al gebeurt?! En oja als je dat laatste niet gelooft moet je maar effe googlen.
Zo ben ik weer bij gespijkert.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Als je kijkt naar de werking van HCG is het niet vreemd dat het test onderdrukt. Maar langere term test-zetters gebruiken een lage wekelijkse dosis hcg voor de testikels. Je hebt iets minder test, maar nog steeds meer dan wanneer je niet spuit rofl. Maar goed...wie doet hier nu een langere termijn kuur?
Comment
-
exactly vraag ik me ook af
@kees, dacht dat je een grapje maakte dus wist wie Tripple x is.....antw is al gegeven zie ikLast edited by onderhandelen; 06-10-2008, 18:11.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by bruce View Postdie is voor mij nieuw"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
600 mg deca per week is meer dan genoeg Echt hoger is onzin.
Het verband dat de deca en een test qua dosering zet mij vraagtekens
Deca is werkzaam tussen de 200 en 600 mg.
Vraagje. Als je test neemt 1500 mg per week moet je dan 1200 mg deca nemen?een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
volgens mij is dat ook larie. Maargoed als je het even kan onderbouwen en niet zeggen van iemand gehoord op de gym want zet wel vaker vraagtekens bij antwoorden van je chriszwolle.
No offense
Ontopic vandaag 30mg dboll genomen vanaf morgen komt de gh erbij. Trainen ging al lekkerder haha borstspieren zaten vol met bloedeat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Zoooo het is woensdag en we zitten dus in dag 3 alweer.
Vandaag even de weegschaal gepakt en de schaal bleef op 90,5 staan dus de eerste 1,5 kilo zit eraan
De dboll begint al te werken want dat merkt ik vanochtend toen ik op weg naar utrecht langs een fietspad reed en keek naar een dame(meisje)op een fiets die er niet super uitzag en waar ik normaal geen gedachtes bij zou krijgen maar nu gingen mijn gedachtes de vrije loop en vond ik haar best geil en wou haar eigenlijk van der fiets trekken om haar even heerlijk te verwenneneat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Whahaha ga stuk hier, vond haar best geil, wilde dr van de fiets aftrekken
ben benieuwd wneer je agressie pijl omhoog gaat, je vloekend/ scheurend door de straten heen fietst.
Bent nei zo lang bezig toch 2a3 dagen?
Woon je in Utrecht Tripple x?
Lachen man, leuk om te lezen!
Edit: zie 3 dagen werkt snel Tripple x sjooowLast edited by onderhandelen; 08-10-2008, 18:28.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment