het is zo ver:)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hahahaha. Viva Triple X.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

nee woon er niet maar moest er vandaag zijn voor me werk. Het is echt apart he dat gevoel ik had het niet eens echt door maar toen die gedachte door me hoofd ging dacht ik meteen erna what the fuck dit is het dboll gevoel weer hhaha en focking al na 3 dagen. Dus moest nog 5 minuten rijden voor bestemming bereikt was en die 5 minuten heb ik met een bigg smile op me gezicht gereden

En agressie peil gaat zeker omhoog word al licht geraakter bij sommige dingen en denk dat volgende week me geduld tot nul punt is gedaald, maar als de bijwerking dan is dat er 5 kilo bijkomt heb ik er geen problemen mee
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ken t gevoel hehe ben in de kuur verliefd/ relatie gegaan, das masterlijk, behalve dat je wat achterdochtig wordt

Agressie, feller worden vindt ik ook op zich prettig, mag af en toe wel

Mooi man, lekker knallen
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

gewoon het idee, dat het van pis is gemaakt van zwangere vrouwen
          weet niet of het waar is.. (maar met dat in me achterhoofd) denk ik niet dat ik het ooit zou overwegen om het te gebruiken.

maar even on-topic.. houd ons op de hoogte van je resultaten, ben er benieuwd wat het jou allemaal biedt..

Comment

HCG komt uit de urine van zwangere vrouwen. Dianaboll niet hoor.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hey X succes gast en knallen maar

Comment

dbol werkt bij jou al in 5 dagen, het verschil tussen die van mij en jou zal wel het dboll en dholl zijn.

Comment

nee hoor nex durf voor 90% zekerheidte zeggen dat we hetzelfde hebben alleen mijn verwachtingen zijn niet zo hoog want was al bekend met as en jij nog niet en de eerste keer heb je super hoge verwachtingen en denk je dat je stiekem toch in een monster veranderd en monsterlijke kracht en dan valt ales tegen en is het net alsof het troep is.
                  Je bent ook 4 kg aangekomen dat is al netjes.
                  En ten tweede iedereen reageert anders op as bij mij werkt dboll als een stier en misschien werkt iets anders weer bij jou als een tierelier. (maarja dat is eigen ervaring op doen)

Ontopic: vandaag even armen getraind pomp begint aardig te komen alles zwelt heel snel op en met de onderarmen ging ik kapot en moest ik stuk lichter trainen als normaal want door de pomp trok ik het niet meer.
                  Weegschaal 91 kilo.
                  Vandaag lekker junken en dikke schaal patat weg werken vanavond

@poseidon gaan we zeker doen want jij begint ook al bijna dus allemaal lekker pompen ghehe

Comment

yes yes nog een weekje en dan beginnen we eraan

pff ik maar stiekem dromen om een monster te worden, weer geen chance

Comment

dromen moet je blijven poseidon dan word het vanzelf werkelijk met hard werk

Zo de eerste week zit erop en trainen gaat lekker en gewicht staat op 92.
                      Blijf dus zo doorgaan en over 4 als de test goed inkickt dan ga ik t3 erbij nemen om wat droger proberen te worden want dat is natuurlijk het doel om goed droog te komen staan.
                      Zet de gh op het moment alleen sochtends omdat smiddags een beetje moeilijk is om te zetten ivm werk.
                      Dboll neem ik 1 tab sochtends en 2 eind van de middag.
                      elke donderdag zet ik 500mg test cyp en 400 deca.

Comment

zal ik zeker blijven doen

is het niet zo dat test en deca om de zoveel tijd moet gezet worden omdat ik zie dat je maar 1x in de week spuit

Comment

naar mijn weten kan deca 1 keer in de week gezet worden en test cyp is langwerken en kan ook 1 keer in de week ofm als iemand anders weet dat het niet zo is hoor ik het graag

Comment

en hoe zit het dan met test e ??

Comment

Test-E is een lange ester dus 1x in de 6-7 dagen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                Test-E is een lange ester dus 1x in de 6-7 dagen.
                                Depending on the dosis, kan je het ook in 2x verdelen in de week.
                                Stel je injecteerd 750mg kan je het in 1x doen of in 2x (ma en do bijv.)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X