het is zo ver:)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat kan inderdaad. Maar bij Test-E is de afgifte wel elke dag hetzelfde. Dit is weer niet bij degene met verschillende esters die elke dag steeds minder afgeeft aan het lichaam.

Comment

okee hier weer eventjes een update.
      Week 3 is voorbij en week 4 is vandaag begonnen.
      Gewicht is op dik 95 kilo dus dat gaat nog steeds goed, trainen gaat ook lekker wel beetje last nog van dikke verzuring in schouderkoppen waardoor borst en schouders soms beetje irritant trainen is.

Kwa geilheid heb ik veel te klagen haha, want dat begint steeds erger te worden.
      Vandaag had ik weer eens les en de juf van volgens mij dik 50 jaar zat ik even mee te praten en zat eigenlijk alleen maar te denken dat ik haar wel ff in dat klaslokaal wou nemen jammer genoeg kon ze het niet aan mijn ogen aflezen anders had de deur op slot gegaan(was namelijk alleen met haar in het lokaal)
      Dat krijg je als je geenv riendin hebt en je kuurt godver
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

hehe op een oude fiets leert men rijden

gaat goed buiten die geilheid dan

Comment

Originally posted by Triple X View Post
          okee hier weer eventjes een update.
          Week 3 is voorbij en week 4 is vandaag begonnen.
          Gewicht is op dik 95 kilo dus dat gaat nog steeds goed, trainen gaat ook lekker wel beetje last nog van dikke verzuring in schouderkoppen waardoor borst en schouders soms beetje irritant trainen is.

Kwa geilheid heb ik veel te klagen haha, want dat begint steeds erger te worden.
          Vandaag had ik weer eens les en de juf van volgens mij dik 50 jaar zat ik even mee te praten en zat eigenlijk alleen maar te denken dat ik haar wel ff in dat klaslokaal wou nemen jammer genoeg kon ze het niet aan mijn ogen aflezen anders had de deur op slot gegaan(was namelijk alleen met haar in het lokaal)
          Dat krijg je als je geenv riendin hebt en je kuurt godver
          Nu begin ik je wel een beetje eng te vinden.... hoe oud ben je zelf? Ik zou dan eerder even de wc pakken erop los gaan i.p.v. een 50 jarige vrouwtje.

Comment

ben 26 man. Maar ze had wel iets haha maarja op dit moment heeft bijna enkele vrouw wel iets wat ik wel leuk vind

Comment

26 en nog les, wat doeje dan als ik vragen mag ??

Comment

werk gewoon full time, maar cursussen blijven komen en gaan natuurlijk

Comment

HAHAHAHA....

lache dit allemaal te lezen!!!!!!!!!

leuk!
                  Hijs fijn!

Comment

Wijfen van 50 vind ik ook behoorlijk geil hoor, hijs niet de enige

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                      Wijfen van 50 vind ik ook behoorlijk geil hoor, hijs niet de enige
                      Nog een viespeuk
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Zeg dat wel, zal zeker ook door de tren komen. lol

Comment

50 is mega. grannieloverrrrrr
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

dat schatte ik he haha ze kan ook 58 zijn hoor want haar haar was al helemaal wit.
                            He maar het was zeker geen grannie gasten want zou nooit op een echt verrimpeld wijf het kunnen doen
                            zelfs niet met 3000mg test in me body

Oke nu even weer waar het echt om draait het groeien, ben bezig om langzaam aan me kcal omhoog te schroeven door van 6 naar 9 boterhammen te gaan deze week.
                            Zodra ik vind dat er weer omhoog gegaan moet worden dan ga ik 100 gr rosbief ed erbij pakken.

Comment

Van zes naar negen? Heb ik dat nou of is dat maar heel magertjes? En 100gram rosbief levert wat? 100kcal?
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja de rosbief is meer om het eiwit gehalte te verhogen weer.
                                En rustig opbouwen de kcal want van 6 naar 9 is toch weer 45 gr carbs erbij op een dag. Misschien moet ik ook wel veel meer gaan eten nog maar wil niet dikker worden vind me buikomtrek eigenlijk al te groot.

oke hier weer de wekelijkse update want het s weer maandag:
                                Trainen begint nu echt lekker te gaan. Vandaag borst gepakt en 8 keer 120 kilo ging redelijk makkelijk. Toen me hele borst schema afgemaakt buik gedaan en 30 min cardio toen voelde ik me zo lekker dat ik nog ff snel 2 setjes schuindrukken op de smith machine en begon met 3 15 kilo schijven aan iedere kant en dat ging zo easy dus deed er nog maar 20 kilo bij dus totaal 120 kilo op smith schuin en ook nog ff 6 keer eruit geramd

Gewicht blijft deze week hangen op 95,5 dus dat is stabiel dus ga proberen nog wat meer te eten langzaam aan want ben vandaag begonnen met half tab t3 en vanaf morgen 1 hele tab en daar hou ik het voorlopig bij kijken wat er gaat gebeuren.
                                Dboll heb ik terug gebracht naar 20mg de laatste 2 weken.
                                Me lichaam word steeds beter en beter in de spiegel

En dan weer het geilheidsupdateje, daar kan ik heel makkelijk over zijn cliphunter.com en 3 wc rollen in de week

zo nu maar weer 100gr macaroni volkoren koken en me gehakt opwarmen en weer maximaal volproppen, eten komt vaak zowat er weer uit door hetzelfde gat waar het doorin ging. Loop de hele dag van die kleine luchtboertjes te laten omdat alles zo vol zit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X