het is zo ver:)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hey bro, het trainen gaat je goed af
    schoon gewicht ook, 95kg, is trouwens mijn doel voor eind volgend jaar

wordt wel een dure hobby zo dat trainen, al dat eten, kuren en die pakken wcpapier

Comment

zeker niet goedkoop nee. Voeding je supps en je as bij elkaar is een aardig kosteplaatje maarja elke hobby kost veel geld.
      Gelukkig zijn de wcrollen niet zo duur bij de aldi
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

haha

Je rug is aardige vorm aan t nemen Tripple X, wilde dit daar al posten maar dan zou ik topic verkrachten
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Originally posted by Triple X View Post
          ja de rosbief is meer om het eiwit gehalte te verhogen weer.
          En rustig opbouwen de kcal want van 6 naar 9 is toch weer 45 gr carbs erbij op een dag. Misschien moet ik ook wel veel meer gaan eten nog maar wil niet dikker worden vind me buikomtrek eigenlijk al te groot.

oke hier weer de wekelijkse update want het s weer maandag:
          Trainen begint nu echt lekker te gaan. Vandaag borst gepakt en 8 keer 120 kilo ging redelijk makkelijk. Toen me hele borst schema afgemaakt buik gedaan en 30 min cardio toen voelde ik me zo lekker dat ik nog ff snel 2 setjes schuindrukken op de smith machine en begon met 3 15 kilo schijven aan iedere kant en dat ging zo easy dus deed er nog maar 20 kilo bij dus totaal 120 kilo op smith schuin en ook nog ff 6 keer eruit geramd

Gewicht blijft deze week hangen op 95,5 dus dat is stabiel dus ga proberen nog wat meer te eten langzaam aan want ben vandaag begonnen met half tab t3 en vanaf morgen 1 hele tab en daar hou ik het voorlopig bij kijken wat er gaat gebeuren.
          Dboll heb ik terug gebracht naar 20mg de laatste 2 weken.
          Me lichaam word steeds beter en beter in de spiegel

En dan weer het geilheidsupdateje, daar kan ik heel makkelijk over zijn cliphunter.com en 3 wc rollen in de week

zo nu maar weer 100gr macaroni volkoren koken en me gehakt opwarmen en weer maximaal volproppen, eten komt vaak zowat er weer uit door hetzelfde gat waar het doorin ging. Loop de hele dag van die kleine luchtboertjes te laten omdat alles zo vol zit.
          Gaat lekker, wel blijven vol proppen he. Enne uitkijken met die t3.

100g macaroni is niks man.. hahaha

Comment

100 gr ongekookt macaroni volkoren is niks?? ik zit daarna altijd propvol nex tering haha is niks zegt ie dan.

Me rug onderhandelen???? Heb nergens een rugfoto neergezet hoor

en oppassen met t3 valt wel mee hoor neem het op hele lage dosis zodat ik niet veel massa verlies alleen maar voor de goede synergie me de gh.

Comment

100 Gram ongekookte macaroni is niet echt schokkend hoor. Maar goed dat het verder lekker gaat, ben benieuwd wat het eindresultaat wordt.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

haha ja dat het niet schokkend is general dat weet ik wel alleen vind het juist wel schokkend dat het een eitje is om het op te eten. Ik krijg het altijd wel met moeite weg mannen. Zit dan ook wel nog 220 gr gehakt in natuurlijk

Het eindresultaat is nog een heeeeel eind weg general.

Comment

Me rug onderhandelen???? Heb nergens een rugfoto neergezet hoor
                  ooh oke dan is t een foutje
                  We like it

Comment

of jij hebt het over een rugfoto van voor de kuur? Dat zou best kunnen alleen ben nu wel een stuk groter en mijn rug is half vol getattooeerd ghehe. Dus lijk er totaal niet meer op

Comment

i dunno Tripple X, dacht een avatar te zien van jou op BR
                      We like it

Comment

haha nee dan ben ik het zeker niet. Zit niet op br.

Comment

Wat kan je je toch lekker voelen he tijdens de kuur.
                          Jammer het gevoel na de kuur.

Succes man. Je gaat erg lekker
                          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

of jij hebt het over een rugfoto van voor de kuur? Dat zou best kunnen alleen ben nu wel een stuk groter en mijn rug is half vol getattooeerd ghehe. Dus lijk er totaal niet meer op
                            Je hebt hier wel eens een rugfoto geplaatst. Zag er goed uit. Maar je bent dus aan het tattoeeren geslagen? Gewoon omdat je het altijd al wou, of omdat je met die extra testosteron in je donder de macho aan het uithangen bent en een tattoo dan niet kan ontbreken?
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

haha nee die tattoo stond al heel lang ingepland alleen het geld was er steeds niet voor en dit jaar niet op echte vakantie geweest dus daar het vakantiegeld voor de tattoo gebruikt.Wou van de zomer al alleen beter wachten tot de winter.
                              Stond al 4 jaar inde planning maar zoiets hoef je niet te overhaasten he. Ik heb er 6 uur opzitten en hoef nu nog 1 uurtje en dan is ie klaar

Comment

en wanneer komme de picca's? of pas als je klaar bent?

kheb nu niks om te rukken . ghehe
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X