daar ben ik weer, ben nu al weer 4.5 week bezig met de nieuwe kuur, kon nog niet eerder posten want de computer was kapot. ik heb nu test e van schering, nandrolone van bio tech en naposims. ik pak weer 250mg test en 200mg nandrolone om de 5 dagen en 30mg dboll ed. de naposims werken niet want ik begon pas iets te voelen bij 3 weken en volgens mij hoor je dat al te merken bij 1 week. bij de test heb ik ook mijn twijfels want daar haal ik 0.7/0.8 uit de ampul terwijl er 1ml in hoort te zitten. en verschil met de golden gear is dat het nu soms echt zeer doet na het spuiten kan af en toe bijna niet meer zitten. de resultaten zijn ook beter, word langzaam aan sterker en ben ook 5 kg zwaarder geworden. dus kan nou wel zeggen dat golden gear helemaal niks deed. ik kan mijn stats nog niet echt zeggen want ze hebben op de sportschool nog steeds geen huidplooimeter.
nieuwe kuur bezig
Collapse
X
-
Beetje warrige post gozer. Je hebt je twijfels bij de test, maar je bent wel aardig gegroeid. En hoezo beviel GG niet?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
dit is de link naar mijn vorige kuur waarvan ik helemaal niks heb gemerkt.
http://forum.bodynet.nl/kuren-and-re...-begonnen.html
Comment
-
missch. heb je alleen goeie deca. daar kan je ook 5kg van aankomen in die weken. das ook de kracht van fake verkopers. 1 goed product. rest meuk. dan valt het niet op.
0,8 zeker fake. maar dat wil niet zeggen dat er niks in zit.
het gaat er niet om dat je fake hebt of originele. het gaat erom dat erin zit wat je wilt. naposims worden net als akpuxuh zo fokking vaak nagemaakt... ik heb nog volgens mij nooit orig. gezien. wel zuur gehad, maar verder niks. of het werkt bij mij niet.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
ik kwam toevallig net iets tegen waar stond dat er in de vial van bio tech nandrolone ook 2 ml in hoort te zitten. ik haal er maar 1.5ml uit. had er al iets van gezegd maar toen werd verteld dat het ook maar 1.5ml vials waren en kon verder op internet ook weinig vinden over bio tech. Dus bij de test en deca zit bij allebei een kwart minder in. de doseringen zitten dan op 185mg test en 150mg nadrolone (hoop ik). hier hoef ik dus ook geen gear meer te halen maar toch verkoopt hij aan de hele sportschool, maar die kijken het ook allemaal niet zo nauw de meesten wisten niet eens hoeveel ml ze eruit haalden. het doet in ieder geval meer als golden gear maar het was ook dubbel zo duur.
Heb je als je kuurt altijd een verhoogd libido? want heb er weinig last van. vorige keer kreeg ik het 3 weken na de laatste spuit.
Comment
-
Libido hangt af van waarmee je kuurt. Van testosteron word je meestal geiler, terwijl je bijvoorbeeld van tren juist een gebrek aan libido kunt ervaren."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Dat is 0.7 - 0.8 uit een ampul kan halen is normaal maar de resterende 0.2-0.3 zit meestal in de naald en verlies je niet in feite. Dat je pas na 3 weken iets van de napo's begint te merken wil niet zeggen dat het fake is want dan zou je niets merken, ik persoonlijk reageer ook altijd iets trager op as dan iemand anders.
Grtzstil growing
Comment
-
bij het zetten verlies je meestal 0,1ml dat in de naald blijft zitten, maar bij het optrekken moet je de hele ml hebben. en zeker geen 0,3 minder. dan heb je nzzld van 3mm dik, of een van een meter lang.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Precies,.. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Kan best zijn dat de Dbol niet helemaal de juiste was.
Van de combi Test met Deca begin jezelf pas na de vier weken te groeien (mist je eet tot je barst en dan nog een bord neemt)
Wel kan je merken dat je met trainen een enorme pomp hebt die echt auw doet in de eerste weken.
Maar mijn ervaring is dat je in de eerste vier weken vaak denkt dat het niet werkt.
En wel alles goed schoonmaken met alcohol, en ook wanneer dezelfde naald gebruikt voor je injects en opzuigen, even het doekje langs je naald halen.
Gr,Last edited by KINGisDEAD; 21-11-2008, 13:47.
Comment
-
Originally posted by KINGisDEAD View PostPrecies,.. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Kan best zijn dat de Dbol niet helemaal de juiste was.
Van de combi Test met Deca begin jezelf pas na de vier weken te groeien (mist je eet tot je barst en dan nog een bord neemt)
Wel kan je merken dat je met trainen een enorme pomp hebt die echt auw doet in de eerste weken.
Maar mijn ervaring is dat je in de eerste vier weken vaak denkt dat het niet werkt.
En wel alles goed schoonmaken met alcohol, en ook wanneer dezelfde naald gebruikt voor je injects en opzuigen, even het doekje langs je naald halen.
Gr,
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: