Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vind allemaal wel leuk maar heb enige tijd geleden me schema erop gezet op forum werdt af gezeikt
heb er wel van geleerd daarna heb ik um gewijzigd gaat goed nu
thanks daarvoor alle
nu denk ik mij kuurtje erop te zetten
wordt weer afgezeikt
vind allemaal wel leuk maar eene kant ook niet
en doe ik liever alleen kijken naar andere
kan ik te minste niet afgezeikt worden
en me spelling oke is niet goed miss
zal me woorden spelling erop gooien
zijn sommige leraar of advacaat ofzo of is da ook al verkeerd g-e-s-p-e-l-d
niet alle sommige zijn ook iets vriendelijker badankt daarvoor
gr ralph
IN ABN : waarom mensen je afzeiken?? omdat je aan het kuren bent terwijl je niet eens weet wat nolvadex of clomid is , laatstaan dat je niet eens weet dat je dat moet gebruiken voor je nakuur om je levels te normaliseren. je doet A maar weet niet wat na A komt.. en mensen willen je daarmee helpen , en hebben ookgeholpen door te adviseren om nolvadex te gebruiken.. tja de een is feller dan de ander dat heet VERSCHILLENDE VISIES HEBBEN OP JE ONWETENDHEID... doe er wat aan VOORAL ALS JE AAN HET KUREN BENT !!!
maar ja ik heb al genoeg informatie er over gegeven , nogmaals suc6...
schuif de fout niet naar een ander als je kuurt had je ALLAAAAANNNGG al moeten weten dat je ook MOET MOET MOET nakuren.. op zulke reacties had al kunnen verwachten ....
IN ABN : waarom mensen je afzeiken?? omdat je aan het kuren bent terwijl je niet eens weet wat nolvadex of clomid is , laatstaan dat je niet eens weet dat je dat moet gebruiken voor je nakuur om je levels te normaliseren. je doet A maar weet niet wat na A komt.. en mensen willen je daarmee helpen , en hebben ookgeholpen door te adviseren om nolvadex te gebruiken.. tja de een is feller dan de ander dat heet VERSCHILLENDE VISIES HEBBEN OP JE ONWETENDHEID... doe er wat aan VOORAL ALS JE AAN HET KUREN BENT !!!
maar ja ik heb al genoeg informatie er over gegeven , nogmaals suc6...
schuif de fout niet naar een ander als je kuurt had je ALLAAAAANNNGG al moeten weten dat je ook MOET MOET MOET nakuren.. op zulke reacties had al kunnen verwachten ....
duidelijk thanks.
ben er ook om te leren ten slotte
ondanks velen reactie´s van mij eerste kuur waar ik veel opmerkingen op heb gekregen
heb ik me kuur af gemaakt winterol+deca 12weken nolvadex nakuur
ik woog 82 zit nu op 89 wel meer bij gaan eten
en al 3weken gestopt,
ik ben er zeer blij mee en lkkr bij houden
miss in april nog x winsterol only kuurtje
ondanks velen reactie´s van mij eerste kuur waar ik veel opmerkingen op heb gekregen
heb ik me kuur af gemaakt winterol+deca 12weken nolvadex nakuur
ik woog 82 zit nu op 89 wel meer bij gaan eten
en al 3weken gestopt,
ik ben er zeer blij mee en lkkr bij houden
miss in april nog x winsterol only kuurtje
maar hij is nog maar net klaar.....eerst s zien wat er overblijft van de deca
is idd wel erg veel voor zo'n combi maar ja je weet natuurlijk niet wat ie verder gegeten en gedaan heeft want dat zegt hij niet..
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment