Originally posted by baricade
View Post
winsterol+deca
Collapse
X
-
nolvadex of clomid heb je altijd nodig in je nakuur , nolvadex wordt gebruikt bij borstkanker. om je hormonen levels geen dip te geven wordt nolvadex of clomid (liever nolvadex) gebruikt voor 2 a 3 weken van 20 mg dagelijks om je soldaatje weer te laten werken
ALTIJD NAKUREN
waarom geen winny en oxandrole(anavar)HERSTEL FASE , PIEP? zooi
Comment
-
oke thanks dat er zo mee gedacht wordt
ik wou wel gaan naar kuren maar krijg over ander half weekje
me naar kuur weet nie welke ut is
dus bedoelde dan ga ik de Clomid en Nolva een van die proberen
zoals jullie zeggen
hallo naar kuren weet ik ook wel anders verlies je alles
zo stom benk ook weer nie
bedankt boy's grrr
Comment
-
het gaat NIET alleen om verliezen wat je hebt opgebouwd maar wat om nehoudt van je vitale organen en hormonenspiegels... en 1 a 2 weken na je kuur nakuren ben je al te laat ... nolvadex wordt direct na de volgende dag al gebruikt soms zelfs gecombineerd maar zeker niet 2 weken off..
en dan nog iets liever nolvadex dan clomid, verhalen over clomid dat mensen er depressief van worden is niet ongekent...
potje ECHTE nlovadex zit tussen de xx a xx euro .. per dealer varieerd het
suc6
Geen prijzen noemen kerel.Last edited by GeneralIx; 22-11-2008, 18:00.HERSTEL FASE , PIEP? zooi
Comment
-
Ik schrik bijna van dit topic. Eerst zeg je dat je kuur over 2 weken stopt en that's it, dan vraag je waar nolva/clomid voor dienen. Je weet de namen van je huidige goodies niet eens te spellen en het is geen NAAR kuur maar NAkuur.
Ergens heb ik het idee dat je geen flauw idee hebt waarmee je bezig bent. Ondanks dat wens ik je succes met het verdere verloop. Hopelijk heb je je voeding en training afgestemd op je kuur (ja, dat is nodig).Life's what you make it!
Comment
-
Helemaal mee eens. Je vraagt eerst waar het voor dient en dan weet je opeens heel goed wat het is. Eerst leren hoe je het moet spellen, komt het ook wat vertrouwelijker over. Ondanks dat alles wens ik ook jou veel succes. Je hebt wel lekker veel kilo's gepakt, zorg voor een goede nakuur met novalex (het liefst nog clomid erbij). Met wat ga je nakuren? En wat worden de doseringen?
Sickno
Hoe dom kan je zijn om de prijzen op te noemen? Daarnaast weet je echt niet waar je mee bezig bent als je nolvadex voor de tweede opgenoemde prijs besteld. Liever nolvadex dan clomid? Nolvadex is een standaard als je wilt nakuren, clomid kan je er altijd bij nemen. Clomid heef eigenlijk ook een heel andere werking.Last edited by Nex-; 22-11-2008, 16:42.
Comment
-
Originally posted by sickno View Posthet gaat NIET alleen om verliezen wat je hebt opgebouwd maar wat om nehoudt van je vitale organen en hormonenspiegels... en 1 a 2 weken na je kuur nakuren ben je al te laat ... nolvadex wordt direct na de volgende dag al gebruikt soms zelfs gecombineerd maar zeker niet 2 weken off..
en dan nog iets liever nolvadex dan clomid, verhalen over clomid dat mensen er depressief van worden is niet ongekent...
potje ECHTE nlovadex zit tussen de XX a XX euro .. per dealer varieerd het
suc6Last edited by GeneralIx; 22-11-2008, 18:01.
Comment
-
Originally posted by baricade View PostWaarom wordt dat in de cut gebruikt dan?Last edited by Nex-; 22-11-2008, 16:48.
Comment
-
-
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
vind allemaal wel leuk maar heb enige tijd geleden me schema erop gezet op forum werdt af gezeikt
heb er wel van geleerd daarna heb ik um gewijzigd gaat goed nu
thanks daarvoor alle
nu denk ik mij kuurtje erop te zetten
wordt weer afgezeikt
vind allemaal wel leuk maar eene kant ook niet
en doe ik liever alleen kijken naar andere
kan ik te minste niet afgezeikt worden
en me spelling oke is niet goed miss
zal me woorden spelling erop gooien
zijn sommige leraar of advacaat ofzo of is da ook al verkeerd g-e-s-p-e-l-d
niet alle sommige zijn ook iets vriendelijker badankt daarvoor
gr ralph
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment