prodigy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• prodigy

heb deze net aangekregen gehad nu is mijn vraag zijn deze van goede kwaliteit of goed merk of kunnen ze ook vals zijn zitten verpakt in een wit flesje met sticker erop van prodigy/clomifen

prodigy/tamoxifen

had ook pregnijl besteld gehad maar blijkbaar is er iets misgelopen met de verzending en was er een flesje stuk kan men dit nog gebruiken of is dit vuilbak ?? of kan men dit opvangen

Dat is jammer dat we niet dezelfde spullen hebben dan, anders zou ik je vraag zo kunnen beantwoorden. Krijg van de week test enth en dboll van prodigy binnen als het goed is.

Volgens mij worden ze niet nagemaakt.

Comment

Maak eens foto's. Btw, je weet dat je daar gewoon clomid en nolvadex hebt he. Hoop niet dat je ze als een kuur gebruikt maar na een kuur.

Greetz.

Comment

pregnijl is een pregnant nijlpaard?
        uiteraard kan je never een kapot flesje nog gebruiken
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

nee een kapot flesje kan je niet meer gebruiken maar ik zou aan je dealer een nieuwe vragen want transportproblemen is niet jou zorg of wel.

tot nu toe geen gefakte spullen van prodigy gezien of van gehoord. ben er zeer tevreden over de kwaliteit ervan

Comment

prodigy is gewoon goed, omdat ik het gezien heb hoe het gemaakt wordt.

Comment

Originally posted by deven View Post
              nee een kapot flesje kan je niet meer gebruiken maar ik zou aan je dealer een nieuwe vragen want transportproblemen is niet jou zorg of wel.

tot nu toe geen gefakte spullen van prodigy gezien of van gehoord. ben er zeer tevreden over de kwaliteit ervan
              Vraag zeker je dealer even om een nieuw flesje, bij een goede dealer moet dat geen probleem zijn..

GRtz
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

nieuwe flesjes...

Prodigy word zeker nog niet nagemaakt en waarom zouden ze dan kunnen ze net zo goed een nieuw merk maken. Het is een opstartend merk en kan me nog herinneren dat misschien 6 maanden geleden iedereen krampachtig deed over prodigy en nu het bekender gaat worden mensen het gaan proberen.
                Weinig slechte dingen nog over gehoord en uit mijn ervaring zijn veel mensen er tevreden over hopelijk hebben we weer iets goeds van nederlandse makelaardij.....

<<<<<<<HOLLAND THE BEST IN SPORTS>>>>>>

Comment

Originally posted by baricade View Post
                  prodigy is gewoon goed, omdat ik het gezien heb hoe het gemaakt wordt.

haha... prodigy is goed omdat het goed gemaakt wordt. natuurlijk niet omdat jij dat zag ventjuh! dat is een rare zin. anders zou het zo zijn dat als je het niet had gezien, het niet goed was.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                    haha... prodigy is goed omdat het goed gemaakt wordt. natuurlijk niet omdat jij dat zag ventjuh! dat is een rare zin. anders zou het zo zijn dat als je het niet had gezien, het niet goed was.
                    ik bedoel dat het steriel wordt gemaakt, dat heb ik gezien.

Comment

I know

ps. regel dat ook es voor mij. wil ik ook wel es zien.
                      gelijk wat flesjes bietsen ;D

Comment

ja voor mij ook wanneer houden die opendeur dag ??? gratis testen (lol)

Comment

Open dag is 20 December bij Bruce thuis, mogen we allemaal gebruik maken van zijn badkamer.

Comment

oke allemaal daar heen zou ik dan zeggen 20 december feestje

Comment

Gay's in bruce z'n badkamer met naalden in de kont.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X