beste bodynet leden,
De zomer komt eraan en k heb nog teveel vet%
k schat grofweg tussen 25 en 30%
ik train al 13 maanden
je vraagt je zeker af wrm zon hoog vet%? nou omdat ik tot nu toe altijd concentreerde op kracht en niet op BB.
m'n spiermassa zit al goed dus heb ik besloten te gaan cutten.
Ik let nu heel goed op mn voeding, 6 maaltijden per dag enzo met 3x p week cardio
Nu wil ik een kuurtje erbij gaan nemen, maar ik kom er niet helemaal uit
dit had ik in gedachte
w 1 t/m 8: 60mcg clen + 1mg ketotifen (dosering kan variëren uit ervaring)
OF
w 1 t/m 6: 60mcg clen + T3 (dosering?) + anavar 50mg
Ik had dus gelezen dat je AAS bij T3 moest nemen want T3 alles zal proberen te verbranden om te gebruiken als energie waaronder ook spiermassa!
dus ik d8 dan anavar erbij, of niet?
Veel mensen zeggen ook dat je 2 weken op 2 weken af clen moet gebruiken, maar doe het liever continu met ketotifen, er word bv aangeraden om een ECA stack te nemen als je 2weken geen clen gebruikt maar had gelezen dat Ephedrine en Clen niet goed samen gaan omdat Ephedrine beta2 receptoren juist verhoogt en clen juist beta2 receptoren verlaagt.
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven
De zomer komt eraan en k heb nog teveel vet%
k schat grofweg tussen 25 en 30%
ik train al 13 maanden
je vraagt je zeker af wrm zon hoog vet%? nou omdat ik tot nu toe altijd concentreerde op kracht en niet op BB.
m'n spiermassa zit al goed dus heb ik besloten te gaan cutten.
Ik let nu heel goed op mn voeding, 6 maaltijden per dag enzo met 3x p week cardio
Nu wil ik een kuurtje erbij gaan nemen, maar ik kom er niet helemaal uit
dit had ik in gedachte
w 1 t/m 8: 60mcg clen + 1mg ketotifen (dosering kan variëren uit ervaring)
OF
w 1 t/m 6: 60mcg clen + T3 (dosering?) + anavar 50mg
Ik had dus gelezen dat je AAS bij T3 moest nemen want T3 alles zal proberen te verbranden om te gebruiken als energie waaronder ook spiermassa!
dus ik d8 dan anavar erbij, of niet?
Veel mensen zeggen ook dat je 2 weken op 2 weken af clen moet gebruiken, maar doe het liever continu met ketotifen, er word bv aangeraden om een ECA stack te nemen als je 2weken geen clen gebruikt maar had gelezen dat Ephedrine en Clen niet goed samen gaan omdat Ephedrine beta2 receptoren juist verhoogt en clen juist beta2 receptoren verlaagt.
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven
Comment