Winstrol/boldone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Riki @ Sep. 26 2003,07:16)]de winstrol wat hoger nemen, de tabs worden slecht geabsobeerd, dus op 50 mg per dag gaan zitten.

Grtz
    Is dat niet een beetje erg belastend voor de lever?
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (harold @ Sep. 26 2003,16:06)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Riki @ Sep. 26 2003,07:16)]de winstrol wat hoger nemen, de tabs worden slecht geabsobeerd, dus op 50 mg per dag gaan zitten.

Grtz
      Is dat niet een beetje erg belastend voor de lever?
      anders score je nagenoeg geen effect. Met tabs is het 50 mg ed.

Grtz

Comment

wel raar eigenlijk. veel mensen nemen anabolen maar alleen bij tabs maakt men zich zorgen over de lever. boldenon is ook shit voor je pens hoor. is voor dieren, dus hoort helemaal niet in je lichaam thuis, dussuh....
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Bedankt

Ik ga gewoon 50mg per keer doen
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

dag bodybuilders [ben broer triker]ga binnenkort starten met 600mg boldone en 40mgwinstrol [pillen]per week 10w lang
            patrick

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (triker @ Sep. 27 2003,21:22)]dag bodybuilders [ben broer triker]ga binnenkort starten met 600mg boldone en 40mgwinstrol [pillen]per week 10w lang
              Zou het op 400mg p. week houden broer Triker..

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

[broer triker]heb in mijn 17jaar hard trainen nogal wat fake rommel gehad resultaat vocht en wat vet op mijn taile en mijn werk is niet idiaal stucadoor het rare is ik ga goed de 2 en 3 e week tijdens een kuur 3a4 kilo maar dan blijf ik hangen hoop met gs betere resultaten te krijgen weeg clean 100kg wens is 110kg wat adviseer jij heb boldone en winstrol tablets [ injekties loopt er soms uit] en voeding tips hoop eerlijke tips
                patrick

Comment

je hebt vaker gekuurd. dan kom je van bold- winny echt geen 10kg aan. dan zo uik een vreeeeselijke testo kuur doen. maar je wilt van je vet af? dan zou ik eert tijdje winstrol-clen proberen tot je het % hebt wat je wilt en daarna flink wat testo-deca ertegen aan gooien. uiteraard van een betrouwbaar leverancier.

gr. bruce
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ben het eens met Bruce. Eerst je bf omlaag en dan een kuur waar zeker test inzit.

Greets...

Comment

ben begonnen met boldone winstrol 10kg aankomen in 2kuurtjes lijkt mij beter heb geen zin in hart terug te vallen testo is leuk maar veel vocht als ik nu wat harder kan worden en3kg zwaarder dan kom ik weer een stapje dichterbij
                      patrick

Comment

Klinkt als een strak plan.

Greets...

Comment

ben nu 4weken bezig en 3kilo aangekomen morgen begin ik met de winstrol word ook al wat harder maar met nog 8 weken te gaan komt alles goed
                          patrick

Comment

Komt zeker goed als ik het zo hoor.

Greets...

Comment

zo deze week 1.5kilo erbij gaat goed licht ook aan de voeding begin met 1 schep whei eiwit met brinta en melk 2uur later 4snee brood met ei of kip 1uur later 1banaan en sultanafruitactive 2uur later 4snee brood met ei of kip 2uur later appel en evergreen is dan 1400uur om1700 kip of biefstuk in de pan groenten aardappels [of iets van pasta] dan tot 2100uur wat crackers met kaas na 2100uur 500gram magere kwark met wat rozijnen erin voor de smaak en zo gaan we maar door train ze[ broer triker] voor ik het vergeet g s super spul
                              patrick

Comment

@ triker: heb je nog last van bijwerkingen? ik wou namelijk zo'n zelfde kuur doen maar hoorde dat je van boldenon nogal last krijgt van acne?
                                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X