insuline-testo enanthaat-dianabol.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• insuline-testo enanthaat-dianabol.

Ik dacht laat ik maar ens een keer en topick openen.
    omdat ik eens insuline wil experimenteren.
    nou wil ik jullie vragen of dat kan.

500 mg in de week 12 weken lang.
    40 mg dianabol 6 weken lang
    5 weken insuline 8 iu elke dag tussen de kuur door.

Originally posted by leipe ouwe View Post

Heb je dat al niet eens eerder gedaan?

500 mg test?
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
      Heb je dat al niet eens eerder gedaan?

500 mg test?
      ooooooooooh te vaak kerel.

Comment

Geloof dat 4 on 4 off gebruikelijker is met insuline. Geloof ook niet dat de insuline wat toevoegt als je het neemt op niet-trainingsdagen. Geloof verder dat je niet naar me gaat luisteren omdat ik nog nooit gekuurd heb, maar wou het maar gezegd hebben.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ooooooooooh te vaak kerel.
          En dan nog steeds vragen???

Comment

Originally posted by kees View Post
            En dan nog steeds vragen???
            Je vroeg om testo ,daar hoef ik niks voor te vragen.
            maar om de combinatie met insuline.

Comment

insuline niet elke dag maar alleen op trainings dagen, en dan wel na de training wel te verstaan, ik kuur nooit meer zonder insuline en je gains zijn aanzienlijk meer met insuline.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                insuline niet elke dag maar alleen op trainings dagen, en dan wel na de training wel te verstaan, ik kuur nooit meer zonder insuline en je gains zijn aanzienlijk meer met insuline.
                dus dat werkt goed bij je,,, doe je dat dan ook zonder sth.
                hoeveel zet je dan na de training

Comment

dus dat werkt goed bij je,,, doe je dat dan ook zonder sth.
                  hoeveel zet je dan na de training
                  nee ik kuur alleen met sth en nooit meer zonder, je kunt insuline ook gewoon zonder sth gebruiken. ik zet 10iu gelijk naar me training, neem eerst dextrose gemengt met water daarna gelijk insuline 10iu, 20 min later eiwitshake uurtje later eten vet vrij, weer uurtje later eiwitshake, insuline zorgt er voor dat je eiwit gelijk in de spieren worden gepompt, dus sneller herstel en volgende dag geen last van spierpijn.

Comment

Je vroeg om testo ,daar hoef ik niks voor te vragen.
                    maar om de combinatie met insuline.
                    De vraag was of het test is er staat enkel maar 500 mg.

Ik zelf neem 10 iu insuline op trainings dagen.

Comment

Heb nog een vraagje aan TS, welke mengeling, merk, type insuline ga je gebruiken?
                      Lijkt me namelijk dat er wel verschillende redeneringen zijn afhangend van welke mixture je gaat gebruiken, over de dosering bvb.

Als je iets in de trend van Novorapid zou gaan gebruiken dan zou ik zowiezo niet op non-trainingsdagen em zetten aangezien die op een periode van 4-6 uur uitdoofd qua werking.
                      Het is een boost die je lichaam krijgt gedurende die periode voor de opname van allerlei componenten uit je eten (is een vrij lange lijst) en zo je lichaam als het ware 'ontvankelijk' maakt voor je componenten uit je eten.

Als je daarentegen iets in de trend van Lantus,Levemir gaat zetten lijkt het me eerder logisch dat je in de ochtend van je trainingsdag je injectie gaat zetten aangezien deze mixtures een langdurig effect uitoefenen op je lichaam, het werkt niet zo explosief als de snelle mixtures maar je lichaam is wel voor een periode van 18-20 uur receptiever voor componenten uit je voeding dus dan zou ik maar eens rondkijken of je een bloedprikker + metertje kan bemachtigen om 's nachts je glucosegehalte in de gaten te houden.

Het feit dat je spieren 's nachts recupereren + de extra doorlopende boost van insuline kan er best wel is voor zorgen dat je in hypoglycemie terechtkomt, en dus dat je 's nachts nog even wat extra glucose nodig hebt, kan prima door bvb dextrose tabletten.

Vroeg het me gewoon af, derde mogelijkheid is dat je een mengeling gebruikt waar zowel snel als traagwerkende insuline inzit, lijkt mij dan optimaal dat je'm ook 's ochtends zet aangezien je anders als je'm voor de training zou zetten wel eens sneller in hypoglycemie zou kunnen gaan dan je zou verwachten.
                      "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

Al begonnen?

Comment

Originally posted by Giokeh View Post
                          Heb nog een vraagje aan TS, welke mengeling, merk, type insuline ga je gebruiken?
                          Lijkt me namelijk dat er wel verschillende redeneringen zijn afhangend van welke mixture je gaat gebruiken, over de dosering bvb.

Als je iets in de trend van Novorapid zou gaan gebruiken dan zou ik zowiezo niet op non-trainingsdagen em zetten aangezien die op een periode van 4-6 uur uitdoofd qua werking.
                          Het is een boost die je lichaam krijgt gedurende die periode voor de opname van allerlei componenten uit je eten (is een vrij lange lijst) en zo je lichaam als het ware 'ontvankelijk' maakt voor je componenten uit je eten.

Als je daarentegen iets in de trend van Lantus,Levemir gaat zetten lijkt het me eerder logisch dat je in de ochtend van je trainingsdag je injectie gaat zetten aangezien deze mixtures een langdurig effect uitoefenen op je lichaam, het werkt niet zo explosief als de snelle mixtures maar je lichaam is wel voor een periode van 18-20 uur receptiever voor componenten uit je voeding dus dan zou ik maar eens rondkijken of je een bloedprikker + metertje kan bemachtigen om 's nachts je glucosegehalte in de gaten te houden.

Het feit dat je spieren 's nachts recupereren + de extra doorlopende boost van insuline kan er best wel is voor zorgen dat je in hypoglycemie terechtkomt, en dus dat je 's nachts nog even wat extra glucose nodig hebt, kan prima door bvb dextrose tabletten.

Vroeg het me gewoon af, derde mogelijkheid is dat je een mengeling gebruikt waar zowel snel als traagwerkende insuline inzit, lijkt mij dan optimaal dat je'm ook 's ochtends zet aangezien je anders als je'm voor de training zou zetten wel eens sneller in hypoglycemie zou kunnen gaan dan je zou verwachten.
                          ff voor de duidelijkheid, wij gebruiken alleen de kort en snel werkende insuline, dat is dus novorapid of actrapid of de humalog, alle andere insulines zijn voor suikerpatienten en niet voor ons.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                            ff voor de duidelijkheid, wij gebruiken alleen de kort en snel werkende insuline, dat is dus novorapid of actrapid of de humalog, alle andere insulines zijn voor suikerpatienten en niet voor ons.
                            klopt als en bus allemaal....ik heb de novorapid 100 iu pen.
                            Ik werk ook met een suikspiegel aparaatje ,prik 3 keer daags in de finger.
                            werkt goed allemaal.
                            Maar ik ben zo moe van die insuline,maar groei echt hard ,moet zalf smeren op de zijkant van de borst ,want ik zie groei strimen.
                            maar zeer netjes gepost kerel .
                            ik zet meerder keren per dag insuline,,,,maar .5 uur voor het slapen gaan nietm meer.

Comment

update is even hoe het gaat met je

hoeveel heb je gegaind hoe voel je je etc
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X