Test only

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test only

ok, de kogel is door de kerk en heb besloten een tes only kuurtje te doen, mijn trainingsmaat gaat een winstrol only doen.Nu hoop ik van de test niet teveel vocht vast te houden en mooie gains te halen. Nu ben ik nog aan het denken de test te stacken met dboll, is dit aan te raden en wat kan ik hiervan verwachten.Dit zal het eerste en laatste kuurtje zijn die ik doe, denk ik toch
    stil growing

als je 10 weken testo doet wordt meestal de eerste 3 a 4 weken dboll gebruikt, omdat je anders zo lang moet wachten voordat de testo begint te werken. als het je enige kuurtje is, gewoon doen. (enige kuurtje? dat heb ik er meer horen zeggen, ehehhehe, of niet bruce? )

Comment

zeker, heb je zo de smaak te pakken.. Als je zo een goede winst pakt dan veranderd je mening misschien nog wel hoor.

Maar ff terug naar onderwerp. Je houdt waarschijnlijk wel een log bij tog en fotoos??
      I live to end the game

Comment

Oké mijn advies in post nr. 5000...

Zou er een kuurtje deca / test van maken. De eerste 4 weken d-boll kan heel goed, een frontload met de test kan ook.

De combi deca / test is al een hele oude die garant staat voor resultaat.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

deca ga ik er niet bij nemen jongens, dboll heb ik liggen daarom dat ik het vraag, ik heb die niet liggen maar mijn trainingsmaat heeft die liggen die heeft die ooit eens besteld gehad maar nooit niet gebruikt, ik ga denk ik voor de tes/dboll,iets simpelder.Ik ga hier zeker een log bijhouden, als ik kan neem ik nog een fototje voor de kuur en zeker eentje na de kuur.Ik hoop dat ik toch +- 5 kilo ga bijkomen en vasthouden, dan zou ik op ongeveer 80 kilo zitten (168cm groot) en denk toch dat ik er dan goed zal uitzien.
          stil growing

Comment

5kg moet makkelijk kunnen en geloof me je gaat er meer als goed uit zien...

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ben beniewd snipke. En we zien daarna wel of het bij 1 keertje blijft
              I live to end the game

Comment

ik ben ook benieuwd ze adonis, t is mijn eerste en moet zeggen dat ik wel een beetje zenuwachtig ben
                stil growing

Comment

nergens voor nodig. je prikkies voel je amper, en als je na week al goeie resultaten hebt, krijg je het te pakken. ja, het is verslavend. grrrrr
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (bruce @ Okt. 01 2003,23:48)]nergens voor nodig. je prikkies voel je amper, en als je na week al goeie resultaten hebt, krijg je het te pakken. ja, het is verslavend. grrrrr
                    misschien krijgen we korting bij de jellinek-kliniek, lol!

grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X