eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eerste kuur

hey mensen,

morgen begin ik met mijn eerste kuur dus k ben echt wel benieuwd wat ik allemaal mag verwachten. k heb me er lang op voorbereid dus we zullen zien wat er gaat gebeuren na hard trainen. op het laatste heb ik toch nog mijn kuur aangepast. mijn schema ziet er als volgt uit:

week 1 tot 10 : test e 250mg ew
    week 1 tot 10 : bold 250mg ew
    week 1 tot 6 : d-bol 30mg ed
    week 12 tot 15 : nolvadex 40mg ed

k ga dus een log bijhouden van hoe ik me voel en hoe ik vooruitga of mss niet. k verheug me al op morgen. was bang voor de naalden maar kga ervoor gaan.

grtz

Originally posted by Lunaman88 View Post
    hey mensen,

morgen begin ik met mijn eerste kuur dus k ben echt wel benieuwd wat ik allemaal mag verwachten. k heb me er lang op voorbereid dus we zullen zien wat er gaat gebeuren na hard trainen. op het laatste heb ik toch nog mijn kuur aangepast. mijn schema ziet er als volgt uit:

week 1 tot 10 : test e 250mg ew
    week 1 tot 10 : bold 250mg ew
    week 1 tot 6 : d-bol 30mg ed
    week 12 tot 15 : nolvadex 40mg ed

k ga dus een log bijhouden van hoe ik me voel en hoe ik vooruitga of mss niet. k verheug me al op morgen. was bang voor de naalden maar kga ervoor gaan.

grtz
    van je bold zul je behoorlijk weining tot vrijwel niks verwachten... als dit je eerste kuur is kan je makkelijk een test only gedaan hebben

bold hoger doseren

verder nolva op 40mg is overkill je kan gewoon 4 weken 20mg ed doen

Comment

De bold is niet echt hoog gedoseerd, maar waarom zou je hem meteen megahoog doseren. Ik zou hem lekker zo laten en kijken wat er gebeurt. Je kunt altijd nog hoger gaan een volgende kuurtje.

Succes.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        De bold is niet echt hoog gedoseerd, maar waarom zou je hem meteen megahoog doseren. Ik zou hem lekker zo laten en kijken wat er gebeurt. Je kunt altijd nog hoger gaan een volgende kuurtje.

Succes.
        Als ik hem was zou ik de bold er gewoon uitlaten en gewoon een test only doen
        als eerste kuur zal je al hard knallen op 250mg

je bold is gewoon weggegooit geld op die dosering.. als je tog wat van bold wilt merken zul je tog minimaal op 600mg moeten gaan zitten

Comment

Lul niet. JK heeft op 100mg bold eod gezeten icm 150mg test eod. Vond hij een wereldkuur. En JK is toch net een slagje groter dan onze TS gok ik.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Lul niet. JK heeft op 100mg bold eod gezeten icm 150mg test eod. Vond hij een wereldkuur. En JK is toch net een slagje groter dan onze TS gok ik.
            ik heb geen flauw idee wie jk is.. maar bold eod? was het undecylenate of bold base? en eod is tog 400mg ew
            btw is er een topic over die jk ben wel benieuwt

Comment

heel topic gehad met wat je gaat gebruiken dat was test-e

en je wou niet d-bol nemen en je wou niet deca nemen

en nooit hebben we het over bold gehad, kom je en 1 x met je kuur dat je test-e bold en d-bol doet

waar komt die bold zo in 1 x vandaan als ik vragen mag
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

JK is Joop Kasteel. En 3,5x/week is 350mg. Dus 600mg minimum is zoiezo gelul.

sigpic

Comment

JK is Joop Kasteel. En 3,5x/week is 350mg. Dus 600mg minimum is zoiezo gelul.
                  dan terug op de vraag
                  wat voor bold gebruikte hij? undecylenate of base?
                  of was het ganabol?

Comment

Ik ben ook wel benieuwd hoe je tot de conclusie bent gekomen om Bold en Dboll toe te voegen?

lees dat je al je spulletjes al hebt gekocht?

Heb je al gezet? hehe

is alles goed gegaan?

Wat was je doel trouwens?
                    Last edited by onderhandelen; 14-04-2009, 20:39.
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                      dan terug op de vraag
                      wat voor bold gebruikte hij? undecylenate of base?
                      of was het ganabol?
                      Ganabol of bold boeit niet. Beide zelfde werkzame stof. Heb hem even gepm'd laat je de uitslag wel weten.

Overigens klinkt het als een redelijk intelligente vraag, maar in wezen is hij nutteloos. Los van het type blijf je namelijk bullshit lullen.

sigpic

Comment

Ganabol of bold boeit niet. Beide zelfde werkzame stof. Heb hem even gepm'd laat je de uitslag wel weten.

Overigens klinkt het als een redelijk intelligente vraag, maar in wezen is hij nutteloos. Los van het type blijf je namelijk bullshit lullen.
                        lol de werkzame stof is idd eq maar er zijn wel verschillen in esters als het undecylenate of base (esterloos) is

want ik snap niet waarom hij anders eod zou injecteren?..
                        Verder boeit het denk ik wel gana of bold Hg/Ug en vele knallen veel beter op hg...

Comment

Weet dat het verschil hem in de ester zit bro. Maar met of zonder ester maakt niet uit voor mijn standpunt: 600mg bold voordat het zin heeft is onzin. Dat wordt hoe dan ook onderbouwd door JK. En het eod zetten kan ook gewoon zijn omdat hij de prop ook eod moet zetten.

sigpic

Comment

En hier komt de überharde, megadikke, supersonische, keiharde, ultraklapperende interfrastische superdis:

Ik gebruikte in mijn wedstrijdvoorbereiding 50 mg. bold om de dag. Het was een 50 ml. fles van Fort Dodge, ik meen Mexicaans? Ik kan morgen voor je kijken als je wilt. Daarbij ook 100 mg. Virormone eod.
                            Dus 600mg bold week/minimum? Gelul van een zwaar bezopen aardbei.

sigpic

Comment

En hier komt de überharde, megadikke, supersonische, keiharde, ultraklapperende interfrastische superdis:

Dus 600mg bold week/minimum? Gelul van een zwaar bezopen aardbei.
                              OHHHHH 50ML FLESJEEE dat is al ganabol en de keuze naar bold en ganabol is al makkelijk genomen.. idd doseer je je UG<--- bold hoger dan je hg gana

ik neem aan dat de ts het gewoon over de ug versie heeft

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X