eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lunaman88 View Post

ik ben gisteren begonnen. de spuiten heeft men broer geplaatst maar ik moet zeggen dat het wel pijnlijk was maar eenmaal de spuit erin was het niet meer pijnlijk.
    ik liet mijn vrouwtje het altijd doen het injecteren dan

en dan voelde ik altijd wel wat

als je het zelf doet heb je het zelf in de hand ook

doe het nu helemaal zelf en het is nu echt pijnloos

tis ff wennen want tis een rare houding die je dus niet dagelijks doet
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik durfde de beide niet mengen dus heb ik 2 spuiten gebruikt. die ene heb ik ingespoten in de zijkant van men rechterbil,daar heb ik geen last van. de andere heb ik ingespoten in de bovenkant van men rechterbil, daar heb ik wel veel last van. het is of ik een stoot op die spier gekregen heb.
      ik gebruik een 0,6x25, nex zei dat die ook goed is voor in je bil.
      Je durfde het niet samen te mangen maar neemt meer risico door 2x te prikken..

als je alles nou aan de zijkant vn je rechterbil gespoten had.. had je nu geen last meer...

bold en test zijn beide op olie basis en je neemt beide 1ml van... dus trek ze maar op in 1 spuit en spuit het maar 1x in de week

Verder wel zonde.. naar mijn mening vind ik dat je niet genoeg je research gedaan heb maar zo snel mogelijk wou beginnen met kuren..

Je vraagt advies aan mensen die er verstand van hebben en op het laaste moment besluit je wat anders te doen (wat weining toegevoegd waarde heeft naar mijn mening) en dan vraag ik mij af.. waarom vraag je advies?

Comment

ik durfde de beide niet mengen dus heb ik 2 spuiten gebruikt. die ene heb ik ingespoten in de zijkant van men rechterbil,daar heb ik geen last van. de andere heb ik ingespoten in de bovenkant van men rechterbil, daar heb ik wel veel last van. het is of ik een stoot op die spier gekregen heb.
        ik gebruik een 0,6x25, nex zei dat die ook goed is voor in je bil.
        Ik heb goede ervaring door de spuit als een dartpijl in het kontje te gooien en dan langzaam leegdrukken en na maseren.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post

Verder wel zonde.. naar mijn mening vind ik dat je niet genoeg je research gedaan heb maar zo snel mogelijk wou beginnen met kuren..

Je vraagt advies aan mensen die er verstand van hebben en op het laaste moment besluit je wat anders te doen (wat weining toegevoegd waarde heeft naar mijn mening) en dan vraag ik mij af.. waarom vraag je advies?
          idd sluit ik mij bij aan, wat ik ook al eerder zij

je vraagt allerlei advies dat geven we

en tenslote ga je maar wat doen, en kom je met hele andere dingen aanzetten

etc

Comment

Originally posted by bambam View Post
            Ik heb goede ervaring door de spuit als een dartpijl in het kontje te gooien en dan langzaam leegdrukken en na maseren.
            druk hem er liever rustig in

Comment

ik begrijp jullie wel. het is redelijk dom van mij om zomaar boldenone te nemen in plaats van iets anders. ik ben idd wat te snel geweest.

k ben juist naar den dokter geweest en tis een allergische reactie op een van de producten maar welk een weet ik niet. dus t lag niet aan de techniek van het product injecteren.

k denk dat ek de volgende keer wat meer zal nadenken maar je kunt dat toch ook niet op voorhand weten dat je er allergisch voor bent.

Comment

MAAR IN EEN SPIER INJECTEREN KAN ALTIJD WAT PIJN GAAN DOEN

wat zei je tegen de dokter dan ik gebruik a.s. die en die

denk dat de allergiche reactie wel wat mee zal vallen

volgende x voor zichtiger prikken

als je zelf prikt heb je het zelf in de hand

als je bijv in een spier gaat voel jij dus dat ie wat stroefer gaat kan je hem iets trug trekken

je voeld dat ook wel als je in een spier gaat, doet niet echt heel zeer maar je merkt het wel

2,5 cm blijf het klein vinden, vind zelf dat je niet diepgenoeg kan injecteren dan

maar dat is mijn mening he

Comment

maar het lag niet aan de spuit of de manier hoe je moet injecteren, het is gewoon dat ik voor een van de 2 producten allergisch ben waardoor men spier zich opspant en opzwelt en dat doet veel pijn. k kon er bijna niet oplopen. heeft ze me dus cortisone gegeven. maar ik begrijp je standpunt en mening wel en dat apprevieer ik ook zeer erg. ben gewoon te overhaast geweest, zoals altijd

Comment

maar het lag niet aan de spuit of de manier hoe je moet injecteren, het is gewoon dat ik voor een van de 2 producten allergisch ben waardoor men spier zich opspant en opzwelt en dat doet veel pijn. k kon er bijna niet oplopen. heeft ze me dus cortisone gegeven. maar ik begrijp je standpunt en mening wel en dat apprevieer ik ook zeer erg. ben gewoon te overhaast geweest, zoals altijd
                    en nu dan, hoe wil je erachter komen

in je linkerbil bold en in je rechte bil test

of even om de dag die twee kijken op welke je raar gaat voellen

of in iedergeval chekken van welke je die pijn krijgt,doseer je hem wat lager bijv

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                      en nu dan, hoe wil je erachter komen

in je linkerbil bold en in je rechte bil test

of even om de dag die twee kijken op welke je raar gaat voellen

of in iedergeval chekken van welke je die pijn krijgt,doseer je hem wat lager bijv

dit ging ik idd doen om te kijken welk product de pijn veroorzaakt, ik denk dat het boldenone is. wat moet ik dan doen?de kuur verderzetten zonder boldenone of is dat niet echt toepasselijk?

k ben een beetje overdonderd nu. k weet geen raad meer. heb geen zin om een nieuw product te kopen.

Comment

OH MY GOD!! snap je nu waarom men altijd zegt eerste kuur TEST ONLY... nu zeg je (volgens de dokter) dat het een alergisch reactie kan zijn... en je weet niet of het door de bold of test komt..

en nu.. hoe verder?

als je een test only deed en je kreeg een allergisch reactie dan weet je dat het door de test kwam

Comment

dit ging ik idd doen om te kijken welk product de pijn veroorzaakt, ik denk dat het boldenone is. wat moet ik dan doen?de kuur verderzetten zonder boldenone of is dat niet echt toepasselijk?

k ben een beetje overdonderd nu. k weet geen raad meer. heb geen zin om een nieuw product te kopen.
                          als je een beetje vertrouwde daeler hebt

zou je het vast wel om mogen ruilen ofzo

desnoods ruil je het om voor extra test-e flesjes

omdat ie deca niet had zei je heb je vast voor je volgende kuur je test al bijv

tja noem ook maar wat op je kan vragen voor deca of ie kan regelen

Comment

Man man man, gwoon naar anderen luisteren he! niks (zelf) verifiëren maar gwoon blind op vertrouwen. Erg erg erg slecht.

Lengte van naald.
                            Protocol intramusculaire injectie:
                            Voor intramusculaire injecties wordt een iets dikkere en langere naald gebruikt, 0,8 x 38 - 40 mm (diameter x lengte).
                            steroïden op oliebasis gebruiken we meestal 0,8 –38 of 40 mm om voldoende diep in de spier te kunnen injecteren, als men onvoldoende diep injecteert resulteert dat in een zwelling tussen de huid en het spierweefsel, en daarmee samenhangend, onvoldoende absorptie.
                            Injecteren ??

het is alsof ik een kniestoot op die spier gehad heb, een soort van spierpijn.is dit normaal?
                            Ja is normaal, alsof je er een lowkick op hebt gekregen, wen er maar aan.

k denk na 5 dagen of zoiets.
                            Yes, van de dboll.

Ik vindt boldenone 3x niks als je geen massa hebt (is bij ons in de prullenbak beland). Als je kuurt moet je het goed doen of niet doen.

Wat je doet moet je zelf weten, veel suc6 verder.
                            Attached Files
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                            We like it
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X