kuur 1: test. prop only (HELPPPPPP!!??)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuur 1: test. prop only (HELPPPPPP!!??)

Nu ik mijn voeding goed in orde heb zitten, wel lang genoeg train en wel leuk aangekomen ben, wil ik van de winter een kuurtje pakken. (train dan 3 jaar. toen ik begon met trainen woog ik rond de 57 kilo en nu zo'n 76 kilo met een vet percentage van ong 11 %)

ik heb een tijdje terug zitten denken aan winny only, om wel iets aan te komen maar het toch droog te houden. maar aangezien ik daar toch te weinig denk uit te halen zat ik aan: test. prop. te denken. ik wil dit ong 6 weken doen, vanwege de snelle werking (of word er meer aangeraden?). hoeveelheden heb ik dan weer geen verstand van. wat me wel verteld is, is dat je om de dag moet spuiten omdat het weer snel uit je lichaam is verdwenen. (hoeveel mg/ml per keer?? en idd om de dag spuiten?).
    dan nog iets, houd je met test. prop. veel vocht vast? want ik wil niet eerst 10 kilo aankomen en er dan uiteindelijk maar 5 van behouden (wil totaal niet papperig worden.
    mijn laatste vraag, 4 weken nolvadex 20 mg per dag als nakuur?

hoop dat jullie me hier een beetje mee kunt helpen, alvast bedankt.

niemand?

Comment

niet zo haastig. je krijg niet binnen 2 minuten reaktie.
      je doel is droge kg's erbij krijgen. als je veel gelezen hebt hierzo weet je dat 5kg droge massa erbij niet haalbaar is. TENZIJ je idd gaat bulken en dus wel 10kg gaint, waarvan je missch. wel 8kg overhoudt. 5kg aankomen waarvan je er ook 5 houdt, is een fairy tail.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
        5kg aankomen waarvan je er ook 5 houdt, is een fairy tail.
        dat was natuurlijk maar een voorbeeld.. kijk als ik nou 8 kilo aan kom en er 6 van behoud vind ik het prima maar om nou 12 aan te komen en de helft er van behoud zou ik dan niet fijn vinden..

Comment

als minimale dosering zou ik 100mg om de dag doen, je kan elke dag of om de dag spuiten,
          persoonlijk zou ik op 150mg EOD doen en nolvadex minder, 2 max3 weken is zat

als 6 weken goed uitkomt qua voorraad is ook goed, anders kan je ook 7 of max 8 weken doen

met prop ester zal je wel vocht vasthouden alleen wel wat minder omdat et een kortere ester is, vandaar dat et ook wel eens voor de cut gebruikt word

maar voor de bulk zou ik je eerder Test-e aanraden is minder spuiten en waarschijnlijk ook goedkoper. 500mg test-e p/week is genoeg
          18 jaar, 105 kg,

DL:
          210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
            als minimale dosering zou ik 100mg om de dag doen, je kan elke dag of om de dag spuiten,
            persoonlijk zou ik op 150mg EOD doen en nolvadex minder, 2 max3 weken is zat

als 6 weken goed uitkomt qua voorraad is ook goed, anders kan je ook 7 of max 8 weken doen

met prop ester zal je wel vocht vasthouden alleen wel wat minder omdat et een kortere ester is, vandaar dat et ook wel eens voor de cut gebruikt word

maar voor de bulk zou ik je eerder Test-e aanraden is minder spuiten en waarschijnlijk ook goedkoper. 500mg test-e p/week is genoeg
            waarom ik voor test prop heb gekozen is omdat, mocht het niet goed bevallen (niet fijn voelen of weet ik veel wat) je kan sneller stoppen + dat ik hoorde dat je dus wat minder vocht vast zou houden dus dat ik niet meteen al te papperig wordt. Maar met die minimale dosering van 100 mg om de dag, voor 6 tot 8 weken. Hoeveel is daar ONGEVEER (weet dat het moeilijk te schatten is) uit te halen? en hoeveel met 150 mg EOD voor 6 tot 8 weken (wat betekend het eigenlijk)

Comment

als ik jou was zou ik eerst maar wat meer research doen

je vraagt veelste veel vragen, je weet bijna niks nog en je bent ongeduldig

kijk is bij zoeken bijv of http://forum.bodynet.nl/anabolen/304...euwkomers.html

staad ook info
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
                waarom ik voor test prop heb gekozen is omdat, mocht het niet goed bevallen (niet fijn voelen of weet ik veel wat) je kan sneller stoppen + dat ik hoorde dat je dus wat minder vocht vast zou houden dus dat ik niet meteen al te papperig wordt. Maar met die minimale dosering van 100 mg om de dag, voor 6 tot 8 weken. Hoeveel is daar ONGEVEER (weet dat het moeilijk te schatten is) uit te halen? en hoeveel met 150 mg EOD voor 6 tot 8 weken (wat betekend het eigenlijk)
                liever voorkomen dan genezen, ik neem aan dat je de side-effects hebt doorgelezen.
                kan niet zeggen hoeveel maar je zult aardig wat kilo bijkomen hoeveel dat is ligt geheel aan je zelf(training-intensiteit, voeding, aanleg) in ieder geval veel meer dan bij winny
                18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                  als ik jou was zou ik eerst maar wat meer research doen

je vraagt veelste veel vragen, je weet bijna niks nog en je bent ongeduldig

kijk is bij zoeken bijv of http://forum.bodynet.nl/anabolen/304...euwkomers.html

staad ook info
                  daar heb je gelyk in.

een goede informatiebron is de e-book: Anabolics 2006

mijn favoriete anabolen-encyclopedie waar ik veel van heb geleerd
                  18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

naja die kilo's zie ik dan wel weer. creatine erachteraan hoor ik ook vaker dat, dat bij mensen wel in de smaak valt..? en wat was nou de betekenis van EOD?

Comment

naja die kilo's zie ik dan wel weer. creatine erachteraan hoor ik ook vaker dat, dat bij mensen wel in de smaak valt..? en wat was nou de betekenis van EOD?
                      every other day
                      18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

verder iemand nog ervaring met test propionaat??

Comment

verder hoor ik mensen wel is praten over een kickstart met test. maar dat is alleen met test. e. lijkt me?? (omdat die zo laat op gang komt) of is het ook goed met test prop. een flinke kickstart te geven??

Comment

verder hoor ik mensen wel is praten over een kickstart met test. maar dat is alleen met test. e. lijkt me?? (omdat die zo laat op gang komt) of is het ook goed met test prop. een flinke kickstart te geven??
                            is niet nodig bij test prop,

je kunt ook 6a7 weken anavar doen aan het einde van je kuur om je resultaat van test p beter vast te houden en iets droger te worden
                            18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

verder iemand nog ervaring met test propionaat??
                              Ga je Hg of Ug?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X