kuur 1: test. prop only (HELPPPPPP!!??)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vind dat nex wel gelijk heeft, net als mijn antwoorden wat ik hier heb geplaats

help hem ook niet, te veel vragen heeft hij etc
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

nex is beetje gefrustreerd de laatste tijd. ik zie enkel nog zulke posts.
      leg je erbij neer ouwe. ik heb de tijd dat ik me doodergerde ook gehad. heb bodynet toen echt lang links laten liggen, maar ja, oude liefde roest niet dus bentik er weer.
      en: uiteindelijk hebje er jezelf mee (frustraties) en ook nog het board wordt er niet leuker op.
      tip van ouwe bruce dus: geef een zucht en pluk ff aan je knop enzo. dan komt het goed
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

jezus wat een kut site hiero zeg, altijd gezeik.. laterrrrrrrrrrrrr

Comment

vaak is dat gezeik puur advies wat niet gehoord wil worden
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
            jezus wat een kut site hiero zeg, altijd gezeik.. laterrrrrrrrrrrrr
            Originally posted by Een wijze man View Post
            Als ik soms zie welke kuren sommige mensen hier gebruiken dan frons ik toch ook de wenkbrauwen, oke ik heb het zelf ook gedaan , maar als je dan die gasten er attent op wilt maken dat ze niet goed bezig zijn dan wimpelen ze dat gewoon af. Ze kuren meestal als ze op verlof gaan om te kunnen showen op het strand voor de rest zit hun training of voeding niet in orde, en bijgevolg verliezen ze alles na de kuur, en dan worden ze depri of waren de spullen fake.Het mag ook niet teveel geld kosten en nakuur dat kennen ze niet, laat staan het gebruik van sommige suplementen
            is de ampul half leeg of half vol.. het is maar net hoe je tegen commentaar aankijkt..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X