controle spullen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bambam View Post
    iemand een idee waar ik het spul kan laten testen?
    Gwn die spullen terug brengen, en in ruil voor een van de bekende UG labs van NL GG ofzo.
    Zit je dan zeker goed en zal je ook resultaat boeken.

Testen kan maar zal ook een hoop kosten met zich mee brengen, dus lekker niet doen.
    No Pain No Gain

Comment

Pliva is 1 van de goedkopere test e varianten bij onze moslimvrienden vandaan.
      Dit geval uit pakistan.
      Het is er voor geen drol te krijgen alleen heb er verschillende verhalen over gehoord waaronder dat het nogal pijnlijke spuitplekken op kan leveren.
      Op de andere fora zijn er wel topics over.
      Het gene op de foto is dan wel geen verpakking van een test e van schering waar het wel op lijkt maar het wil ook niet zeggen dat het exact dezelfde zijn als die de topicstarter wegspuit aangezien er Fakes op de markt zijn die nauwelijks van echt te onderscheiden zijn.
      Een ander voorbeeldje van goedkope bende is Sust van Zafa kost ook geen drol maar blijkt veelal ondergedoseerd te zijn en komt ook uit die regio als ik het goed heb.
      Als ik jou was zou ik terug gaan naar je dealer maar een al te slimme lijkt het me niet want dan hield ie het wel bij 1 of hooguit twee merken die die verkocht en niet overal een beetje van

Comment

zal wel een pakistaan zijn.
        gheheh
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
          zal wel een pakistaan zijn.
          gheheh
          Funny Bruce !

Comment

Heb contact gehad met supplier!
            Ik kan resterende spullen omruilen tegen sustanon (vermoedelijk van organon) en DEKA.
            Wat is volgens jullie beter , sutanon en deka of sustanon en stromba?

Comment

vermoedelijk

ten eerste bedoel je deca denk ik, of is dat ook soms weer een vervalste waar deka op staat? Ik zou persoonlijk niet meer van hem afnemen maar dat is je eigen keuze natuurlijk, organon is heel veel nagemaakt dus kijk goed of je het goede spul krijgt, kijk op internet naar de codes en kijk of je een vervalste ziet ergens. ik hoop voor je dat je nu de goeie krijgt want ik weet hoe kut het is als je een kuur moet gaan afbreken omdat je geen goed spul hebt..

Veel succes... ( ik hoop dat je foto's wilt plaatsen want ben erg benieuwd )

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                ten eerste bedoel je deca denk ik, of is dat ook soms weer een vervalste waar deka op staat? Ik zou persoonlijk niet meer van hem afnemen maar dat is je eigen keuze natuurlijk, organon is heel veel nagemaakt dus kijk goed of je het goede spul krijgt, kijk op internet naar de codes en kijk of je een vervalste ziet ergens. ik hoop voor je dat je nu de goeie krijgt want ik weet hoe kut het is als je een kuur moet gaan afbreken omdat je geen goed spul hebt..

Veel succes... ( ik hoop dat je foto's wilt plaatsen want ben erg benieuwd )
                Is inderdaad deca , foutje van mij!
                Ik zal je op de hoogte houden!

Comment

Ben ook benieuwd welke deca, en welke susta je zal hebben.
                  Dus ik hoop ook dat je foto's plaats, om te beoordelen.

GR
                  No Pain No Gain

Comment

Originally posted by hec_ View Post
                    Ben ook benieuwd welke deca, en welke susta je zal hebben.
                    Dus ik hoop ook dat je foto's plaats, om te beoordelen.

GR
                    Als ik de spullen heb zal ik foto's plaatsen!

Comment

nieuwe gear

Ik heb mijn nieuwe spullen .
                      Is er iemmand die hier ervaring mee heeft?

Nandrobolin 200mg/2ml van Alpha Pharma en Sustanon 250 van Organon.

Zie foto's ;P6047701.jpg

P6047702.jpg

Comment

Ik heb nu al 2 dagen last van hoofdpijn , net als of ik gezopen heb.
                        Zou zit kunnen zijn van de A.S?

Is misschien wel een teken dat het goeie shit is.

Comment

drink je wel genoeg. je zal ongetwijfeld vocht aan gaan zetten. en gewoon goed je vitamines blijven slikken. verder zul je moeten wachten op antwoord van de "pro's" hier opt forum

Comment

Kan wel, verhoogde bloed druk.
                            No Pain No Gain

Comment

yep, hoor je vaak dat koppijn voorkomt. meestal wordt dit na de eerste week al wel weer minder. veel water drinken is altijd een aanrader.

Comment

Originally posted by bambam View Post
                                Ik heb mijn nieuwe spullen .
                                Is er iemmand die hier ervaring mee heeft?

Nandrobolin 200mg/2ml van Alpha Pharma en Sustanon 250 van Organon.

Zie foto's ;[ATTACH]7421[/ATTACH]

[ATTACH]7422[/ATTACH]
                                karachi is zo ie zo real, hoef je geen zorgen over te maken, deca weet ik niet want die ken ik niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X