Ik heb nog geen rare bulten of iets dergelijks , maar kan ook niet zeggen dat ik iets merk van krachttoename.
controle spullen
Collapse
X
-
Originally posted by bambam View PostIk heb nog geen rare bulten of iets dergelijks , maar kan ook niet zeggen dat ik iets merk van krachttoename.
trouwens heb ook nog een mooie foto van jouw liggen, die met dat mutsje op, misschien kan ik deze eens posten dan kennen we BamBam ook
Comment
-
kuur
er is niet veel bekend over deze merken en na rondvraag ook niemand die dat merk kent, zou kunnen dat het een nieuw merk is maar dat niemand het kent is wel frapant, als je zou moeten kiezen zou ik de kuur niet nemen omdat je gewoon niet weet wat je neemt op dit moment, je hebt maar 1 lichaam.... misschien zit er 20 % in of alleen olie je weet het dus niet.....
het is moeilijk te beoordelen of het spul goed is omdat het niet getest is, het klinkt een beetje alsof je een pak melk koopt en de melk geel is zonder dat je weet of het goed is zou je het dan drinken?
ik hoop voor je dat je goede resultaten behaald, maar bij het minste of geringste dat er niet goed gaat of je voelt je niet lekker zou ik het gelijk afbreken... helaas heb je test e genomen en dit duurt even voordat het gaat werken, let dus goed op jezelf...
succes..
Comment
-
Originally posted by ron2108 View PostMisschien moet je net zo hard trainen als je trainingsmaatje !!!!, dan maak je misschien ook progressie !!
trouwens heb ook nog een mooie foto van jouw liggen, die met dat mutsje op, misschien kan ik deze eens posten dan kennen we BamBam ook
Hoe verloopt de kuur? of worden we in de maling genomen.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
-
to do or not to do ...
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat die dealer nog leeft en hoe hij uberhaupt aan die spullen komt, dat je anabolen spuit die misschien niet goed voor je zijn allaaa maar dat je een merk gaat inspuiten waarvan eigenlijk niemand ooit heeft gehoord is spelen met je gezondheid.... Misschien een idee om dit merk te laten testen zodat iedereen weet wat het is en inhoud, als er 1 x een goed ongeluk gebeurd en het komt in het nieuws reken er dan maar op dat de anabolen goed gecontroleerd gaan worden en er binnen de kortste keren bijna niet meer aan te komen is...
Ik wens je in ieder geval heel veel succes en zou het inderdaad omruilen bij hem als dat nog mogelijk is, nog beter is gewoon je geld terug vragen en een andere dealer te zoeken want je weet nooit als hij dit al aan je verkoopt en het hem niet boeit wat jij neemt wat je hierna krijgt...
Nogmaals veel succes
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment