Eerste kuur d-boll

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuur d-boll

Hallo,ik ben maandag 13 okt begonnen met 10 mg ( Van GS).
    Heb ook gelijk getraint wat ik had er echt zin in,Heb verder nog niets vernomen van de D-boll.
    Dinsdag heb ik 15 mg genomen in 1 keer,kreeg later op de dag wat lichte hoofdpijn (druk op mijn hoofd) maar mischien heeft het niets te maken met de D-boll .Woensdag weer lekker trainen vooral de benen en rug,Woensdag heb ik de dosis naar 20 mg gebracht Zal zien wat mij deze training mij brengt.
    Groetjes HERR-
    Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ga je niet verspreiden of pas bij grotere hoeveelheden?
    Denk niet dat je komende week veel zou merken, maar je weet maar nooit!

veel succes met je kuur
    I live to end the game

Comment

wat zijn je stats? en hoe ziet je kuur eruit? en wat denk je ermee te kunnen behalen? of wat is je doel?
      pas op voor de eigenaar, niet dat ik bijt maar ben chronisch geil ;-)))

Comment

Hallo
        Ik heb 15 mg in 1 keer ingenomen,maar ik heb nu 20 mg dat verspeid ik wel 8.30 10 mg en 10 mg 12.30.
        Vrijdag ga ik naar 30 mg.
        Ik ben 1.80 weeg 77.8 kg en een vet percetage van 10.5.
        Wat ik er van verwacht! Ik hoop toch een kilo of 5/7 in spiermassa aan te komen.
        Woensdag avond heerlijk getraint ,ik was niet te houden,verder voel ik mij er wel goed bij (de kuur) hoop dat het ook zo blijft als ik op 40 mg zit.
        Heb verder nog geen veranderingen ge merkt van het gebruik maar daar doe ik het nog te kort voor ,immers Maandag begonnen.(hoop toch zeker over een week wat te merken)
        Ik hou jullie op de hoogte.
        Vriendelijke groet HERR

Comment

Wat me echt opvalt als iemand gaat gebruiken is de trainingszin en die is natuurlijk helemaal e begrijpen maar denk daardoor wel dat die anabooltjes natuurlijk ookk hun werk doen maar zker de eerste paar dagen/2weken ga je gewoon op eigen kracht vooruit omdat je jezelf aanzet tot zwaardere gewichten en normaal doe je dat stukken minder als iedereen nou zo erge trainingszin zou hebben als die niet gebruikt zouden we naturel volgens mij een heeeeel eind kunnen komen!!??
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Dat ben ik volledig met jou eens,volgens mij zit het gewoon tussen je oren.
            Het moet ook wel ,je wilt toch wel alles uit je kuur halen.
            VR GR HERR

Comment

Hoe gaat het nu?

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben nu ong een week bezig zit nu op 30 mg eind van de week ga ik naar 40 mg.
                Het trainen zelf gaat geweldig,ga wel wat zwaarder maar dat zal nu nog wel met de trainingszin te maken hebben.
                Heb verder nog geen last van bijwerkings gehad behalve wat lichte hoofdpijn maar dat kan ook de oorzaak zijn van een beetje verkouden heid waar ik verder geen last van heb.(maar je denkt wel bij die lichte hoofdpijn gelijk aan D_Boll misschien wel hooge bloeddruk???)Het is weer maandag dus ik ga vanavond weer lekker trainen.
                ben van 77.8 kg naar 78.5 gegaan(dat is nog niets dus)
                En ik heb veel spier spanning voelt wel lekker moet ik zeggen.
                Ik hou jullie op de hoogte.
                VR GR HERR

Comment

Als je geen last heb zou ik wat sneller opbouwen Herr, op deze manier duurt het erg lang en gaat er feitelijk een deel van je kuurtijd verloren...
                  Klinkt verder prima dus succes ermee.

Comment

Zou inderdaad het advies van Shannasse volgen.

Greets...

Comment

Ik volg jullie raad op en ga morgen gelijk voor de 40 mg.
                      heb verder geen last dus moet kunnen .
                      Weet iemand of hoofdpijn normaal is,heb vandaag(Maandag) weer last van hoofdpijn (een soort drukkend gevoel) tis niet dat het heel erg is ,maar toch vervelend.
                      Wie kan mij hier iets over vertellen.
                      PS ga vanavond weer trainen benen en rug ,heb er wel weer zin in!!!!!
                      VR GR HERR

Comment

Kan heel goed een bijwerking zijn hoor. Moet dan over een dag of wat overgaan.
                        Ken mensen die er last van hebben, anderen weer helemaal niet.

Greets...

Comment

Hallo allemaal
                          ik zit nu op 40 mg per dag en begin nu toch echt een beetje zwaarder te worden zit inmiddelsop 79.6 begon een week geleden met 77.8 kg dus er komt wat bij aan.
                          Ik weeg mij smorgen altijd op het zelfde tijdstip dus daar zal het niet aan liggen .
                          Trainen gaat zeer goed ,heb wel veel last van spierpijn meenstal de 2e dag naar de training maar is naar een volle dag wel bijna als goed verdwenen.
                          Zit toch nog een beetje te twijvelen of ik naar 50 mg zo moeten gaan ,maar misschien weet iemand van jullie wel wat ik zo moeten doen (tis immers mijn eerste kuur)
                          Heb verder geeen last van bijwerkings.
                          Vanavond weer trainen altijd lekker HE?
                          VR GR HERR

Comment

Persoonlijk zou ik het gewoon op 40 houden als je er goed op gaat Herr.
                            Opvoeren kan altijd nog bij een eventuele volgende kuur, overkill is nergens voor nodig.

Comment

Waarom verhogen gaat toch lekker zo?

Grtz..
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X