Over 3 weken is het zover.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Over 3 weken is het zover.

Hallo allemaal.
    Over 3 weken is het dan zover, dan ga ook ik eindelijk eens goed kuren.
    Na twee maal een kuur dianabol te hebben gevolgd wil ik nu het beter gaan aanpakken.
    Mijn laatste kuur dianabol duurde 8 weken en ben daar zo'n 4 maanden geleden mee begonnen. Ik ben daardoor 9 kilo aangekomen en ben er 2 kwijtgeraakt.
    Ik word over enkele dagen 41 jaar. Ik ben 1,93m en weeg 108 kilo.
    Ik weet echt niet wat mijn vetpercentage is maar ik denk zelf rond de 20 %.
    Ik heb enkele jaren trainingservaring, ben een poosje gestopt maar sinds het nieuwe jaar weer enorm gedisciplineerd bezig. Ik train 4 keer per week met op elke dag 2 spiergroepen, op een woensdag na want dan rust ik. Ik rook niet, drink niet en doe niet aan recreatieve drugs.
    Mijn dagelijkse voeding omvat vooral kip, tonijn, kalkoen, rijst, pasta, groente, bruin brood, melk, proteine-shakes en supplementen.
    Met mijn voeding heb ik een intake van rond de 5000 calorieen, 350 gr. proteinen, 650 gr. koolhydraten en 75 gr. vetten waarvan slechts 18 gr. verzadigd. Wanneer ik ga kuren zal ik mijn proteinen-intake opschroeven naar 500 gr.

Mijn nieuwe 10 weekse kuur is als volgt:

Week 1 t/m 6 40mg dianabol per dag
    Week 1 t/m 10 250mg Deca per week
    Week 1 t/m 10 250mg Test-e per week
    Week 11 t/m 14 Nolvadex (week 1+2 40mg/week 3+4 20mg per dag)

Mocht alles na 5 weken goed verlopen en er geen problemen optreden zal ik de inname van Deca en Test-e verhogen naar 350mg per week.

Na deze kuur zal ik een rustpauze innemen en daarna mijn volgende kuur gaan volgen. Het is mijn bedoeling om flink wat massa te kweken. Ik vind het aankomen van wat vet niet zo erg omdat mijn hoofddoel is om eerst groot te worden en dan pas te gaan cutten.

Nou, ik hoop voldoende informatie te hebben gegeven omtrent mijn kuur en natuurlijk zal ik jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen.
    Mochten jullie nuttige tips of aanvullingen op mijn gegeven informatie hebben laat het mij dan weten.

Groetjes Domenic.

Ga hem zkr volgen, suc6
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Succes, ben benieuwd.

Comment

lekker kuurtje tog

succes, eerste keer prikken dus haha

waar ga je je zelf prikken, of laad je het door iemand doen

wat zijn de merken van de a.s.
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

succes, maar waarom over 3 weken pas?
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by martin27 View Post
            lekker kuurtje tog

succes, eerste keer prikken dus haha

waar ga je je zelf prikken, of laad je het door iemand doen

wat zijn de merken van de a.s.
            Hey Martin, alles goed man?

Jah, ik ga er nu ook aan geloven, heb er echt helemaal geen moeite mee. Ik kijk er eerlijk gezegd echt naar uit. Dus kom maar op met die prikken, haha. Eerst nog ff 2 weken werken, dan een week op vakantie naar Holland, (daar ik in Engeland woon) en dan ga ik beginnen. Omdat dit mijn eerste keer is zal iemand mij het goedje toedienen. Dit zal 1 keer per week gebeuren omdat de test en deca samengevoegd worden.
            Op dit moment weet ik de merken nog niet van m'n gear omdat ik het nog niet heb, tis wel besteld, moet alleen nog ff wachten, maar kan je vertellen dat het proper spul zal zijn. Een vriendin van een collega werkt bij een groot supplementen bedrijf (BodyTemple) waar ze onder de toonbank ook as verkopen en ik vertrouw mijn collega, als hij zegt dat het allemaal echt is geloof ik hem.
            Dus kerel, blijf me volgen met mijn kuur en mocht je nog enig advies kunnen geven is dat altijd van harte welkom, daar jezelf ook je eerste kuur hebt gehad.
            See ya, matey

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              succes, maar waarom over 3 weken pas?
              Hey kerel,
              jouw vraag is zojuist beantwoord.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Hey Martin, alles goed man?

Jah, ik ga er nu ook aan geloven, heb er echt helemaal geen moeite mee. Ik kijk er eerlijk gezegd echt naar uit. Dus kom maar op met die prikken, haha. Eerst nog ff 2 weken werken, dan een week op vakantie naar Holland, (daar ik in Engeland woon) en dan ga ik beginnen. Omdat dit mijn eerste keer is zal iemand mij het goedje toedienen. Dit zal 1 keer per week gebeuren omdat de test en deca samengevoegd worden.
                Op dit moment weet ik de merken nog niet van m'n gear omdat ik het nog niet heb, tis wel besteld, moet alleen nog ff wachten, maar kan je vertellen dat het proper spul zal zijn. Een vriendin van een collega werkt bij een groot supplementen bedrijf (BodyTemple) waar ze onder de toonbank ook as verkopen en ik vertrouw mijn collega, als hij zegt dat het allemaal echt is geloof ik hem.
                Dus kerel, blijf me volgen met mijn kuur en mocht je nog enig advies kunnen geven is dat altijd van harte welkom, daar jezelf ook je eerste kuur hebt gehad.
                See ya, matey
                heey ja, alles goed hiero

ik zit nu in mijn nakuur, ben bijna klaar helemaal

ik heb hem tot mijn elfde week door getrokken

gewicht blijft lekker het zelfde

ik hoop dat je goeie gains gaat maken

en je zelf prikken is heel makkelijk en minder pijnlijker als een ander het doet

liet mijn vriendin mij altijd prikken, tot ik het zelf eens deed

en ja hoor voelde echt geen pijn helemaal niks

wat bedoel je dan dat je ze zamen moet mixen de test en deca

doe je het daarom zelf niet

hoe is met jou verder

dus flink wat kilo's over gehouden van de d-bol

Comment

Succes. Waarom echter verhogen in het midden van je kuur?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

heey ja, alles goed hiero

ik zit nu in mijn nakuur, ben bijna klaar helemaal

ik heb hem tot mijn elfde week door getrokken

gewicht blijft lekker het zelfde

ik hoop dat je goeie gains gaat maken

en je zelf prikken is heel makkelijk en minder pijnlijker als een ander het doet

liet mijn vriendin mij altijd prikken, tot ik het zelf eens deed

en ja hoor voelde echt geen pijn helemaal niks

wat bedoel je dan dat je ze zamen moet mixen de test en deca

doe je het daarom zelf niet

hoe is met jou verder

dus flink wat kilo's over gehouden van de d-bol
                    Volgens de persoon die het goedje bij mij gaat toedienen en die genoeg kennis heeft van injecteren kunnen Test-e en Deca samen in 1 spuit en kunnen dus in 1 keer worden toegediend.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Succes. Waarom echter verhogen in het midden van je kuur?
                      Hey General, alles goed?
                      Zie dat je een nieuwe foto hebt, nou je bent flink voorruit gegaan, ga zo door man.
                      Waarom in het midden van de kuur verhogen?
                      Ik wilde eigenlijk met een hogere dosis starten maar weet niet hoe mijn lichaam gaat reageren. Mijn kennis vertelde mij dat ik gerust wanneer het na 5 weken nog steeds goed gaat de dosis ietsjes kan verhogen. Dat is wat hij mij vertelde. Maar heb jij wat meer info daarover ben ik een en al oor.

Comment

Volgens de persoon die het goedje bij mij gaat toedienen en die genoeg kennis heeft van injecteren kunnen Test-e en Deca samen in 1 spuit en kunnen dus in 1 keer worden toegediend.
                        hehe dat wist ik wel ja

doelde eingelijks ergens anders op

maar naar trug gelezen te hebben weet ik het al

succes

Comment

hehe dat wist ik wel ja

doelde eingelijks ergens anders op

maar naar trug gelezen te hebben weet ik het al

succes
                          Na mijn eerste kuur zal ik de nodige know how bezitten over hoe te injecteren en ja wie weet zal ook ik het zelf gaan doen.
                          Laten we hopen dat het precies gaat zoals jij altijd hebt gezegd in je topic.
                          Dat ze er altijd zo " lekker inglijden ".

Comment

Na mijn eerste kuur zal ik de nodige know how bezitten over hoe te injecteren en ja wie weet zal ook ik het zelf gaan doen.
                            Laten we hopen dat het precies gaat zoals jij altijd hebt gezegd in je topic.
                            Dat ze er altijd zo " lekker inglijden ".
                            haha zeker, je drukt hem tegen je bil

en hij glijd er zo doorheen

succes ben benieuwd wat het je brengt

Comment

Hey General, alles goed?
                              Zie dat je een nieuwe foto hebt, nou je bent flink voorruit gegaan, ga zo door man.
                              Waarom in het midden van de kuur verhogen?
                              Ik wilde eigenlijk met een hogere dosis starten maar weet niet hoe mijn lichaam gaat reageren. Mijn kennis vertelde mij dat ik gerust wanneer het na 5 weken nog steeds goed gaat de dosis ietsjes kan verhogen. Dat is wat hij mij vertelde. Maar heb jij wat meer info daarover ben ik een en al oor.
                              Ja, alles goed hier. Thanks voor het compliment.

Maar je werkt in je kuur met lange esters. Dus die verhoging ga je pas laat merken. En ik denk te laat om nog extra effect mee te pakken, terwijl de shit netto wel langer in je bloed blijft (halfwaardetijdvehaal), waardoor je herstel wel trager zal gaan.

Lijkt me. Wellicht zijn er hier ook mensen die daar ervaring mee hebben.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X