Test

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat dat infuus betreft, lijkt me geweldig

Verder zou ik jou het advies willen geven om wat beter te lezen..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Kracht zegt niet zoveel. 70 a 80 kg. squatten is niks mis mee.

We doen aan bodybuilding en niet aan powerliften. Ik zie in de sportschool veel personen met zware gewichten trainen, maar ze voeren de oefening niet goed uit. Er zijn maar weinig mensen die de oefeningen correct uitvoeren. En als ze de oefening wel correct uitvoeren trainen ze véél te snel.

Ik ben zelf absoluut geen sterk persoon, ik train met hele lichte gewichten. Voor mij is het echter wel zwaar, dus relatief train ik wel zwaar. Aan de ene kant denk ik weleens: wat een pussy weights na al die jaren training  
      Maar het voordeel is: je hebt minder kans op blessures  
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

• Ik kan zwaarder trainen maar doe het speciaal niet omdat ik dan van mezelf vindt dat ik de oefeningen niet volledig correct uitvoer,nu train ik iets lichter en doe de oefeningen 100% correct, en mettertijd wordt je zo ook sterker. Maar ben wel eens van plan om op puur kracht te trainen.

grtz
        stil growing

Comment

• Een correcte uitvoering is het belangrijkste wat er is.
          Logisch gevolg van zwaarder trainen is dat het moeilijker wordt een om de oefening correct te doen. Let wel moeilijker en zeker niet onmogelijk! Je moet een gewicht beheersen. Voor de één zal een gewicht hoger/lager liggen als voor een ander. Zegt verder niets over het al dan niet "groot" kunnen worden.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X