Test

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

als je droger wordt met testo is er maar een oorzaak en dat is dat je te weinig eet. dus wordt je ook neit erg veel zwaarder.
    bulken, snipke!!!!!!!!&#33 ;
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hoewel het erg goed gaat is het inderdaad meer eten als je zwaarder wil worden.
      Niet ineens teveel he...

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Jongens wat ik op 1 dag eet eet hier niemand (bij wijze van spreken), ik weet wat bulken is geloof me , ik heb het 1jaar aan een stuk gedaan.Als ik nog meer moet binnenkrijgen zal ik toch een weightgainer moeten nemen want eten gaat echt niet meer ik eet nu al om de twee uur.
        Zal mijn voedings schema eens posten in de voorziene topic daarvan.

stil growing

Comment

Heb je schema bekeken en dat ziet er indardaad goed uit.

Greets...

Comment

wat kan dan het probleem zijn Mr C dat ik niet echt in gewicht bijkom maar wel mijn kracht bijna verdubbeld is en ik er toch ook voller uitzie.
            stil growing

Comment

snipke, wat loop je te klagen, jongen. je bent super sterker, ziet er voller uit en het is nog niet goed. lees topic van barry die had het precies andersom.

kanje stofwisseling zijn. of misshc. kom je geen vocht en vet aan, maar puur spier...?

het is een feit dat de meeste mensen eerst aankomen en dan sterker worden, maarrrr.... doordat ze sterker worden komen ze minder aan. dat is volgens mij omdat je dan veel meer energie verbrandt, je gebruikt immers meer kracht.
              en bij jou is de kracht meteen gaat groeien, dus lijkt het me een logische verklaring dat daarom je gewicht minder snel gaat.

als dat zo zou zijn, zou de enige manier zijn: je trainingsschema aanpassen. 3x per week, ong. 3/4 tot 1 uur trainen. en nie tmeer.

hoe vaak en hoe lang train je eigelijk?
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Bruce, ik klaag helemaal niet maar had graag die 80kilo gehaald, ik train nu 4x per week ongeveer 1u
                stil growing

Comment

Wat Bruce al zegt, waarschijnlijk kom je echt pure spiermassa aan. Aangezien je in kracht wel heel goed gaat, voller lijkt maar in gewicht niet heel hard gaat en je voeding en training in orde zijn moet dat het wel zijn.

Moet je positief zien hoor, je gaat ook nauwelijks terugvallen dan..

Greets...

Comment

Daar had ik ook al aan gedacht Mr C, dat mijn terugval niet echt groot zal zijn dan. Mijn voedingsschema is mijn schema dat ik ook gebruik wanneer ik niet kuur, als ik nu elke dag een weight gainer ga gebruiken die mij 600-700 kcal meer geeft zou dat denk ik voldoende moeten zijn. Ik blijf liever eten zoals ik gewoon ben dat kan ik dan ook makkelijk volhouden na de kuur en verlies ik veel minder. Wat ik nu wel weet is dat ik op natuurlijke manier het beste eruit heb gehaald dat ik eruit kon halen, dat ik nu in kracht bijna het dubbel bijkom had ik nooit op natuurlijke manier kunnen doen.
                    stil growing

Comment

Weight-gainer zeker toevoegen.

Dat je er naturel alles hebt uitgehaald geloof ik inderdaad ook ja.

Greets...

Comment

heb ff je "dagboek" gelezen
                        gaat toppie zo te zien
                        ben alweer zeer benieuwd naar nieuwe foto's
                        keep up the good work
                        JAJA 2*180 bankdruk eindelijk
                        Lang voor getraind
                        nu verder schema van beentje

Comment

Heb vorige week een weekje rust genomen omdat ik een klein griepje had maar ben er vandaag weer vanouds ingevlogen, mijn kracht gaat nog steeds als een speer, waar ik vorige week 3 herhalingen mee kon doen deed ik vandaag 2x8 herhalingen mee, dus aan de derde beurt er gewicht bijgehangen en alles eruit geperst tot mijn kop bijna ging ontploffen (knalrood, de nek zwelt helemaal op) , en op naar de volgende oefening.
                          Kuur bevalt me voor de rest prima, geen enkele side effect buiten een beetje vlugger geiler.

Tot de volgende
                          stil growing

Comment

Hehehe....

Greets...

Comment

Die kracht van jou gaat echt als een speer hè Snipke!
                              Lekker hoor, hoop dat de hele kuur zo goed en 'soepeltjes' (qua gebrek aan bijwerkingen) gaat.

Comment

ja het is ongelooflijk, vandaag benen getraind en ik voel nu al dat ik morgen niet of moeilijk zal kunnen stappen maar ja dat is het leven he
                                Maar we gaan lekker door
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X